Wednesday, June 13, 2012

You said that you love me and then just broke me : 24OSA


Eelmises :


,,Mammu’’ karjusin tagasi jõudes. Ta jooksis alla ,,Ma sain numbri’’ ütles ta mulle ja ulatas paberilipaka, tõmbasin endalt taskust paberi välja ja võrdlesin numbreid...




Edasi :


Ma võrdlesin numbreid ja need klappisid. ,,Ma pean teada saama, milline see Elly välja näeb!?’’ ütlesin. ,,No ma saan seda korraldada’’ vastas Mammu mulle. ,,Teeksid seda?’’ ,,Ikka, BFF’d ikkagi ju’’ lausus ta naeratades. ,,BFF’d? More like sisters, aga kle kaua sul umbes aega läheb sellega?’’ ,,Ma arvan, et tänasega uurib välja.’’ Vastas ta ,,Okke’’ läksin ülesse, oma tuppa. Võtsin läpa ja logisin msn’i. Niall oli ka sees, hakkasin rääkima.
Nessu<3, LoveYaa (K) says: Heipss :d
Niall, Nessu(L):* says: Heii :*
Nessu <3, LoveYaa (K) says: aww <3, veebi?
Niall, Nessu(L):* says: õhtul, me poistega minema :(
Nessu<3, LoveYaa (K) says: Nähh :S, kk vaatab siis : ), sauhh (L)
Niall, Nessu (L) says: tsau (K)
Ta logis ennast välja, vaatasin kella, see näitas 17:22. ,,Mammu!!!’’ Ta jooksis minu tuppa. ,,Kle me võiks minna kusgile täna!?’’ ,,Amm jaa täna toimub rannas pidu, mingi lõkke on ja värki.’’ Vastas ta. ,,Whaaat? Sa räägid mulle alles nüüd?’’ küsisin. ,,Sry, aga lähme?’’ ,,Log, helista Marile ja kutsu Mellu, ma callin Kaijale ja Megile(Megan)’’ ,,Okeii’’ ütles ta ja oli juba läind. Otsisin ruttu Kaija numbri ja callisin talle. (Mina: M Kaija : K)
M: Tsauu
K:heipss
M: kle rannas pidu täna, tuled?
K: ikka
M: dvaj, ole tunni pärast siin, tsäuu
K: Mhh jap tsaukii
Klõpsasin kõne kinni ja hellasin Meganile (Mina : V Megan : M)
V: Heii Meg
M: tsäuu
V: kle sa randa peole viitsid?
M: jaa ikka
V: okeii, aq ole siis tunni pärast siin
M: ok, oumaigaash, ma pean meiki tegema ja ennast korda seadma, byeee
Hakkasin naerma, ta oli kõne kinni pannud, aga ütlesin ikkagi ,,Tsauu’’. Läksin vannituppa, uurisin meiki ,,Hmm natuke parandamist ja käib küll’’ ütlesin ning läksin riideid vahetama, siis tegin soengu, parandasin meigi ja otsisin veel ehted ja olin valmis.
Minu riided ja soeng :
Y_large
Tumblr_llap7pizan1qik6coo1_500_large

Läksin Mellu tuppa ,,Tsauu, kle kas sa tuled?’’ ,,Tulen kuhu??’’ küsis ta. ,,Mida Mammu ei rääkind?!?!’’ ,,Eii’’ ,,Fain pane ennast rannapeo jaoks valmis, me hakkame 21 min. pärast minema!’’ Läksin Mammu tuppa. Nii see oligi, ta rippus telefoni otsas ja pläras Mariga. ,,Mammu!!!’’ hüüdsin. Ta vaatas minu poole. ,,Sul on 20 minutit aega ja Maril kaa!!!’’ Mammul jäid sõnad kurku kinni ,,Tsauu, ma sättima, ole 20 min pärast siin...Jajah, ma ka ei jõua, tsauu’’ rääkis ta Mariga. Ta tormas minust mööda, vannituppa. Hakkasin naerma ja läksin oma tuppa. Läksin läpasse, logisin twitterisse ja tegin uue tweedi: Yeahh :d PARTYYY!!! (Y) :D @MammuJacobs @Kaija1D @MariSmith @MelissaDespain@MegRussel. Läksin YouTube’i ja panin One Direction – Forever Young käima, lemmik. Poole laulu peal käis uksekell. Panin pausile ja jooksin alla. Mul oli mamps avama läind, seal seisid Megan ja Kaija.
Kaija riided, soeng ja meik :
X_large
Tumblr_m1wgh9eiko1qcxbheo1_500_large
Tumblr_m0h3tqhdnh1r724qyo1_250_large
Tumblr_lzaonxgicc1qh1qjvo1_500_large

Megani riided, soeng ja meik :
Piiink_large
Tumblr_m0qyeddxka1r2bq2jo1_500_large
36755120_large
Tegin neile kalli ja kutsusin nad sisse. Läksime Mammu tuppa. Mellu tegi talle soengut ja Mammu tegi endale meiki. ,,Ma kohe saan valmis’’ hüüdis ta meile. Käis uksekell, läksin alla. Seal oli Mari, seekord avas Kevin.
Mari riided :
Y_large
Eyebrow-eyeshadow-make-up-favim.com-324636_large
Tumblr_m1yyjkydvx1rnro45o1_500_large

Tegin ka talle kalli ja siis tulid kõik alla, ning me läksime.
Mammu riided :
Y_large
427447_284824101586452_114982095237321_704862_1410131054_n_large

Cdc0ac725b9111e18bb812313804a181_7_large
Mellu riided :
Y_large
Tumblr_lyhhknxqig1rnikaso1_500_large
Tumblr_m20aa4kgqf1qe600do1_250_large

Kohale jõudes, märkasime Bellat ja Dave’i (Daved). Hakkasime nende juurde minema, aga kui nägin, et Gerth oli nendega, pöörasime ümber ja läksime rahva sisse. Korraga haaras keegi mu õlast. Pöörasin ennast ümber see oli Trish. Naeratasin heakskiitvalt ta seltkonna üle ja ta alustas juttu. ,,Heii, te ka siin?’’ ,,Jamh’’ vastas Mammu (ta andis talle andeks, aga ainult sellepärast, et Trish lubas, et ta jätab joomise maha).Ja nii see oligi, ta topsi sees oli limonaad. Tema kõrvale tulid kaks poissi. ,,Heii, mina olen Marcus’’ ütles üks ja teine lisas ,,Ning mina Carl’’ ,,Nessu’’ ,,Mammu’’ ,,Mari’’ ,,Kaija’’ ,,Mellu’’ ütlesime meie. Carl võttis mul käest kinni ja vedas tantsima, haarasin ruttu Meganist ka kinni ja tirisin endaga kaasa. ,,Tuled ikka we?’’ küsis ta kui me olime juba inimeste keskel. Noogutasin ja kui peatusime hakkasime tantsima. Vahepeal ilmusid meie juurde ka Kaija ning Mammu, kes tantsisid Trishiga ja Mellu ning Mari, kes tantsisid Marcusega. Vahetasime ka kaaslasi. Kui ma Marcusega ja Mariga tantsisime pakkus ta välja, et me läheks midagi jooma. Läksimegi, aga olime varsti tagasi, ning tantsisime edasi.
Olime just lõkke juurest ära tulnud ning kõndisime nüüd käsikäes mööda rannaäärt.
Megan - Mari – Marcus – Mammu – Mina – Carl – Kaija – Trish – Mellu
Meile tuli tuttav kuju vastu, aga oli pime ja me ei näinud kes!? Kui ta meile lähemale jõudis saime aru, et see oli Gerth. Ta oli purjus, väga purjus. Lähemale jõudes küsis ta mult ,,Nessu, sina?’’ Siis vaatas ta Trishi poole ja muigas. Ta tuli minu ette vajus põlvili, võttis jalgadest kinni ,,Nessu, palun anna mulle andeks, ma tean, et ma tegin suure vea sind jättes!!!’’ ,,Oota mis te käisite?’’ küsis Carl. ,,Ilmselt ta ei teadnud, et ta HeartBreaker’’ ütles Marcus. Trish hakkas venda ära tõmbama, aga ta ei lasknud lahti. ,,Oota,mis ta päriselt sees we?’’ küsis Marcus naerdes ja läks Trishile appi. Lõpuks said nad ta minu küljest lahti ja jätsid sinna. Võtsime üksteist taas käevangu ja läksime tantsima.
Enne tantsima minekut võtsime juua. Kui ma olin just võtnud lonksu oma joogist nägin Gerthi. Ta jälle kaanis, tema bitch oli temaga. Andsin oma joogi Mellu kätte ja läksin sinna. Tõmbasin Gerthilt joogi käest. ,,Oii mu inglike on jälle siin’’ ütles ta . ,,Ta on purjus, vii ta koju’’ laususin ta plikale, kuigi ma poleks seda paremameelega teinud ning läksin sealt minema. Võtsin veel ühe lonksu oma joogist ja läksime tantsima.
Algul tantsisin ma Mellu ja Carliga. Kui ma Trishi ja Kaijaga tantsisin põrkasin ma kellegiga kokku. Keerasin ennast ümber ja samuti tegi ka tema. Ma teadsin teda, see oli... Mida fakki? Kas ta valetas?? See oli, oli...Niall, aga ta ei olnud üksi seal olid veel Harry, Zayn, Louis ja Liam. Lisaks oli seal Nialliga...

No comments:

Post a Comment