Monday, June 25, 2012

You said that you love me and then just broke me : 27OSA


Eelmises :


Lõpuks lasti teised ka minu juurde, rääkisin nendega natuke juttu kuni Daved ütles mulle kõrva sosistades ,,Me peame rääkima’’ ja lisas veel ruttu ,,omavahel.’’ Palusin kõigil ruumist välja minna. ,,Me läksime Bellaga lahku’’ ,,Miks?’’ ,,Mulle meeldib keegi teine!’’ vastas ta. ,,Ta arvas, et selle põhjus olid sina, kuna enne sinu tulekut oli meil kõik korras’’ rääkis ta. ,,Olin siis mina?’’ küsisin. ,,Ei loomulikult mitte, ära ole naeruväärne’’ lausu Daved. Korraga mulle meenus midagi, sellest õhtust, kui mind pussitati. ,,Mul on nii kahju’’ ütlesin. ,,Ei nh mulle nagunii meeldis teine ja me poleks ilmselt jäänudki kokku’’ seletas poiss. Ma laususin kurvalt ,,Eii, mitte sellepärast, vaid...’’

Edasi :


,,Eii mitte sellepärast, vaid hoopis seepärast, et see oli Bella!’’ ,,Mida? Seda tegi Bella?’’ küsis ta püsti karates. ,,Ma usun küll, juuksevärv sama, hääl ka, pikkus klappis’’ ,,Käige...’’ ütles Daved vihaselt. ,,Mhh oota võibolla see ikkagi polnud tema, äkki ta oli eile kellegiga koos ja ma võin eksida’’ ,,Eii ma helistasin eile kõik ta tuttavad, sõbrad jne... läbi ja keegi ei teadnud kus ta on!!! Viimati nägi ta onu teda autolaenutuses, ta töötab seal.’’ Seletas poiss. ,,Oota mida? Mis auto ta laenutas?’’ küsisin kahtlustavalt. ,,Phh...ega ma ei tea ju, aga ma saan ta onult küsida!’’ ,,Okeii’’. Dave kookis endalt taskust telefoni välja ning läks palatist minema. Kohe astus sisse Niall. ,,Tead me leppisime poistega kokku, et ma lähen lendan neile nädala pärast järgi!’’ vuristas ta. ,,Mida? Eii!Sa lähed’’ ütlesin kindlalt. ,,Ma ei saa ju kui sa siin niimoodi...’’ segasin vahele ,,Sa lähed, ma saan hakkama, pealegi arst ütles, et elutähtsad organid ei saanud viga nii, et ma saan ülehomme koju, aga esialgu tahavad mind veel sees hoida ja kontrollida, et mul halvemaks ei läheks.’’ Rääkisin poisile. ,,Ahsoo! Oled sa ikka kindel, sest sul võib ju halvemaks minna!’’ panin talle näpu suule ja ütlesin ,,Täiesti kindel, ainuke asi mida sa minu jaoks veel teha saad on see, et sa jääd ööseks siia ja ei lähe homme hommikul vaid pärastlõunal!’’ ,,Sobib’’ ütles ta naeratades Ta tegi mulle põsele musi ja sättis ennast minu kõrvale, tõmbasin ennast kokkupoole. Seda, et see võis olla Bella, kes mind pussitas ma talle ei rääkind, vähemalt seni mitte kui ma selles kindel pole! Mu telefon piiksus. Niall haaras mu telefoni ,,Ohohh sa petad mind kellegi Dave’ iga jamh?’’ küsis ta naljatades ja tahtis sõnumit avada. ,,Niall, eii! Anna siia!!!’’ hüüdsin talle ja proovisin telefoni kätte saada. ,,Kas sa tõesti kasutad mind nii ära? Sa ju tead, et ma ei saa sulle sellises seisundis vastu’’ ütlesin talle viimasel hetkel, enne sõnumi avamist. Ta avas just sõnumi, aga ei lugend seda vaid andis telo mulle ,,Okeii – okeii, nii õel ma ka ei ole!’’ ,,Oii ma tänan, selle suuremeelsuse eest’’ ütlesin talle ja hakkasin naerma. Lugesin sõnumi läbi. Tuli välja, et Bella oli laenutanud hõbehallis auto, täpselt see mida ma nägin meie taga, kui me Nialliga onni juurde sõitsime. Miks see pidid just sina olema?? Mu tuju oli langend ja ka Niall märkas seda ,,On kõik korras?’’ uuris ta. ,,Jah, ma olen lihtsalt väsinud’’rääkisin talle ja ma jäin ta kaisus tuttu.
Hommikul kui ma ärkasin siis Niall magas, vaatsin kella 11:34. Phh ma magasin liiga kaua!!!Togisin Nialli õrnalt ja ta tegi silmad lahti.,, Mhh, mis?’’ küsis ta uniselt. ,,Kell on juba 11:36’’ ütlesin talle vaikselt. ,,Ahh, juba?’’ Ta tõusis püsti ja tegi mulle laubale musi. Seeljärel tuterdas ta uniselt vetsu. See oli naljakas. Pigistasin veel korra oma silmad kokku ja hõõrusin neid ning võtsin oma telo. Helisatsin Mammule. (Mina : N Mammu : M)
N:Tsauu kiisu, kle kus sa oled hetkel?
M: Sauu Kizka, emm...me sõidame hetkel haiglasse, sinu juurde.
N: A okeii, oota, kes teie?
M: No mina, Mari, Kaija, Meg, Mellu, Harry, Lou, Zayn, Liam, Kevin ja Henry. Su vanemad peaksid juba sinu juures olema.
Uks läks lahti ja sealt astusid sisse ema ja isa.
N: Aa jaja, okeii kle tsaukii ss
M: Mhhm tsaukaa
Panin kõne kinni. ,,Em, is’’ ajasin käed laiali, et neid kallistada ja muidugi nad tulid kohe minu juurde. ,,Oii anna andeks, me oleks juba eile tulnud, aga meie lend hilines ja kui me lõpuks koju jõudsime siis oli kell juba väga palju ning me teadsime, et sa magad’’ alustas ema mind kallistades. Ta vabastas mu oma haardest ning ma küsisin ,,Mhh kust teadsite, et ma just magan, te ei olnd mind näindki ja ei teadnud kuidas mul on!’’ ,,Phh, kas sa tõesti arvasid, et ma olen selline rongaema? Ma rippusin terve õhtu ja ka mingi osa ööst telefon otsas ja uurisin kuidas sul on?’’ ,,Ahh, et kohe nii we?’’ ,,WotWot nii jah’’ lausus ema mulle naeratades. Sisse astus Niall, kes oma juukseid sasis. Kui ta mu vanemaid märkas silus ta soengu kohe ära ja pühkis oma niisked käed pükste külge ning läks mu isaga kätt suruma. Seda oli kuidagi harjumatu vaadata ja see ajas mind naerma. Ta jõudis ka mu emaga tutavaks saada kui juba astusid teised palatisse sisse ja tulid mind kallistama, grupikalli. Rääksisme seal igast juttu kuni tuli aeg poistel ära minna. Ma ei tahtnud, et nad läheksid, eriti et Niall läheks, aga ma olin talle eile ütlend, et ta peab kindlalt minema ja natuke imelik oleks täna oma sõnad tagasi võtta!!! Niall suudles mind õrnalt ja kallistas tugevalt ning lahkus. Rääkisime seal veel teistega natuke juttu, kuni tuli politsei. Sisse astus üks priskem ja teine kõhnem mees. Mammu, Mari, Megan, Kaija, Mellu, Kevin, Henry pidid ära minema. Nad küsisid mult igast küsimusi ja siis tuligi see küsimus mida ma olin kartnud. ,,Kas te tundsite seda isikut, kes teid ründas või oli tal mingeid mingeid märke küljes, tatoveeringuid näiteks?’’ Raputasin pead ja ütlesin ,,Ma arvan, et see oli Isabella Wilson’’ Üks mees, kõhnem kirjutas selle oma märkmikusse ülesse. ,,Selge, aitäh abi eest ja nägemist’’ ütles priskem ja nad läksid ära.
3 PÄEVA HILJEM
Ma olin haiglast väljas ja Bella oli vangis. ,,Oled sa kindel, et võtsid kõik asjad?’’ küsisn veel Mammult üle. ,,Jap’’ vastas ta. ,,Tulete ka juba we?’’ hüüdis Henry. ,,Jaja’’ hüüdsime talle Mammuga vastu. ,,Aah, ma ei taha, et sa üldse ära läheksid!’’ ütlesin teda kallistades. ,,Phh ära muretse ma olen juba 10 päeva pärast tagasi ja siis lähme teeme poistele üllatuse ja sõidame nende juurde tuurili 2 päevaks’’ ,,No seda küll, aga ma ikka hakkan sind igatsema’’ ,,Ma ka’’ vastas ta. Ma võtsin tema kõrvalt ühe kohvri ja aitasin teda. Viisime need alla ja edasi tassis need autosse issi. Mina, Mammu, Mellu, Henry ja Kevin istusime autosse ja sõitsime lennujaama. Seal ootasid Mammut, Kevinit ja Hendryt kõik meie sõbrad. Kõige esimesena tegime kalli muiduigi Kaijale, Marile ja Megile. Mammu jättis teistega ka hüvasti ja pidi siis minema Henry ja Keviniga. Me vahepeal mõtlesime Mari, Kaija ja Meg’ga plaani, et me ei lase teda minema ja röövime ta ära, aga nh nii ei läind. Lõpuks oli ta lennukil ja me läksime Megiga poodi kuna ta tuli minu juurde. Jalutasime vaikselt poe poole kuni ma talt küsimuse küsisin ,,Kuidas te Liamiga tutavaks saite?’’ ,,No tegelikult ma ei olnud One Directioni fänn ja nh üks hommik kui ma jooksma läksin ja ühe nurga tagant välja jooksin põrkasin ma kokku Liamiga, ma ei teadnud kes ta on ja see tegi talle nalja, esialgu ta mulle ka ei rääkind, sest tahtis kindel olla, et ma tahan ikka olla koos temaga mitte ta raha ja kuulsusega.Ükskord ta rääkis mulle kõik ära, siis kui me juba käisime, algul olin natuke solvund, et ta mulle ei rääkind, aga nh ma pidin temast ka aru saama!’’ ,,Mhh, naiss’’ ütlesin veel enne poodi sisenemist. Ostsime igast nänni kokku ja siis läksime minu juurde ja hakkasime ,,Sleep Over’’ vaatama.
2 PÄEVA HILJEM...

No comments:

Post a Comment