Wednesday, June 13, 2012

You said that you love me and then just broke me : 23OSA


Eelmises :


Jõudsime minu maja ette. Vanemaid mul kodus polnud. Astusime vaikselt sisse. Jätsime kohvrid koridori, otsisin sealt veel ennem ühed asjad välja. Kuulsime elutoast juttu. Suundusime hiilides sinna poole ja proovisime vaikselt olla, aga koguaeg itsitasime, selle peale mis meil plaanis oli. Astusime tuppa sisse. ,,Tsauu’’ karjusin ja kõik vaatasid meie poole. Mari, Kaija ja Mammu tahtsid juba kallistama tulla, aga ma ütlesin ,,Mul on teile jutt!’’ Tõstsin ... õhku ja Niall tõsitis ... õhku ning laususin: ,,Ma...


Edasi :


Tõstsin õhku Mammu pluusi ja Niall tõstis õhku Harry bokserid ning laususin: ,,Ma saan aru, et Harry on ilus poiss, aga sa ei pea neid 24/7 juurde tegema!’’ Harry muigas selle peale. Kõik hakkasid naerma peale Mammu, ta punastas natuke. Kui lõpuks juba kõik krambis olid tuli ja tõmbas Mammu meilt need käest ära, käkerdas kokku ja peitis seljataha. Märkasin, et toas on veel keegi, keda ma varem ei ole näinud, ta oli Liamiga, seltskonnaga olid liitunud ka Mellu, Henry ja Kevin. Lõpuks tulid tegid kõik mulle kalli kui oma naermisest ja mõned siin mossitamisest üle said. Liam tutvustas seda tüdrukut ka, ta nimi oli Megan Russel. Läksin viisin asjad oma tuppa ja pakkisin lahti. Niall tuli minu tuppa. ,,Heii, kle me võiksime siis kui mul jälle puhkust paar päeva tuleb minna mu vanematele külla!?’’ ,,Jaa see oleks tore’’ vastasin talle kohvri juures kükitades. ,,Aga ma pean minema hakkama’’ ta liikus minu poole ja me suudlesime. Saatsin ta alla ära ja teised poisid ning Mari, Megan ja Kaija läksid ära. Läksin pakkisin oma asjad lõplikult lahti ja võtsin ühe kaelaketi, mis ma Mammule ostsin ja suundusin Mammu ukse poole.
Koputasin vaikselt ja astusin sisse. Mammu vaatas minu poole ja keeras ennast siis kohe ära. Läksin tema juurde ja küsisin ,,Tsauu, kle ega sa solvund pole? Me tegime lihtsalt nalja’’ ,,Mhh eii, ma sain aru jaa’’ vastas ta kurvalt. ,,Aga miks sa siis kurb oled?’’ ,,Nh, me hakkasime Harryga Iisraelis käima, aga ma pean ju paari päeva pärast tagasi Eestisse minema’’ ,,Nojah, seda küll, aga sa saad tihti siin käia ju, kui su ema muidugi on nõus raha andma, sest ega ta sinuga kõige lahkem just ei ole’’ ,,Mhh raha pole probleem, aeg on, vaheajal jaa, aga kui kool algab!’’ ,,No sinna on veel aega ja nädalavahetustel saaksid sa kasvõin natukeseks siia tulla’’ ,,Nojamh’’ vastas ta mulle ikka veel kurvalt. ,,Sa võid nüüd rõõmsam olla, ma tõin ka sulle midagi!’’ ,,Eii veel ei saa, mis sa siis tõid!?’’ ,,Oota, miks mitte ?’’ uurisin. ,,No ma ei tea vahepeal ta ignob mind ja saadab kellegiga sõnumeid, kellegi Ellyga!’’ ,,ELLYGA!!!???’’ karjusin kõvasti, püsti karates. ,,Jah’’ vastas Mammu mind jõllates. ,,Kas sa ta numbri kirjutasid ülesse ja mis seal sõnumites kirjas oli?’’ ,,Ei kirjutanud, aga ma saan selle välja uurida, ma sain ainult ühe sõnumi lugeda, sest Harry võttis mult oma telefoni ära ja küsis, et mis ma ta sõnumites teen, no ja ma vastasin talle, et ma tahtsin sulle sõnumit saata, aga läksin kogematta valesse kausta.’’ ,,Okeii uuri, aga mis seal siis kirjas oli?’’ ,,Midagi sellist, et jäta meid rahule, ta ei taha sind ja tal on juba keegi teine, ära aja talle ligi!’’ Muutusin närviliseks ja ütlesin ,,Ma lähen, aga uuri mulle number ja näed ma tõin sulle selle’’ viskasin talle karbi ja läksin minema, muidugi ma oleks talle selle ilusamini üle andnud, aga mul oli kiire hetkel.
Kaelakee ja karp :

Tumblr_m1isjywyti1r65uwlo1_400_large
Tumblr_m16rhpa8yt1r3qevro1_500_large
Läksin ruttu oma tuppa ja klõpsasin läpaka käima, Niallile ma helistada ei saanud, ta oleks kohe aru saand, et minuga midagi viga, seega pidin temaga msn’is rääkima. Tõusin laua tagant püsti, ning läksin tegin rõduukse lahti samal ajal korrutades ,,Ole sees, ole sees’’ Läksin tagasin läpaka juurde ja panin parooli, logisin ennast msn’i sisse. Otsisin Nialli lemmikute seast ülesse, ta ei olnud sees ,,F*kk’’ ütlesin. Hakkasin juba vannituppa minema, aga siis käis see hääl, et keegi logis sisse. Keerasin ennast ümber ja vaatasin ekraani. NiallMusii:* Log In. Istusin tagasi laua taha ja hakkasin temaga rääkima.
Nessu<3, NiallLoveYaa(L) says: Tsauu, kle saame homme ikka kokku, eks? :)
Niall, Nessu(L):* says: Heii, ikka, mai suuda sinuta olla ju (L)
Nessu<3, NiallLoveYaa(L) says: Same here :* aq kuhu lähme?
Niall, Nessu(L):* says: Lähme sellesse kohvikusse, kus me pärast fännikohtumist käisime, ma tulen sulle kell 12:00 järgi :P
Nessu<3, NiallLoveYaa(L) says: Okeii :D Aq ma lähen praegu :d
Niall, Nessu(L):* says: Okk, hiljem veebi? (A)
Nessu<3, NiallLoveYaa(L) says: Mkm, ma suht vässa ja arvan, et varsti tuttu :(
Niall, Nessu(L):* says: -_-
Nessu<3, NiallLoveYaa(L) says: ...
Niall, Nessu(L):* says: Ilusaid Unenägusid (A) ss, homme näeb :d
Nessu<3, NiallLoveYaa says: sulle ka kls (K) tsauu :**
Niall, Nessu(L):* says: Tsauu (L)
Logisin ennast välja ja läksin alla, võtsin ühe õuna, pesin selle ära ja läksin tagasi oma tuppa. Suundusin rõudule ja vaatasin tähti. Gerthi rõduuks avanes, see plika tuli rõdule. Jooksin rõdult ära, aga jätsin uksed lahti, peitsin ennast kardina taha. Piilusin sealt ja siis viskasin oma pooliku õuna selle plika suunas. See tabas vastu õlga. Olin krampides. See plika ei saanud aru kust see õun tuli kah!
Käisin dušši all ära, pesin hambad, kuivatasin juuksed, et nad hommikul nagu pardiperse ei oleks, harjasin need läbi, panin veel tudukad ja ronisin voodisse, võtsin läpaka ka.

Minu tudukad :
40951004_large
Läksin Twitterisse ja nägin, et Niall oli teinud uue tweedi: Me and Vanessa Forever Together (L) @VanessaDespain. Lisasin selle lemmikutesse. Mul oli palju folojaid juures. Need, kes mingid kahtlased ei tundunud folosin vastu. Käisin veel facebook’is ära, ka seal oli paljud mind sõpra lisanud, lisasin kõik vastu, lugesin teated ära ja hakkasin juba läpat ära panema, aga hakkasin sealt ühte asja otsima. Võtsin Niall kasutaja, läksin ta sõprade alla ja kirjutasin sinna ,,Elly’’ vastuseid ei leitud, ilmselt pole sõbras. Panin läpaka kinni ning nagu tavaliselt One Directioni telost käima ja jäin nende saatel tuttu, enne panin veel äratuse.
Mu äratuskell käis, avasin vaevaliselt silmad, vaatasin kella 10:00. Ohkasin ja tõusin ülesse. Lülitasin läpaka käima ja läksin vannituppa, pesin hambad ära. Tagasi tulles läksin googlesse, trükkisin sinna selle kohviku nime kuhu me minema pidime ja sain esimesest vastusest kohe nende numbri. Tõin enda telo laua juurde ja helistasin sinna. ,,Tere, kas oleks võimalik selline asi, et kell 12:15 helistab...’’ Klõpasin kõne kinni. ,,Korras’’ ütlesin rahulolevalt. Hakkasin ennast sättima, pesin näo, panin teised riided, tegin soengu ja meigi, lisasin ehted ja olin valmis kell näitas 11:53.

Minu riided :
X_large
Tumblr_lwj2il6bol1r60nvzo1_500_large
1267591-9-1331753931842_large
,,Nessu’’ hõikas keegi alt, see oli Mammu ta oli ukse peal tudukates, väga unine, ta soengust ma üldse ei räägi.

Mammu tudukad :
18240192_large
Tumblr_lybsnmebcp1r0nxjjo1_500_large
Ta vaatas minu poole haigutas ja lausus ,,Su prints tuli’’. Ta komberdas sealt minema, ilmselt voodisse tagasi. Jooksin Niallile kalli tegema.
Kui me ära tellisime küsisin Niallilt ,,Kas ma võin Kaijale sõnumi saata, ma unustasin oma telo maha’’ ,,Jah ikka’’ ta ulatas mulle oma telo, aga ta ka jälgis mis ma seal teen. Meie juurde tuli kelner ja ütles ,,Telefonilt küsitakse Nialli’’ ,,Jamh ma tulen’’ vastas Niall talle. Siis ta vaatas veel hetkeks kõhklevalt minu poole, tegin nagu ma kirjutaks sõnumit ja ei saa telo veel talle tagastada. Ta läks leti äärde. Otsisn kohe välja Elly numbri ja kirjutasin ülesse. Panin Nialli telo tema kohale ja jäin teda ootama.
,,Mammu’’ karjusin tagasi jõudes. Ta jooksis alla ,,Ma sain numbri’’ ütles ta mulle ja ulatas paberilipaka, tõmbasin endalt taskust paberi välja ja võrdlesin numbreid...

No comments:

Post a Comment