Tuesday, June 5, 2012

You said that you love me and then just broke me : 17OSA


Vana:


Me jäime viiki, kuigi me ei jõudnud lõpuni mängida, sest buss peatus. Astusin bussist välja, meid oldi toodud...



Edasi:


Meid oldi toodud metsa...,,Mida me siin metsas teeme?’’ ,,Meil on täna veel üks mäng vaja ära mängida!’’ ,,Kas see mäng, mida Zayn meile seletas?’’ küsisin ,,Jah’’ vastas ta lühidalt ja juhtatas mind majja sisse. Kell oli 19:14. ,,Kell 19:30 algab mäng’’ hüüdis Harry kõigile. Zayn ja Liam valmistasid arvuteid ette. Miks neil kuuteteist arvutit vaja on? Läksin Mammu juurde, Kaija oli temaga ,,Kuna me peame nigunii meeskond olema, siis leppime parem ära’’ ,,Olgu’’ vastas Mammu mulle.,,Nii, paneme plaani paika, mina võtan raialt maha Louisi ,Nessu Nialli ja Mammu Harry, eks?’’ ,,Miks selline valik?’’ küsis Mammu. ,,Sest meie meeldime neile, või nh nii on välja paistnud ja me saame nendega manipuleerida!’’selgitasin mina, kõik noogutasid. Samal ajal panid ka poisid plaani paika. Metsa lasti meid ühe kaupa, 5 minutiliste vahedega. Algul läks tüdruk siis poiss, jälle tüdruk jne... Kaija lasti kõige esimesena rajale, talle pandi käe ümber õhuvõru mille küles rippus nöör väikse rõngaga. Siis läks Harry, Mina, Niall, Mammu ja Louis.
Peitsin ennast algul põõsastesse ja pidasin valvet. Kuulsin enda selja taga oksaprõksatust. See oli Louis. Panin jooksu, aga ta surus mind nurka. Seal oli ainult kosk ja ma ei saanud sealt alla hüpata või sain? Hüppan, või mitte? Liikusin natuke eemale servast, nägin et Louis oli juba päris lähedal. Võtsin hoogu ja hüppasin, nägin kuidas Niall alt kaldalt vette hüppas. Raisk, nüüd olen ma mängust väljas!!! Maandusin vette ja kui ma pinnale tõusin seisis minu ees Niall. ,,Üllatus!’’ ütles ta mulle. Vaatasin teda vihaselt ja hakkasin mossitama, vaatasin vett. Ta tõstis mu lõuga ja... Suurepärane!!! Ma suudledin teda!!!. Põimisin oma näpud tema omadega. Tõmbasin järsku käe lahti, ning sikutasin nööri. Tema käel olev võru täitus õhuga ja hakkas piiksuma. ,,Üllatus jah’’ ütlesin talle naeratades.
Nialli vaatenurk:
Ta suudles mind ning põimis oma näpud minu omadega, see näis nii reaalne, kuni ta mul nööri tõmbas. Läksin koos temaga veest välja, ta jooksis puude vahele ja mina lonkisin metsamaja poole. Nägin Louisi, ta jooksis must mööda. Aga siis ta peatus ja vaatas minu poole, ta märkas, et mu võru oli õhku täis ja rohelise tule asemel põles punane. ,,Mida? Sa ei saanudki Vanessat kinni?’’ küsis ta mult ja vaatas mind segase pilguga. ,,Eii, aga vähemalt tean ma seda, et ta on hea suudleja’’ Louis vaatas mind naeratades ,,Naisi ja nende trikke’’ ütles ta ja jooksis puude vahele.
Nessu vaatenurk
Pidasin valvet kuna olin oma ülesande täitnud. Nägin kuidas Niall Louisega rääkis. Kuulsin kuidas Niall ütles ,,Eii, aga vähemalt tean ma seda, et ta on hea suudleja’’ Mida fakki?? Okeii siis!Louis naeris ja ütles ,,Naisi ja nende trikke’’ .,,Nagu öeldakse naised tulevad põrgust ja on saatana vili!!!’’ ütlesin endale ja läksin edasi.
Mammu vaatenurk
Kõndisin just võsast mööda, aga märkasin seal kellegi punase triibuga tosse. Uurisin asja lähemalt, see oli Harry. Korraga ta pööras ümber ja tõmbas mu enda juurde...
Zayni vaatenurk
,,Õu tule vaata’’ hüüdsin Liamile.,, Mul on üks salvestus, kus Niall ja Vanessa suudlevad.’’ (tegelt olid metsas ka kaamerad, aga Liam ei tahtnud, et keegi peale Zayni teaks),,Mida teglt? Näita mulle ka porri’’ ütles ta ja tuli minu juurde. ,,Aii ja nüüd tõmbas ta nöörist’’ karjusin. ,,Oota vaata seda’’ ta suunas näpu ühele arvutile, mis näitas 13-da kaamera pilti. ,,Kas need on Harry ja Mammu, kes võsas amelevad?’’ küsisin naerdes. ,,Täna on siin küll siuke porr, et jamh’’ ütles Liam naerdes. Liam läks ühe arvuti taha ja hakkas seal midagi tegema. ,,Nii, tehtud!’’ ütles ta, toetas selja vastu seljatuge ja pani käed kuklale. ,,Mis sa ära tegid siis’’ küsisin ja liikusin oma tooliga tema arvuti ekraani juurde. Ta oli pannud Youtube’ i selle videosalvestuse, kus Niall ja Nessu suudlesid. Ta pani selle käima ja me vaatasime selle lõpuni ,,Mida Perset?’’ küsis Niall, kes meie seljataha oli ilmunud. Liam logis ennast välja ja ütles ,,Sry, juba tehtud!’’ ,,Ei-ei väga hea, et sa seda tegid! Aga see oligi siis see asi, mis siin metsas tegelikult olid, kaamerad’’ ütles Niall. ,,Seda kuulen ma küll esimest korda, aga jamh need olid kaamerad, mida ma ei tahtnud et keegi teada saaks’’lausus Liam ja logis ennast Facebooki sisse.
Mammu vaatenurk:
Amelesime seal Harryga niisama, korraga tõmbas ta mu endale peale. Kummardusin ja liikusin ta suule ligemale. Meie huuled puutusid juba peaaegu kokku, aga siis ma tõmbasin seda õhuvõru nöörist. Ta vaatas oma kätt. ,,No ma olen küll mängust väljas, aga ära minema ma ei pea!’’ lausus ta ja keerutas mind enda alla ning suudles...
Kaija vaatenurk:
Põgenesin just Louisi eest ühte onni, mis asus puu otsas. Nägin et sealt läks trossinöör mingi puu juurde, vaatasin oma vöö küljes olevat trossinööri kinnitust. Uurisin veel onni, märkasin, et selle välikülgedel on umbes 30 cm laiused ääred, mille peal saab väga edukalt käia ja siis oli mul plaan olemas. Ma ronisin onni sisse, selleni viis suht logu redel. Taga oli veel teine väljapääs läksin sealt välja, selle ääre peale ja pidasin valvet kuna Louis tuleb. Varsti nägingi teda ta ronis redelist ülesse. Hiilisin tema ligi ja tõmbasin nöörikest kinnitasin ta siis ruttu trossnööri külge. Ja kõik läks plaani päraselt, ta lasi redelist lahti ja uuris oma käsi. Viimasel hetkel tõmbas ta minu endaga kaasa, aga kuna meil hoogu ei olnud siis jäime me trossinööri keskel seisma. Ta kinnitas ka minu ära ja nii me istusimegi üksteise süles.
Liami vaatenurk
Zayn karjus korraga ,,Mida fakki, kõik poisid on mängust väljas ja mitte ükski tüdruk ei langend välja!!!’’ ,,No way’’ ütlesin ja vaatasin ta ekraani, kus ta jälgis mängijate andureid. Siis astus sisse Nessu ,,Nh saite haledalt kotti jah’’ ütles ta, võttis anduri käe ümbert ära ning pani selle lauale. Niall läks tema juurde, võttis käest kinni ja vedas ta kusgile. ,,Neil mingi teema we?’’ küsisin, Zayn kehitas ainult õlgu. Korraga läks kõik pimedaks, arvuti ekraanidelt kadus pilt...

Minu riided:
Y_large
400779_154107078034585_114497101995583_200920_1648480858_n_7fa9a_29093197_large
Mammu riided:
Y_large
Tumblr_lvelkz7mrb1qh8azno1_500_large
429497_342856739098112_333632703353849_1103687_1530505635_n_large
Kaija riided:
X_large
Tumblr_lzbw4jgpxr1rpw88ro1_500_large_large

No comments:

Post a Comment