Tuesday, June 5, 2012

You said that you love me and then just broke me : 16OSA


Vana:


Filmi ajal sosistasin Mammule kõrva ,,Tule minuga kaasa’’. Siis sosistasin Niallile kõrva ,, Ma lähen vetsu’’. Läksime Mammuga wc-sse ja saatsime Kaijale sõnumi sisuga:...


Edasi:


Saatsime Kaijale sõnumis sisuga:
Tule wc-sse, mul plaan, võta Mari ka kaasa!!!
xxxNessu , Mammu
Varsti tulid Kaija ja Mari sinna ,,Nh, mis toimub?’’ küsis Kaija. ,,Nh ma ei viitsi, täna sinna metsa ronida nii, et lähme ära!’’ ütlesin. ,,Tglt ma ka ei viitsi’’ lausus Mammu ja Kaija noogutas. ,,Nii, et lähme šhoppama’’ pakkusin välja. ,,Mina ei tule, pealegi mina seda mängu nigunii ei mängi ja mulle meeldib see film’’ lausus Mari järsku. ,,Eino fain siis, mine’’ ütlesin solvunult võtsin teised tüdrukud käevangu ning astusin sealt välja.
Mari vaatenurk:
Küll ta üle saab!!mõtlesin ja läksin saali tagasi. Istusin oma kohale Niall küsis mult ,,Kus teised on?’’ ,,Läksid šhoppama Walkeri Streedil (ise mõtlesin) tänaval asuvasse kaubamajja.’’ Ütlesin automaatselt ja sain aru, et olin teised sisse rääkind. Kõik peale minu ja Zayni läksid ära neid otsima.
Nessu vaatenurk:
Olime just jõudnud kaubamajja. Kaija läks kusgile pesupoodi ja meie ühte riidepoodi. Silmasime samalajal ühte megakena kleiti. Haarasin selle kätte Mammuga samal ajal, see oli viimane. ,,Mina sain selle!’’ ütlesin. ,,Eii, mina’’ ,,Mina!’’ ,,Nessu, ei minaa!’’ ,,Anna siia’’ nõudsin. Kleit kukkus maha ja me läksime Mammuga üksteisele kallale. Ta lõi mulle Bitchi (kõrvakiilu), lõin vastu, ta lõi uuesti. Siis lükkasin ta mingisse madalasse purskkaevu, mis asus koridori keskel oleva kohviku kõrval. Inimesed kõndisid meist mööda ja vahtisid loomulikult.
Nialli vaatenurk:
Silmasime Mammut ja Nessut nad kaklesid. Liam tõmbas telo välja ja filmis seda. Korraga lükkas Nessu Mammu mingisse purskkaevu siis otsustasime sekkuda. Ma läksin võtsin Nessust kinni. Mammust võttis Harry kinni.
Nessu vaatenurk:
Niall võttis minust kinni. Mammust Harry. Normz Mari rääkis meid sisse. Tegin Marijelale igast lolle nägusid, ta läks selle peale nii närvi ja hakkas rabelema nii, et Lou pidi temast kinni võtma. Mind viidi kohviku ühte poolde ja Mammu teisse. Lõpuks ütlesin Niallile,,Mul on külm nende märgade riietega, ostame mulle uued riided’’ ,,Okei’’ oli ta nõus. Läksime sellese samasse poodi ja ma ostsin endale selle kleidi, Niall läks ostis mulle selle juurde sobivad kingad ka. Vahetasin riided ära ja astusin poest välja. Märkasin Mammut, tal oli seljas üks kleit mida ma olin tahtnud eelmine nädal osta, aga mul sai raha otsa. Näitasin talle keelt. Siis lõi ta Harryle Bitchi ja Louisile munadesse ning tormas minu poole. Mingi poiss pani talle jala ette (see poiss oli koguaeg jälgind seda katši). Ta kukkus maha. Tõmbasin ennast Nialli haardest lahti ning läksin istusin Mammu peale. Hakkasime üksteist juustest tirima. Lõpuks viis Niall mu temast JÄLLE eemale. Läksin selle poisi juurde ja...
Nialli vaatenurk:
Nägin kuidas Nessu läks selle poisi juurde ja tegi talle põsele musi ning ütles ,,aitähh’’, ta andis sellele poisile veel oma msn-i. Tundsin kadetust. Läksin sinna ja võtsin Nessu sülle ning ütlesin tollele poisile ,,Hoia eemale temast’’ Siis tuli Mammu sinna ning lõi mulle jalaga kümnesse, TUGEVALT! Pillasin Nessu kogematta maha, kuna mul oli tõesti valus. Nägin veel, et Kaija jooksis Nessu poole.
Nessu vaatenurk:
Mammu lõi Niallile munadesse ja ta pillas mu maha, nagu mingi nukku, olin vihane. Kaija tuli minu juurde ja küsis ,,Issand Nessu, kuidas sinuga on?’’ Minu kleit oli rebenend samuti Mammu oma. Mammul oli kleit täpselt rinna alt katki rebenend. Lükkasin Kaija eemale ning jooksin Mammu poole. Rebisin ta niigi katkise kleidi täiesti katki ja hakkasin alumist otsa ära tõmbama. Niall, aga segas mind ja võttis oma haarde vahele. Tõmbasin ennast lahti ja ütlesin ,,Ma ei lähe talle enam kallale, aga ära puutu mind, sa ju pillasid mu maha, nagu mingi nukku!!!’’ ,,Anna andeks ma tõesti ei tahtnud’’ vabandas ta kurvalt. ,,Ei huvita’’ pöörasin talle selja ja ta võttis mind ikkagi sülle sama tegi Harry Mammuga. Ka Louis võttis Kaija sülle kuigi Kaija ei olnd midagi teinud. Nad viisid meid autosse ja sõitsid kino juurde, sealt võtsid nad peale Mari ja Zayni. Mari viidi koju, meiega sõideti minu maja ette. Mellu tuli välja tal oli kott käes ja ta ulatas selle Liamile, kes oli läinud välja. Ma istusin ikka Nialli süles ja ta valvas mind. Sosistasin talle ,,Ma olen ikka solvund!’’ ,,Palun anna andeks!’’ ,,Vaatab’’ ütlesin ja keerasin pea akna poole. Kaija küsis kõvasti ,,Kuhu me lähme?’’ ,,Saladus’’ hüüdis Louis talle vastu, kes oli bussi roolis. Jäin Nialli süles tuttu.
,,Ärka’’ sosistas Niall mulle. Tegin silmad lahti ma olin mingis väikses ruumis kus oli ainult voodi ja kõndimis ruum puudus. Mul olid selja dressid. ,,Kuidas...? Sa ju ometi...?’’ Ta noogutas. ,,Sa vahetasid mu riideid!!’’ karjusin. Ta noogutas uuesti ja naeratas mulle. Tõmbusin temast eemale. ,,Miks sa mind äratasid?’’ ,,Sest me oleme kohe kohal’’ ,,Okeii siis’’ vastasin lühidalt.,,Mängime kaarte?’’ ,,Kui see oli ka su kunagine salahobi siis eii?’’ ütlesin. ,,Ujumine ei olnud mu salahobi!!’’ vaidles ta vastu. ,,Mida iganes, kas sa oled mingises kaarti mängu...värgis käinud?’’ ,,Eii’’ ütles ta pead raputades ja jagas kaardid ära. Me jäime viiki, kuigi me ei jõudnud lõpuni mängida, sest buss peatus. Astusin bussist välja, meid oldi toodud...

Minu kinoriided:
Y_large
Tumblr_m19641d9q41rn8c8yo1_500_large
200339883393873833_nb39oxqd_f_large
Mammu linnariided:
Y_large
Tumblr_m191g1oof81r5dgp2o1_500_large
Tumblr_m13fdmv6k31qzds6ro1_500_large
Kaija linnariided:
Madalad kingad
Anp6sODCEAEQ3T4.jpg:large
Tumblr_ltbi62h9bp1qa3kooo1_500_large_190165898_large
Tumblr_m15qy2t27v1r8u2bko1_500_large
Minu pärastised riided:
kleit mille pärast ka kaklema läksime
Tumblr_l68jpxnajf1qc891yo1_500_large
Tumblr_lr86jajvv91qd36rxo1_500_large
Mammu pärastised riided:
00035010-02_large
1110826_bk01_big_large
Need riided, mis Niall mulle selga pani:
Y_large
See poiss, kes Mammule jala ette pani:
Tumblr_m02vvri8hj1r4y9ylo1_500_large
Kaija telo:
Tumblr_m0t9pwpjv61qii5lwo1_500_large

No comments:

Post a Comment