Friday, June 15, 2012

You said that you love me and then just broke me : 25OSA JUUBEL


Eelmises :


Algul tantsisin ma Mellu ja Carliga. Kui ma Trishi ja Kaijaga tantsisin põrkasin ma kellegiga kokku. Keerasin ennast ümber ja samuti tegi ka tema. Ma teadsin teda, see oli... Mida fakki? Kas ta valetas?? See oli, oli...Niall, aga ta ei olnud üksi seal olid veel Harry, Zayn, Louis ja Liam. Lisaks oli seal Nialliga...



Edasi :


Lisaks oli seal Nialliga mingi plika. Tal olid blondid juuksed, keskmise pikkusega, loomulikud lokid, pruunid silmad, sama pikk umbes nagu mina. Ta nägi väga minumoodi välja, või siis mina tema moodi. On see põhjus miks Niall minuga koos tahab olla, kas nad on selle plikaga käinud, või deidivad ikka veel??? Mammu astus minu seljatagant välja ja küsis ,,Sina oled Elly vist jah?’’ Tüdruk vastas lahkelt naeratades ,,Jahh, ma olen Elly ja Nialli väga lähedane sõbranna’’ Niall põrnitses kogu selle aja maha ja ka keegi teine ei lausunud midagi. Lõpuks ütles Niall ,, Tema on Vanessa ehk Nessu ja ta on mu...on minu...on mulle’’ ,,Olen talle ainult sõbranna ja nagu näha siis ka ainult mänguasi’’ ütlesin ma ja lisasin ,,Oli tore kohtuda, aga ma nüüd lähen’’ Elly näoilme oli muutunud kurvaks, ilmselt ta mõistis väga hästi kes ma tegelikult olen...
Läksin sealt minema. Kõndisin mööda randa, aga siis ma kukkusin. Mul ei olnud enam jõudu edasi liikuda. Ma tõmbasin põlved lõua alla ja lihtsalt nutsin. Kuulsin samme, keerasin vaikselt pead, et näha kes see on. See oli Niall. Kohe kui teda nägin kargasin püsti ja hakkasin jooksma, aga teises suunas. Niall jõudis mulle järgi ja me kukkusime liivale. Ta püüdis mind suudelda, aga ma ütlesin ,,Lõpeta, ma ei suuda sulle vastu hakata, ma ju tegelikult ... ’’’ lõppu ma ei ütlend, aga ma ju tegelikult armastan teda ja ma tõesti ei tea kas ma suudaks kõigile nendele suudluskatsetele vastu panna. Ta tuli mu pealt ära.
Istusin liivale ja vaatsin tähti, ta oli ennast minu kõrvale sisse seadnud. Lõpuks ütles ta ,,Ma ütlesin Ellyle, et me oleme paar ja et minu ja tema vahel pole midagi, kuigi ta teadis seda isegi, ja seda ,,lähedane sõbranna’’ selle all mõtles ta, et me olime juba titest saati sõbrad ja ta on mulle õe eest!’’ ,,Okeii, aga sa tahad öelda, et see oli lihtsalt arusaamatus’’ ,,Jah’’ vastas ta. ,,Aga miks sa mulle valetasid? Sa ju ütlesid mulle kohvikus et te peate stuudiosse täna minema ja kui sa mulle msn’is kirjutasid et te lähete siis ma arvasingi et sinna!’’ ,,Ma ei valetand, meil jäi täna lihtsalt ära, mänedzer oli väga haige ja ei saanud täna tulla!’’ ,,Aga miks sa siis mulle ei helistanud ja ei ütlend?’’ ,,Ma helistasin, aga sa ei vastand’’ selgitas ta. Tõmbasin taskust telo välja ja vaatasin mul oli tõesti 2 vastamata kõnet. ,,Aga Mammu nägi Harry telefonis sellist sõnumit, et,, Jäta meid rahule ja et tal on juba teine’’ ?’’ ,,Ma tean, see oli Zayni exile mõeldud, aga ta saatis selle kogematta Ellyle’’ ,,Aga miks sa ei suutnud öelda seda välja, et me oleme paar?’’ küsisin. ,,No ma olin Ellyle lubanud, et kõik kellega ma käima hakkan, neid tutvustan ennam talle!’’ ,,Ja seda sa ei teinud jah?’’ Ta noogutas. Kargasin talle kaela ja kallistasin teda ,,Sa ei tea kui valus mul oli kui sa seda ei suutnud öelda!!!’’ Mul läksid silmad märjaks. Vabastasin ta oma haardest, ta vaatas mulle silma. ,,Ka mul oli väga valus näha kuidas sa kannatad, minu pärast’’ talle tekkisid pisarad silma. Istusin talle sülle ja kallistasin teda uuesti ning nutsin ennast tühjaks.
Lükkasin silmadelt uneprillid ja avasin silmad, need valutasid, olin ikka kõvasti nutnud. Mul olid seljas tuduriided.
Tudukad :
X_large

Vaatasin kus ma olin, mingi võõras tuba Oota, kas ma olin tõesti rannas Nialli süles magama jäänud!!! Ohh mind totut! Korraga läks uks lahti, ma ehmatasin natuke. Seal seisis Niall. Ta tuli minu juurde voodisse ja suudles mind õrnalt. Ta ronis minu juurde teki alla ja võttis mu oma käte vahele. ,,Sa vahetasid mul jälle riideid ?’’ küsisin ,,Jeps ’’ vastas ta. Naeratasin ja me tegime veel musi ning ma sulgesin silmad.
Ärkasin ülesse, väljas oli veel pime. Nialli minu kõrval ei olnud. Rõduuksed olid aga lahti, surusin oma jalad sussidesse ja läksin sinna. Niall oli rõdul. Panin oma käe talle õlale ning liikusin tema kõrvale. ,,Juba igatsesid?’’ küsis ta mind vaadates. ,,Alati’’ vastasin talle ja tegin põsele musi. Hakkasin sealt juba ära minema, teda kaasa tirides. Aga ta hoopis tõmbas mind vastu ennast ja suudels, pikalt ja kirglikult. Siis võttis sülle ja pani mu voodisse oma kohale tagasi. Ta tuli minu kõrvale ja ütles ,,Kui sa vaid teaksid kui väga ma sind armastan!?’’ ,,Usu mind ma tean, su silmad reedavad sind’’ vastasin talle silma vaadates. ,,Ahsoo’’ ütles ta ja pani silmad kinni ,,Aga nüüd?’’ küsis ta. Suudlesin teda õrnalt. ,,Ka huuled reedavad sind, mitte nii hästi, aga natuke ikkagi!’’ Ta naeratas mulle, võttis mu juuksesalgu, mis oli mu näole langend ning lükkas selle kõrvataha. Nihutasin ennast talle lähemale ,,Kas sa lubad, et sa ei tee mulle kunagi enam haiget?’’ küsisin. ,,Ma luban’’ ütles ta ja tegi mulle laubale musi. Sulgesin silmad ja jäin varsti tuttu.
Ärkasin selle peale, et keegi kallistas minda väga kõvasti. Log, et see oli Niall. ,,Mai suuda sinust enam kunagi lahti lasta!!’’ ütles ta mulle armsalt. ,,Laksu all oled we?’’ küsisin talt. Ta tõstis alahuule üle ülemis ja manas solvund ilme näole. Hüppasin talle peale ja tegin igalepoole näkku hästi palju musisi.Siis tõusin ta pealt püsti ning haarasin laualt läpaka. Õnneks logis see ennast ise sisse, parooli küsimatta. Vahetasin msn’is alaka ära : Nialliga koos <3 LoveYaa(L)(K):* Minu Härjapõlvlane (kk). Läksin ka twiterisse ja tegin uue tweedi : With Niall (K) LoveYaSoMuch ( ll ) ( kk ) :* @NiallOffical. Panin siis läpaka käest ja vaatasin kella ,,Phh alles 8:43’’ hüüdsin ja peitsin ennast teki alla . Niall peitis ennast samuti minu juurde ära. Me rääkisime seal igast juttu, naersime, tegime musimusi jne...
Mu telo helises (One Direction – Forever Young). Ekraanil vilkus MammuDaMusii. Võtsin vastu (Mina: V Mammu: M)
M: Nessu, kus sa oled? Ega sa mingi rumalusega hakkama ole saanud
V: Olen küll
M: Mida? Millega?
V: Ma olen koos Nialliga
M: Ahsoo, no tsauu siis
V:tsäuubläuu
Panin kõne kinni ja lebotsesime Nialliga seal niisama edasi. Olime nii umbes terve päeva ja läksime vara magama ka, sest...

No comments:

Post a Comment