Friday, June 8, 2012

You said that you ove me and then just broke me : 20OSA JUUBEL


Vana:


,, Kle ma lähen Kaija juurde’’ ütlesin. ,,Okeii’’ ütles Mammu. Läksin Kaija ukse taha koputasin...koputasin teist korda ja siis tegin ukse lahti nad olid Louisiga voodis ja suudlesid. Louis tuli kohe Kaija voodist ära kui mind märkas ja läks minema. ,,Mis te...?’’ ,,Nojah me oleme paar’’ sõnas Kaija. ,,Ja sa mulle ei ütlendki’’ karjusin talle. ,,Eii, oleks pidand we?’’ vastas ta ülbelt. ,,Bitch’’ sõnasin. ,,Olengi, ma ju ütlesin seda sulle meie esimesel kohtumisel.’’ ,,Oojaa, aga mina sind ette ei hoiatand, et ma osakan ka bitch olla’’ karjusin talle ning kargasin kallale. Lendasime voodisse ja ta istus mulle peale. Ta hakkas mind juustest kiskuma, ma lõin talle bitchi. Korraga astus sisse ...!




Edasi:


Astus sisse Louis ,,Wopaa, mingi lesbide kokkutulek we?'' karjus Lou ja pistis naerma. ,,Eiijah, maadelda on ka tore! '' lisas ta veel. Lõpetasime kohe Kaijaga kakluse ,,Ränk bitch!'' lõugas ta mulle ja viskas padjaga, nnNahhuj, kes sa ise oled?'' pärisin talt vastu ja me hakkasime jälle kätšhima ,,Kaija rahune maha !'' kiljus Louis ja tõmbas Kaija minu pealt maha ! Läksin sealt minema, aga unustasin oma telo sinna.
Märkasin seda alles siis kui oma tuppa olin jõudnud.
Läksin tagasi tema juurde. Astusin koputamatta tuppa sisse ja läksin laua poole. ,,Mida sa tahad?’’ sisistas Kaija vihaselt. ,,Usu mind hea meelega paneks sulle lõuksi!’’ karjusin talle. Hakkasin telo võtma, aga ta kargas mulle kallale . Lendasin maha ja ta hakkas mult pükse jalast kiskuma. Sisse astus Niall. Ta ilme oli kohkund ja ta läks tagasi välja ning tõmbas enda järelt ukse kinni, aga hüüdis veel ,,Lesbid reas!!!’’. Kaija tõmbas mult püksid jalast ära ja hakkas mind nendega peksma. Jooksin välja, sikutasin pluusi allapoole.
Keegi võttis mult seljatagant ümbert kinni, pani oma jakki mis oli ka tal seljas, ümber minu ja tõmbas luku kinni. Vaatasin kes see oli ja loomulikult oli see Niall ,,Su jakk venib välja!’’ ütlesin talle. Ta tegi jaki lahti võttis mu sülle ja viis oma tuppa. Ma küll karjusin talle, et ta mind maha paneks, aga ta polnud nõus!
Jõudsime tema tuppa, ta pani mu oma voodisse. Ronisin kohe teki alla peitu, sest mul ei olnud pükse ju jalas!!! Ma tahan ära minna too palun mu püksid Kaija juurest siia. ,,Oli äge lesbitseda muidu we?’’ küsis ta naerdes. ,,Me ei lesbitsenud me...’’ ,,Te, mis...? küsis ta ,,Me kaklesime’’ ütlesin ohates. ,,Ohohh’’ lausus ta imestunult ja astus toast välja.
Tagasi jõudes andis ta mulle mu püksid ja telo ka. ,,Okeii ma usun siis sind’’ ütles ta. ,,Ja miks see ime veel juhtus?’’ küsisin ,,Ma nägin, et Kaija põsk oli üpris punane’’ vastas ta mulle. Panin püksid teki all jalga ning hakkasin ära minema, aga ta seisis uksele ette. ,,Sa ei saa enne siit minema kui minuga käima hakkad!’’ lausus ta. ,,Nh mul on aega küllalt!’’sõnasin ja viskasin ta voodile pikali. ,,Aga nüüd?’’ küsis ta mult kui oli mulle peale istunud. ,,Mida?’’ vaatasin teda nagu lolli. ,,Ma tean, et ma meeldin sulle!’’ ütles ta mulle. ,,Tõesti’’ küsisin ja tegin imestunud näo pähe. ,,Ja, sa suudlesid mind ju mängu ajal!’’ ,,See oli ainult sellepärast, et ma saaksin sinu nööri tõmmata ja su mängust eemaldada!’’ vaidlesin vastu. ,,Eii, sa poleks mind siis nii pikalt suudlend’’ ,,Okeii nh võibolla sa tõesti meeldid mulle!’’ olin lõpuks nõus temaga. ,,Nh siis on otustatud, paar?’’ küsis ta mult ja tõusis minu pealt püsti ning jäi minu kõrvale lamama. Noogutasin ja ütlesin ,,Laula mulle midagi!?’’ Ta tõusis voodi peale püsti ja hakkas mulle laulma ,,More Than This’’ . Laulu ajal tõusin ka voodile püsti ja kui ta lõpetas lükkasin ta voodist maha, panin käed puusa ja küsisin ,,Millest sa siis mind rohkem armastad?’’ Ta suunas käega üle toa. Kortsutasin kulmu ja küsisin ,,Sa armastad mind rohkem kui seda tuba? Okeii’’ ,,Eii ma armastan sind rohkem kui seda maailma ja tervet oma elu!!!’’ selgitas ta. ,,Awwie’’ hüüdsin ja kargasin ta sülle, kallistasin teda kõvasti. ,,Mul on kõht tühi’’ ütlesin talle vingudes. ,,SÖÖMA!!!’’ karjus Niall ja jooksis toast välja mina süles.
Me läksime kööki, kus ta mind maha pani ja hakkasime kaneelisaiakesi tegema. Me tegime ka jahusõda. Seni kuni taigen kerkis käisime jalutamas. Tegelikult oli ta isegi päris armas ja nunnu, kui ta ei kiusand mind :). ,,Lähme Kaija juurde!’’ ,,Tahad peksa saada we?’’ küsis ta mult. ,,Kas sa ei kaitsegi mind siis we?’’ küsisin ja tõsitsin alahuule üle ülemise. ,,Ikka kaitsen’’ sõnas ta ja tegi mulle laubale musi.
Läksime Kaija ukse taha, koputasin. Ta tuli uksele ja lasi mu sõnagi lausumatta sisse. ,,Nüüd oleme me võrdsed’’ ütlesin. Ta kergitas kulmu ja manas näole ülbe ilme ,,Kuidas siis’’ ,,No ma käin ka Nialliga, aga sulle seda ei ütlend’’ Ta naeratas korrakas ja saatis mu siis välja. See ei olnud küll eriti leppimise moodi!!!Läksime Mammu tuppa, seekord tuli ka Niall sisse. Rääkisin Mammule, et me käime, mainisin ka seda, et Kaija käib Louisiga. Rääkisin talle ka meie tülist ja kätšist. Olime vahepeal kolmekesi krambis, seda rääkida oli küll naljakas, aga olukorras ise olla polnud küll nii lõbus.
Läksime Nialli majja, kööki, sest me tegime seal saikesi. Tainas oli juba mõnusalt kerkinud. Tegimie laua jahuga kokku, samuti taignarulli. Sättisime taigna enamvähem ruudu kujuliseks ja hakkasime rullima. Niall tahtis ise rullida. Mina valmistasin seni küpsetusplaadi ette. Kui ta oli taigna juba paraialt õhukeseks rullinud määrisime selle võiga kokku, puistasime suhkurt ja kaneeli peale. Hakkasime rullima seda ja lõikasime siis rulli väikesteks tükkideks. Panime need küpsetusplaadile ja seejärel ahju. Ma tegin kruusi sisse veel suhkru ja muna segu. Kui saiad olid juba piisavalt küpsed pintseldasime need muna-suhkru seguga kokku. Panime need kaussi ja 5 minuti pärast saime sööma hakata. Me ei teinud palju saiakesi, aga kuna Zayn oli ka meiega ühes majas pakkusime talle ka.
Korraga kostus uksele koputus. Läksin avama. Oumaigaash see on ju MARI!!! Tegin talle kohe kalli. ,,Tsauu’’ hüüdsin teda ja kallistasin uuesti. ,,Tsauu kizka’’ vastas ta mulle. Ta seisis Zayni kõrvale ja võttis talt käest kinni. ,,Mis te...?’’ küsisin kavalalt naeratades ja kordamööda näpuga nende poole vehkides. ,,Gaash!!!’’ hüüdsin ja jooksin neile mõlemale kalli tegema. Grupikalli. Niall istus, aga laua taga põsed punnis ja mugis aina edasi, saiakauss oli tema nina all. ,,Sa väike õgard!!!’’ ütlesin ja sihtisin näpuga tema poole. ,,Suur õgard’’ muigas Mari ja läks võttis ka ühe saiakese kausist. ,,Õu, aga lähme teatame teistele ka, et sa tulid’’ pakkusin välja. Mari noogutas ja me läksime. Niall ja Zayn jäid sinna mugima. Läksime algul Kaija ukse taha. Ta oli nii õnnelik, et Mari ka tuli. Siis läksime Mammu ukse taha. Koputasime uksele...vaikus. Astusime sisse, Mammut ei olnud, aga laua peal oli kiri.
Läksime Iisraeli puhkama Harryga. Tuleme nädala või kahe pärast!
Kallid teile!!!
XXX Harry ja Marijela
Läksime näitasime ka kirja teistele ja kui Niall märkas, et me olime Kaija ja Mariga kurvad tegi ta ettepaneku minna...

Minu riided:
Y_large
Tumblr_m1k07pfmao1qmbt9lo1_500_large

Mari riided :
Y_large
Tumblr_lxz8kqicgo1r1ipt9o1_250_large

Kaija riided :
420192_354744364536300_168244953186243_1493640_430621250_n_large

No comments:

Post a Comment