Wednesday, June 27, 2012

You said that you love me and then just broke me : 29OSA


Eelmises :


,,See olen mina Mammu. Pühkisin näolt pisarad ja läksin ukse juurde. Lasin ta sisse, aga tema järel tormasid sisse ka kõik teised Liam, Niall, Harry, Zayn, Lou, Kaija, Mari ja Meg. Tahtsin sealt ära minna, aga Zayn ja Mammu seisid mulle ukse ette. Hakkasin Zayni rinda peksma, et ta eest tuleks, aga tal ei olnd valusgi. Lou tõmbas mu temast eemale ja ütles ,,Kuula ta vähemalt ära’’ Astusin neist eemale. Vaatasin rõdupoole, mille uksed lahti oli. Lõpuks laususin ,,Nh kui te mind uksest välja ei lase, eks ma lähen siis teist kaudu’’ ,,Mida sa sellega mõtled!?!?!’’ karjus Harry, aga ma oli juba rõdul ja...


Edasi :


Aga ma olin juba rõdul ja hüppasin, kuulsin veel, et Niall hüüdis ,,Eii!!!’’ aga siis oli kõik pime.
Avasin vaevaliselt silma, kõik oli valge. Kas ma olen surnud? Keerasin pead ja sain aru, et see oli kõigest valgus, vaatasin ringi. Ei ma ei ole! Nägin diivanil Nialli. Eii!!! Miks ta mind juba rahule ei jäta!?!?Mida ma nüüd teen olen lihtsalt vait!?! Lamasin seal vaikselt kuni sisse tormas Mammu. Ta tuli minu juurde ,,Nessu oumaigaad sa oled üleval!!! Niall ta on üleval!!!’’ Niall tõusis püsti ja vaatas mind imestunult järgmisel hetkel oli ta juba minu juures ning kallistas mind. ,,Mine kutsu arst!!!’’ hüüdis ta Mammule. Mammu jooksis ruttu palatist välja. Niall alustas juttu ,,Palun anna mulle andeks, ma ju armastan sind!!’’ ,,Ka mina armastan sind’’ ta silmad lõid juba särama, jätkasin ,,Aga ma ei ole kindel kas suudan seda veel läbi elada!’’ ,,Ma luban, et ma ei...’’ panin talle näpu suule. ,,Sa lubasid juba eelmine korda, ära luba asju mida sa ei suuda täita!’’ ,,Kullake, palun...’’ sisse astus arst, ta lükkas Nialli eemale ja hakkas minu ümber toimetama. Kui ta lahkus küsis Niall mult ,,Kas sa ei kavatsegi mulle andeks anda?’’ ,,Kas sa ise ka saada aru mida sa mult palud’’ küsisn. ,,Ma parem lähen’’ ütles ta ja läks uksest välja. Jäin tuttu.
1, 5 NÄDALAT HILJEM...
Niall ei olnud mind kordagi vaatamas käinud. Istusin ja ootasin juba Mammut. Mind lastakse täna koju. Kindlasti tahate teada kuidas ma ellu jäin. Ma hüppasin 5 korruselt, aga all oli bassein. Niiet alla jõudes põrutasin ma ainult pea ära, kuid tugevalt. Olin ennast valmis seadnud. Mammu astus palatisse sisse ,,Su vanemad ootavad all’’ ütles ta ja võttis mu koti. ,,Mammu ma pole tita’’ laususin ja tirisin koti talt ära, aga ta ei lasknud lahti ,,Jaja sa mingi räme pätakas’’ ütles ta mulle vastu. Kui me minu juurde jõudsime läksin kohe voodisse pikali ja nautisin taas kodus olemist. ,,Tead Niall ei käinud mul ju kordagi selle ühe ja poole nädala jooksul külas.’’ Ütlesin. ,,Phh looda sa, ta istus terve öö sinu juures, ta ei magant kordagi, ta tuli siis kui sa magasid ja läks alati siis kui sa ärkama hakkasid!’’ ,,Mida? Päriselt?’’ ,,Jamh’’ ütles ta noogutades ja läks toast välja. Ohkasin ja seadsin ennast mõnusalt voodisse sisse ning jäin peagi tuttu.
Kui silmad avasin muigasin oma kahtlase poosi üle. Vaatasin kell 18:36. Otsustasin jalutama minna. Panin selga teksad, pluuse ja jaki. Juuksed sidusin hobusesabasse. All panin veel kossid jalga, tõmbasin kapuutsi pähe ning asetasin kõrvaklapid pähe.
Minu riided ja pats :
X_large
Tumblr_ljy3wdjeqm1qdf9hyo1_500_large

Linnas olin kui omas maailmas, muusika maailmas. Hakkasin üle autotee minema. Korraga hüppas keegi mulle peale ja ma maandusin teisel pool teed. Sealt kohast kus ma seisnud olin kihutas auto mööda. Minuga oleks äärepealt uuesti õnnetu juhtund. Vaatasin oma päästja poole, see oli tema. Niall. Eii miks just tema!? Ta vaatas mind ning ta silmad muutusid märjaks, sama juhtus minuga, aga ma pöörasin pilgu ära ja tõusin püsti, et ta seda ei märkaks. Niall võttis mult järsku käest kinni ja tiris kõrval tänavasse, see oli kitsas ja tühi. ,,Nessu, palun anna mulle andeks!!’’ ,,Ma ei tea’’ vastasin talle. ,, Luba, et sa vähemalt mõtled sellele!’’ ,,Noh okeii’’ laususin talle. ,,Ma lähen homme oma vanematele Iirimaale külla, 3 päevaks, otsusta selleks ajaks ära eks!’’ ,,Okeii ma püüan’’ ,,Palun sind’’ anus ta. ,,Okeii’’. Ta võttis must kinni ja tahtis suudelda, aga selle asemel pigistas silmad kinni, lahti tehes lasi ka mind lahti ja kõndis sealt minema. Ma veel korraks seisin seal, aga otsustasin siis tagasi koju minna. Teepealt ostsin ka endale limonaadi.
Koju jõudes kuulsin elutoast tuttavaid hääli. Läksin sinna ja nõjatusin vastu uksepiita, seal olid kõik poisid ka Niall, tüdrukud ka (Megan, Mari, Kaija ja Mammu). Ma lihtsalt passisin neid, lõpuks kui Megan mind märkas ütles ta naeratades ,,Heii Nessu, tule ka siia!!’’. Kõigi tähelepanu pöördus minule. Vaatasin Niallile silma ,,Eii, minu koht ei kuulu teie juurde’’. Seisin jälle korralikult ja läksin sealt minema.
Läksin oma tuppa ja muutsin msn’is alaka ära : Forever Alone :’(. Panin läpas Playlisti mängima, aga mitte One Directioni laule. Hakkasin ehteid sorteerima. Leidsin sealt päris palju 6 aastaste ehteid ja nii, sest ma polnud seda varem sorteerind, see ajas mind naerma. Suunasin pilgu rõdu poole. Nägin seal Nialli, ta oli puu peal peaaegu lamavas asendis ja vaatas mind. Läksin rõdule. ,,Ära luura mind’’ütlesin. ,,Oma tuppa sa mind ju ei lase’’ ,,Jah ei lasegi’’ ütlesin. ,,No eks ma naudin siis vaadet edasi’’ lausus ta. Läksin rõdult ära ja lasin rulood alla. Varsti sain ehted sorteeritud, ning otsustasin minna alla ja midagi süüa võtta. Emps oli teinud makaroone hakklihaga, sõin kõik isukalt ära ja läksin seejärel ülesse tagasi. Panin teleka käima ja MTV’i peale. Vahetasin riided ära, tegin juuksed patsist lahti ja harjasin need veel läbi ja ronisin siis voodisse. Mu telefon piiksus. Mul oli sõnum, Niallilt. Avasin selle seal oli kirjas :
Head Ööd ja Ilusaid Unenägusid!!! (:
xxxNiall
Lükkasin telefoni padja alla ja jäin tuttu.
3 PÄEVA HILJEM
Olin oma otsuse teinud, ma annan Niallile andeks, aga ainult see üks kord, mitte rohkem!
Väljast kostus signaal, see oli Zayn. Ta pidi mind lennujaama Niallile vastu viima. Istusin autosse ja me hakkasime sõitma.
Zayni auto :
2007-volvo-xc90-features-divx-playback_100222959_m_large

Kui ma lennujaama jõudsin ootasin Nialli uste juures. Nägin kuidas ta tuli, hakkasin juba tema poole minema kuid peatusin kohe kui nägin kuidas keegi...

No comments:

Post a Comment