Thursday, June 28, 2012

You said that you love me and then just broke me : 30OSA JUUBEL


Eelmises :


Väljast kostus signaal, see oli Zayn. Ta pidi mind lennujaama Niallile vastu viima. Istusin autosse ja me hakkasime sõitma. Kui ma lennujaama jõudsin ootasin Nialli uste juures. Nägin kuidas ta tuli, hakkasin juba tema poole minema kuid peatusin kohe kui nägin kuidas keegi...


Edasi :


Kuidas keegi Niallile kaela kargas ja talle põsele musi tegi.
See plika :
484061_350161151693535_350060391703611_1018340_1728837892_n_large


Mu silma tuli pisar. Läksin sealt minema, tahtsin tagasi koju. Kurat Zayn läks ära ju!!! Pidin minema taksoga.
Astusin oma tuppa sisse ja kukkusin voodisse. Hakkasin nutma JÄLLE! Kuulsin kuidas keegi minu toa poole tuleb, jooksin ruttu vannituppa. ,,Nessu!!’’ hüüdis Mammu, minu tuppa sisse astudes. ,,Ma olen vannitoas’’ hüüdsin. ,,Okeii, poisid on tunni pärast siin’’ ,,Okeii’’ vastasin ja ta läks ära. Otsustasin teha ennast ilusks, et Niall näeks kellest ta ilma jäi. Pesin näo mitu korda külma veega ära, et silmad nii punased ei oleks. Pesin hambad, valisin riided, tegin meigi, soengu, otsisin veel ehted ja olin peaaegu valmis.
Minu riided, meik, soeng :
X_large
Tumblr_lyxp1bsjty1qhbtbio1_500_large
Tumblr_ly6h9adoke1qjd73vo1_500_large


Helistasin Dave’le ja kutsusin ta siia. Alt kostus ukse kell, vaatasin ennast veel viimast korda peeglist üle ja läksin alla. Kui ma trepist alla tulin siis Niall lihtsalt vahtis mind. ,,Mida sa passid?’’ küsisin. ,,Ei midagi, oled sa otsustanud?’’ ,,Otsustanud? Ise sa oled teistega ja siis mina pean otsustama’’ ,,Anna andeks, ma tean, et Elly oli viga’’ ,,Ooei, ma ei räägi Ellyst’’ ütlesin talle. ,,Kellest siis’’ ,,Sellest plikast, kellega sa täna lennujaamas koos olid!!’’ ,,Ta oli kõigest mu sugulane ja meie vahel pole midagi’’ ,,Aaja mina olen Selena Gomez onjuu!!!’’ küsisin ülbelt. ,,Nii, et sa ei usu?’’ küsis ta, teised kuulasid lihtsalt pealt. ,,Kle sa teeskled siin nii hästi, et jääd ise ka uskuma jamh!’’ Siis käis uksekell. Mellu läks avama, sisse astus Daved. ,,Heii Dave’’ ütlesin rõõmsalt, tegin talle kalli ning väikse musi põsele, võtsin ta käevangu ja astusime majast välja. Enne väljaastumist vaatasin veel korra seljataha ja naeratasin feigilt Niallile.
Mammu vaatenurk :
Pärast seda kui Nessu, kellegi Dave’ga majast minema läksid olid kõik lihtsalt vait. Selle vaikuse katkestas Mellu ,,Kas keegi midagi juua soovib?’’ Keegi isegi ei vaatand tema poole. Ta pani külmkapi ukse tagasi kinni ja istus toolile, Kaija kõrvale. ,,Poisid tulge!’’ hüüdsin. Niall hakkas ka kaasa tulema, aga ma ütlesin talle ,,Eii mitte sina’’ Ta jäi seisma ja kõndis kööki tagasi. Meie läksime elutuppa. ,,Nii mul on plaan, teeme nii...’’
Nessu vaatenurk :
Dave viis mind ühe oma sõbra juurde peole. Meil oli seal ikka päris lõbus, ma jõin ennast maani täis.
Nialli vaatenurk :
Otsustasime poistega Vanessa juurde ööseks jääda. Läksime kõik magama.
Tegin silmad lahti, sest kuulsin maja eest kummivilinat. Tõusin ülesse ja hakkasin alla minema. Trepil olles kuulsin kuidas uks lahti läks. Jooksin ruttu läbi köögi koridori. Seal oli Nessu, ta oli maani täis, aga ikka nii nunnu. Ta viskas võtmed köögilauale ja hakkas juba maha kukkuma, aga ma püüdsin ta kinni. ,,Ma tahan vanni’’ ütles ta. ,,YessBoss !!! ’’vastasin. Viisin ta üles tema vannituppa ja ronisin temaga vanni. Vett ei lasknud sinna.
Nessu vaatenurk :
Hommikul kui silmad avasin oli esimene asi mis ma nägin Nialli käed, mis hoidsis minu omadest kinni ja olid mu kõhu peal. Naeratasin. ,,Igatsesid selle järele?’’ küsis Niall, kes minu all oli ja mina siis tema peal (seljaga). Ehmatasin ja tõmbasin kohe enda käed tema omade alt ära ning proovisin püsti tõusta, aga mul olid kontsad jalas. Lükkasin need jalast ära ja tõusin alles siis. Püsti saades ulatasin ka Niallile käe, et teda püsti aidata, aga ta tõmbas mind hoopis tagasi enda peale. Meie huuled puutusid kokku, ta vaatas mulle silma, tundsin tema sooja hingeõhku oma huultel, aga viimasel hetkel tõusin püsti ja jalutasin vannitoast välja. Viskasin endalt jaki pealt, voodisse, pea lõhkus. Õnneks oli mul garderoobis peavalu tabletid igaksjuhuks. Võtsin pudelist endale kaks tabletti ja läksin tagasi voodi juurde, võtsin kotist veepudeli. Panin tabletid suhu ja neelasin need veega alla. Niall tuli minu juurde ja võttis mult õlgadest kinni, vaatas silma ja lausus ,,Ta oli kõigest sugulane’’ ,,Sa ise ka usud mida räägid we?’’ küsisin. ,,Jaa’’ ütles ta muigega, aga kui märkas, et ma olen tõsine suunas pilgu maha ja surus huuled kriipsuks kokku. Võtsin ta käed oma õlgadelt ning kõndisin garderoobi. Võtsin riided seljast, panin hommikumantli peale ja läksin läbi oma toa vannitoa poole. Märkasin, et Niall oli rõdul. Käisin dušši all, pesin hambad ja läksin oma tuppa tagasi. Nialli enam polnd, õnneks. Panin teleka MTV’le ja otsisin endale garderoobist uued riided, tegin ka patsi, meiki polnd mõtet kodus teha ju.
Uued riided ja pats :
X_large
Korraga tuli keegi ja surus mulle mingi lapi näole, peagi oli kõik must.
Kui silmad avasin olin kuskil külmas kohas, vaatasin enda kõrvale, seal oli Niall ja tundus nagu ka tema oli uinutamisest toibumas. Ta vaatas mulle otsa korraks ja sasis siis juukseid. Märkasin enda kõrval valget ümbrikut, avasin selle seal oli kiri ja sisu oli selline :
Heii kiisud ja kutsud
Teil on 3 päevaks süüa, selle ajaga oma muresid ära ei klaari surete nälga!!! :D
xxxMammu ja poisid
Näitasin kirja ka Niallile, ta luges selle läbi ja ütles ,,Eks me peame siis ära klaarima’’. Ta hakkas mind taga ajama, sain aru, et see oli mingi vana tehas või midagi, kuid puhas, aga eksisin siin ikkagi lõpuks ära. Niall tuli tõstis mu õhku, ma siputasin jalgadega ja ta pani mu maha ,,Kätte sain’’ hüüdis ta üle selle tehase võidurõõmsalt. Jalutasime koos tehases ringi, kui ühte ruumi astusime läksid mul silmad särama ,,Kas sina tegid selle?’’ küsisin.

No comments:

Post a Comment