Friday, June 1, 2012

You said that tou love me and then just broke me : 14OSA


Vana:

Mammu vaatenurk:
Kevin viis mu jalutama, me läksime randa ja istusime liival korraga ütles ta mulle,,...’’

Edasi:

Korraga küsis ta mult ,,Kas sa tahaksid mu tüdruk olla?’’ ,,Mida? Jahh, loomulikult’’ hüüdsin rõõmust ja kallistasin teda tugevalt ümber kaela. Ta tõmbas ennast mu haardest lahti ning suudles mind. Lamasime veel natuke ja vaatasime tähti, aga siis pidime ära minema kuna suht hilja oli ja me olime jala ka tulnud. Tõusime püsti, ta põimis oma näpud minu omadega tegi põsele musi ja me läksime.
Nessu vaatenurk:
Olin juba tudukates ja hakkasin magama sättima, läksin võtsin veel alt endale midagi juua. Läksin tagasi oma tuppa. Kustutasin tule ja peaaegu olin magama jäänud kui korraga lendas mu toa uks lahti nägin, et seal seisis...Seisis Mammu. ,,Mida kuradit?’’ küsisin talt uniselt. ,,Ma pean sinuga kohe rääkima ütles ta ja klõpsas tule sisse. ,,Mu silmad...’’karjusin ja peitsin ennast teki alla ära. ,,Oihh sry’’ ütles ta ja klõpsas tuled välja. Piilusin teki alt välja ja patsutasin enda kõrvale, ta tuli ja istus sinna. ,,Nh räägi siis!?’’ ,,No Kevin viis mind jalutama ja siis me läksime randa...’’ katkestasin teda ,,Jajah väga põnev’’ panin pea padjale ja tõmbasin teki kaelale ,,Räägime homme, eks?’’ ,,Eii me räägime sellest täna!’’ ütles ta väga rangelt. ,,Ok Mom, aga kui ma nõus ei ole’’ ,,Siis ma panen tuled põlema’’ Ajasin ennast selle peale kohe püsti. ,,Okeii, ma kuulan’’ ,,No ta viis mind jalutama ja siis me läksime randa ja korraga ta küsis mult kas ma tahan ta tüdruk olla!?’’ ,,Ja sa vastasid?’’ ,,Log, et ma ütlesin jaa...’’ ,,Okeii, kle mulle tundub, et sa oled ikka veel seal rannas, seitsmenda laine peal.’’ ,,Tite naljad?’’ ,,Jap, Ma nii ajukääbik kh ju!!’’ ütlesin. ,,Ahh maga välja!’’ ,,Seda ma ju koguaeg teha üritasingi!’’ ,,Mida iganes’’ ,,Seda iganes’’ ütlesin ja ta läks minema. Otsisin telo välja panin One Directioni laulud käima ja jäin nende saatel magama.
Hommik
Ärkasin selle peale, et Mellu ja Mari lendasid mu tuppa sisse ja karjusid ,,Aja ennast ülesse, me lähme tunni pärast randa!!’’ ,,Mäh?Mida?’’ küsisin uniselt. ,,Gaash ’’ Mari tuli ronis voodisse minu juurde ja karjus mulle siis kõrva ,,Ülesse, me lähme randaaaaa!!!!!!!’’ Nüüd oli mul uni küll läind. ,,Kas kuulsid?’’ uuris ta lahkelt naeratades. ,,Kindlasti mitte.’’ Ta tahtis juba uuesti lõugama hakata, aga lükkasin ta voodist maha ,,Ole vait!’’ käratasin ta peale ,,Ma olen juba üleval’’ ütlesin lõpu rahulikumalt. ,,Fain siis’’ ütles Mari üles tõustes ja kõndis mu toast välja.Eino tore küll, peasi, et ta solvund pole.
Tõusin ülesse, ringutasin pikalt ja laialt. Läksin vannituppa pesin hambad ja näo ära ning kobisin alla sööma. Võtsin külmikust kohukese ja klaasi mahla. ,,Kas sa pannkooke ei taha?’’ uuris ema. ,,Ei aitähh emme’’ ,,Nojah, okeii’’ Kohe kui mina lõpetasin läksid teised sööma. Juhus ainult, kuid pean siiski kindel olema,mõtlesin. ,,Kas me siis 40 min. pärast randa?’’ ,,Jah’’ ütles Mammu naeratades. ,,Sa ei söögi meiega?’’ uuris Mari. Uuh!!! ,,Ee...ma juba sõin.’’ Laususin ja läksin üles.
Helistasin algul Kaijale (Mina: M Kaija: K)
M:Tsauu
K:tsaukss
M:sa tuled ka randa meiega we?
K: eip kutsuti küll, aga ma veidi nohune
M:ähh, nõme, aq ma tulen äkki õhtul sinu juurest läbi
K:davj
M:tsauu
K:tsauu
Otsisin endale riided välja, panin bikiinid nende alla. Tegin veekindlameigi ja patsi. Võtsin diivanilt koti seest kõikide 1D poiste fotod autogrammidega, läksin sahtli juurde otsisin sealt välja 5 pildiraami, mis ma paar päeva varem olin ostnud. Panin pildid nende sisse ja siis peelglilauale. Panin veel kotti puhta pesu ja oli valmis. Läksime seekord bussiga kuna me läksime kusgile kaugemal asuvasse randa ja meil oli suht suur seltskond (takso jaoks).
Rannas
Rand oli suht täis, õnneks nägime üht vaba platsi ning läksime sinna, kuigi seal oli ka suht kitsas. Panin oma rätiku maha ning võtsin ülariided ära. Hakkasin päevitama. Läksin kõhupeale, et selga päevitada ja keerasin pea küljele. Tegin silmad lahti sest keegi oli peaaegu minu kõrvale tulnud ja tahtsin näha kes see on! Ta oli samuti kõhu peal ja vaatas mulle silma, nagu tavaliselt ta esimese asjana tegi. Jamh see oli Niall. Keerasin pea teisele poole. Korraga piiksus mu telefon. Mul oli sõnum Niallilt.
Lähme ujuma?
xxxNiall
Nägin kuidas ta vee poole läks korra tagasi vaatas ja naeratas. ,,Ma lähen ÜKSI ujuma!’’ ,,Okeii’’ vastasid teised mulle. Läksin ühele sillale, et vaadata, kus Niall on, kuid keegi lükkas mind seljatagant vette- loomulikult oli see Niall. Ta hüppas ka vette. ,,Tule minuga jäätist sööma?’’ ütles ta mulle kõrva. ,,Eii’’ vastasin talle. ,,Palun’’ ta tegi mulle kutsikasilmi ,,Eip’’ ütlesin talle ja näitasin keelt. ,,Paljud tüdrukud tapaksid selle eest!’’ ütles ta. ,,Jah, aq ma pole nagu paljud.’’ ,,Jah sul on õigus sa oled palju – palju ilusam ja erilisem, Aga teeme kihlveo, et kui mina jõuan esimesena selle posti juurde’’ ta sirutas näpu ühe puust posti poole ,,siis tuled sa minuga jäätist sööma kui sina võidad lähed ilusti tagasi oma sõprade juurde ja oled ülejäänt päeva nendega!’’ ,,Okeii sobib’’ ütlesin, sest olin käinud 3 aastat ujumistrennis. Ja me alustasime ujumist. Niall oli tohutult kiire ujuja, loomulikult tema võitis ,,8 aastat ujumistrennis’’ ütles ta mulle kui ma temani lõpuks jõudsin. ,,Kas lähme?’’ küsis ta, noogutasin. Läksin vahetasin riided ära. Teistele ütlesin,et mul peavalutab, aga las nemad jäävad siia. Läksime eemal asuvasse rannabaari. Niall tellis mulle banaani ja sidruni jäätis. Endale mango jäätise virsikutükkidega. Hakkasime sööma, vahepeal tuli mõni fänn ja tahtis autogrammi jn. Korraga...

Minu rannariided:
Tumblr_lpy99vo6es1qjrrofo1_500_large
Tumblr_losdn1xmyv1qefhy8o1_500_large_large
37788084343137671_c1g8y7ln_c_large
Kool_white_w3.jpg_large
P7200032_large
Tumblr_l3jxmh2htv1qzh2g3o1_500_large_large

Tumblr_m0h4zpm6kf1qjr6mfo1_500_large
Tumblr_lr2brtg1ly1r2diqdo1_500_large

No comments:

Post a Comment