Tuesday, June 19, 2012

You said that you love me and then just broke me : 26OSA


Eelmises :


Panin kõne kinni ja lebotsesime Nialliga seal niisama edasi. Olime nii umbes terve päeva ja läksime vara magama ka, sest...


Edasi :


Ärkasin oma äratuskella peale, ajasin ka Nialli ülesse, kuigi ta ei tahtnud kohe üldse üles tulla. Seadsime ennast korda, kell näitas 4:53. Läksime Nialli korterist välja ja kõndisime randa. Jalutasime mööda rannaäärt ja kui päike tõusma hakkas istusime liivale ja imetlesime seda. Selle ajal ka Niall suudles mind. Kui päike oli tõusnud läksime ujuma, ma olin endale bikiinid alla pannud.
Minu bikiinid :
Tumblr_m0pbfxltfw1rr7cn5o1_500_large

Olime rannas kusgil kella 10-ni. Siis viis Niall mu ühte kohvikusse. Tellisin endale riisi – maisisalati ja mahla. Niall võttis endale kartulisalati ja mahla. Tagasi jõudes läksin ta läpasse, ning logisin ennast twitterisse. Lugesin seal igast tweete kuni lõpuks leidsin ühe pildi, mille peal olid Niall ja...
,,Tule siia Niall!!!’’ hüüdsin Niallile, kes parajasti vannitoas oli. Ta astus vannitoast välja, püksid olid jalas, aga ülakeha paljas, rätiku oli ta pannud kaela taha, otsad olid rinnal. Jäin teda vaatama ,,Ahsoo, et kohe nii ilus jamh?’’ küsis ta. Tulin oma maailmast välja ja ainult naeratasin talle. Ta astus voodi juurde ning kummardas siis arvutiekraani poole. ,,Phh need fännid jõuavad ka igale poole’’ ütles ta. ,,Nojah, aga need fännid mulle küll meeldivad’’ ütlesin ja salvestasin pildi ära, kus olime meie Nialliga päikesetõusu ajal suudlemas. Saatsin selle ka endale meili peale, et saaksin selle kodus ära salvestada. Logisin ennast välja ja küsisin ,,Mis me täna teeme?’’ ,,Hmm ma ei teagi, aga midagi mõtleb ikka välja kuna homme lähme me ju tuurile’’ ,,Jah, kahjuks ja ma ei saa kaasa ka tulla sest pean Kevini ja Mammu lennukile saatma, pikk see teil oligi?’’ ,,Nojamh, 3 nädalat’’ vastas ta. ,,Phh liiga pikk’’ ütlesin ja kukutasin ennast voodisse pikali. Ta tuli minu kõrvale ja ütles ,, Täna lähme lõbustusparki ja siis on mul sulle veel üllatus ka’’ ,,Ah, et kohe nii ruttu mõtlesid välja jamh?’’ Ta ainult naeris selle peale ja lausus haigutades ,,Kell on hetkel 11:32, aga me võime ikka natuke ju tududa’’. ,,Nõus’’ ütlesin ning ronisime teki alla. Jäin peagi tuttu.
Ärkasin selle peale, et keegi ronis just voodisse. Pöörasin ennast sinnapoole ja nägin, et see oli Niall. ,,Kas sina ei olnudki mitte see kõige suurem unekott?’’ küsisin talt. ,,Ma käsisin ainult vett joomas’’ vastas ta mulle süütult. Lamasime veel natuke voodis, aga siis tahtis Niall, et ma sättima hakkaksin. Võtsin öökapilt oma telo ja läksin vannituppa. Mul oli 6 sõnumit Mammult. Põhiline jutt oli ,,Helista mulle, ma tahan teada, mis toimub kuna sa koju tuled ja blablablaa’’ Helistasin talle, ta loomulikult vastas. Rääkisin talle kõik ära. ,,Omg kui armas, aga sa andsid talle liiga kergelt andeks’’ ,,Ma arvan sama, aga kas sa eelistaksid näha kuidas ma patja nutan?’’ ,,Phh eii kindlasti mitte’’ ,,Hehh okeii, aga ma pean lõpetama, meil veel õhtuks ka plaanid!’’ ,,Urrurr, tsauu’’ ütles ta mulle veel ja ma vastasin talle umbes samaga ,,Tsauu’’. Klõpsasin kõne kinni ja pesin näo ära. Tegin uue meigi, asjadega mis mul olid rannapeole kaasa võetud. Mhh, aga mis ma tulen nende samade riietega! ,,Niall, me peame mulle midagi muud ostma, ma ei saa ju sada aastat ühtede ja samade riietega käia!’’ ütlesin vannitoast välja astudes ja mossitades. ,,Ei ole vajagi’’ lausus ta naeratades ja ulatas mulle koti ,,Oled sa kindel, et sa ikka magasid terve selle aja kui mina?’’ Ta ainult kehitas õlgu ja ma läksin omastasin vannitoa uuesti ära. Võtsin kotist välja riided mis ta mulle siis toond oli.

Riided :
Apu0cdoCQAE2fs0.jpg:large

,, Mulle su maitse igastahes meeldib’’ arutlesin kõvasti. Panin need selga ja läksin tagasi Nialli juurde.
Jalutasime käsikäes lõbustuspargi poole. Kohale jõudes ostsime endale piletid. Niall küsis mult ,,Lähme Ameerika mägedele’’ ,,Mhh ma kardan!’’ vastasin talle. ,,Ma hoian sinust kinni’’ ,,Nii juba läheb’’ ütlesin ja me siis läksime.
,,Ma ei lähe sinna enam kunagi tagasi’’ ütlesin kui läksime jäätist ostma. ,,Sa oled nii nunnu’’ ütles ta mulle. Mu põsed lõid õhhetama. Niall saatis mulle megaarmsa naeratuse.
Kui olime juba peaaegu kõik kohad läbi käind küsis Niall mult ,,Kas lähme nüüd üllatuse juurde?’’ ,,Jaa’’ ütlesin muigega. Läksime parklasse ja Niall juhatas mu ühte autosse. ,,Sa ei magand kogu selle aja, mudu poleks su auto ju siin !'' ütlesin. ,,No võib - olla kogu aja jah mitte '' vastas ta.

Nialli jeep :
2011-jeep-compass-16_460x0w.jpg

Sõidu ajal vaatasin tahavaatepeeglisse. Meie taga sõitis hõbehall auto, roolis oli helepruunide juustega tüdruk. Ei teinud sellest välja.
,,Valmis?’’ küsis Niall. Noogutasin ja ta tõmbas mult käed silmade eest. Alguses oli pettumus, aga siis ütles Niall naerdes ,,Sa oleks pidanud oma nägu nägema, seljataga.’’ Keerasin ennast ümber seal oli puu ja selle otsas onn. Läksime ülesse ja kui ma seda nägin lõid mu silmad särama. Seal olid küünlad, roosid, vein, igasugused road jne... Igastahes see oli ilus. Hakkasin telefoni taskust välja otsima, et sellest pilti teha, aga Niall tuli minu juurde ja ütles ,,See jääb meie ja ainult meie ühiseks mälestuseks ja see pilt on sul alati olemas, siin’’ ütles ta ja asetas näpu meelekohale. Naeratasin ja lükkasin telefoni tagasi taskusse.,,Oled sa ikka kindel, et sa üldse magasid päeval?’’ küsisin. ,,Eihh’’ vastas ta. See õhtu möödus toredalt. Istusin talle sülle ja tegin ta nina kohupiimakreemiga kokku ,,Ahh, et sulle kohe niiväga meeldivad toidusõjad jamh?’’ küsis ta. Noogutasin ja pühkisin ta nina puhtaks ,,Aga mitte täna!!’’ . Ta pani rahuliku muusika käima ja me istusime niisama ja rääkisime juttu. ,,Ma käin korra ära’’ ütles Niall. ,,Oukeii’’ vastasin talle. Ta läks alla. Mina, aga läksin akna moodi asja juurde ja vaatasin sealt välja.
Kuulsin, et keegi tuli ülesse. Aga Niall ju just läks!!! Hakkasin ennast ümber keerama. Aga keegi võttis minust tugevalt kinni ja surus noa kaelale. Nägin oma õlal helepruuni juukse salku. ,,Sa ei saa iialgi Nialli, on selge?’’ küsis see, nagu ma aru sain plika ülbelt. ,,Ta juba on minu’’ ütlesin ja tõmbasin ennast ta haardest osavalt lahti. Mu kaelale tuli siiski väike haav, aga see oli väike. Vaatasin kes see on, aga tal oli näo ees mask. Sülitasin teda, ise samalajal õhku ahmides ja proovisin sealt minema joosta. Aga ta tuli võttis mu käest kinni ning lõi mind kõhtu, millegi teravaga, ilmselt noaga. Silme eest läks kõik mustaks ja ma varisesin põrandale. Viimane asi mida tundsin oli see, et ma lamasin enda vereloigus ja viimane asi mida nägin olid Nialli jalad, mis minu poole kiiresti liikusid, aga siis oli kõik must...
Tegin aeglaselt silmad lahti, valgus paistis mulle silma. Pilgutasin paar korda silmi ja harjusin valgusega ära. Mulle vaatas vastu valge lagi ja oli kuulda masinate suminat. Vaatasin enda kõrvale, seal oli uks ja teisel pool diivan mille peal istus Niall, pea kätevahel ja ta..., ta nuttis.Mis minuga ometi juhtus? , oli mu esimene küsimus. Siis meenus mulle kõik. ,,Niall, Niall’’ ütlesin endaarust karjudes, aga välja tuli ainult sosin. Ta tõstis pea kätevahelt ja vaatas mind, ta silmad olid punased ja nutetud. Ta tormas kohe minu juurde ja kallistas mind ning musitas ja küsis kuidas mul on. Ma tahtsin talle vastata, aga ma ei suutnud, mul ei olnud selleks piisavalt jõudu, ma tahtsin ka vastu kallistada, aga ma ei saanud iga viimne kui energipiisk oli minu seest kadunud, õhku haistund. ,,Ole siin ja ära kuhugile mine, mitte kunagi enam!!!’’ ütles ta nutuselt ja lisas veel ,,Ma lähen kutsun arsti’’ Mida ta selle ,,enam’’ all mõtles, ma ei ole ju kuhugi läinud, ma olin koguaeg selles maailmas, või kas ikka olin?? Arst tormas sisse, tegi igast värke ja vaatas mind üle, küsis ka kuidas mul on, aga ma ei suutnud vastata. Lõpuks läks ta ära ja Niall tuli ning suudles mind. See oli justkui esimene suudlus. Mu keha läks kuumaks, tundsin energialaengut, veri kees, see oli hea tunne.
Lõpuks lasti teised ka minu juurde, rääkisin nendega natuke juttu kuni Daved ütles mulle kõrva sosistades ,,Me peame rääkima’’ ja lisas veel ruttu ,,omavahel.’’ Palusin kõigil ruumist välja minna. ,,Me läksime Bellaga lahku’’ ,,Miks?’’ ,,Mulle meeldib keegi teine!’’ vastas ta. ,,Ta arvas, et selle põhjus olid sina, kuna enne sinu tulekut oli meil kõik korras’’ rääkis ta. ,,Olin siis mina?’’ küsisin. ,,Ei loomulikult mitte, ära ole naeruväärne’’ lausu Daved. Korraga mulle meenus midagi, sellest õhtust, kui mind pussitati. ,,Mul on nii kahju’’ ütlesin. ,,Ei nh mulle nagunii meeldis teine ja me poleks ilmselt jäänudki kokku’’ seletas poiss. Ma laususin kurvalt ,,Eii, mitte sellepärast, vaid...’’

No comments:

Post a Comment