Thursday, June 7, 2012

You said that you love me and then just broke me : 18OSA


Vana:


Liami vaatenurk
Zayn karjus korraga ,,Mida fakki, kõik poisid on mängust väljas ja mitte ükski tüdruk ei langend välja!!!’’ ,,No way’’ ütlesin ja vaatasin ta ekraani, kus ta jälgis mängijate andureid. Siis astus sisse Nessu ,,Nh saite haledalt kotti jah’’ ütles ta, võttis anduri käe ümbert ära ning pani selle lauale. Niall läks tema juurde, võttis käest kinni ja vedas ta kusgile. ,,Neil mingi teema we?’’ küsisin, Zayn kehitas ainult õlgu. Korraga läks kõik pimedaks, arvuti ekraanidelt kadus pilt...



Edasi:


Louisi vaatenurk:
Istusime seal Kaijaga, rääkisime igast juttu. Korraga kadus meie anduritelt tuli ,,Mis toimub?’’ küsis Kaija. ,,Ei midagi, ma arvan, et mäng sai lihtsalt läbi!’’ Aga siis kostus põõsastest krabin sealt hüppasid välja 2 hunti. ,,Mida fakki? Sellel metsal olid ju väravad ümber!’’ ,,Ma ei tea.’’ Hundid liikusid meist mööda, aga siis vaatas üks hunt tagasi ja märkas meid, nad jooksid meie juurde, me ei olnud mingi mega kõrgel ka ja nad tundusid näljased. Üks küünistas Kaijat. Nägin kuidas ta silmadest tulid pisarad välja.
Harry vaatenurk:
Meie anduri tuled kustusid ,,Perse’’ ütlesin. ,,Mis on?’’ küsis Mammu. ,,Metsloomad tungivad vahepeal väravatest sisse, nad on midagi nüüd ära lõhkund, et vool ja muu maas.’’ Võtsin enda koti lahti, ning tõmbasin sealt relva välja! ,,Miks sul seda vaja on?’’ küsis Mammu. ,,Ära sina sellepärast muretse’’Tegelt ma teadsin, et Mammu mõistab miks mul seda vaja on ,,Aga äkki lõppes mäng lihtsalt ära?’’ uuris ta närviliselt. ,,Eii andurid oleks lõpetand töö siis kui me oleks need käe pealt ära võtnud!’’ ,,Aga kus sa seda tead?’’ küsis ta ,,Liam rääkis’’ vastasin ja tõmbasin ta endaga võsast välja.
Kaija vaatenurk:
Need hundid oleks meid juba ükskord peaaegu hammustada saanud. Siis kostus aga lask, teine ka. Mõlemad tabasid pihta. Põõsast astus välja Harry. ,,paar aastat lasketiirus’’ ütles ta naeratades ja aitas meid alla. Läksime tagasi majja. Nessu ootas meid juba ees.
Nessu vaatenurk:
Nägin, et Kaija, Louis, Harry ja Mammu tulid. Läksin uksest välja ning kallistasin Kaijat ja Mammut. Astusime tuppa, nägin, et Kaija jalg veritses ,,Mis juhtus?’’ küsisin ja otsisin asjad välja, et haav ära puhastada. Zayn ja Liam olid vahepeal küünlad põlema pannud. Hakkasin ta haava ära puhastama ja Kaija rääkis mulle kõigest. ,,Kõlab nagu filmis’’ütlesin, hirmunult kui ta juttu kuulasin. ,,Oli sama tunne ka nagu filmis’’ lausus ta. ,,Zayn, kas te lähete homme seda kahju üle vaatama we?’’ ,,Jamh’’ .
,,Mina magan Kaija kaisus’’ karjus Louis, kes oli maja üle vaatand. ,,Siin on neli voodit ja mina magan Nessuga’’ selgitas Niall mulle kavalalt naeratades ja sosistas mulle kõrva ,,Seekord sa ei pääse!’’ Jaja seekord pean ma sinuga koos pimedas olema, aga ainult sellepärast, et muud võimalust pole!!! Puhastasin Kaija haava ära ning nad läksid magama. Teised juba magasid peale minu ja Nialli. Läksin sinna tuppa, kus me magama pidime ja võtsin dressid ära, õnneks olid mul retuusid jalas. Pugesin teki alla mulle jäid selga pluus ja retuusid. Siis tuli Niall minu kõrvale, ta kustutas küünlad ära. Me rääkisime peaaegu terve öö juttu, magasime võibolla 2 tundi.
Ärkasin selle peale, et Niall tegi mulle õrnalt musi huultele ,,Busted’’ karjusin talle, ta ehmatas selle peale. Tõusin ülesse ja panin retuuside peale dressid. Läksime Nialliga kööki seal olid Kaija, Harry, Mammu ja nüüd ka meie. ,,Kus teised on?’’ küsisin ja istusin lauda. ,,Nad läksid seda voolu värki vaatama’’ ütles Mammu. ,,Okeii’’ laususin ja tõusin püsti. ,,Sa ei söögi?’’ uuris Harry. ,,Mul pole isu’’ vastasin.
Läksin tagasi sinna tuppa, kus ma niiöelda ,,magasin’’ kuigi põhiliselt olin üleval. Heitsin pikali ja hakkasin telos mänge mängima. Siis tuli tuppa Niall taldrikuga millel olid kaks võileiba ,,Sa pead sööma, pealegi sa eile õhtul ei söönud!’’ ,,No, aga mul ei ole kõht tühi!’’ Ta sundis mind päris pikka aega sööma, aga tal ikka ei õnnestund see. Mammu koputas uksele ,,Nh sõid midagi we?’’ ,,Eii’’ vastasin talle’’ ,,Niall, mine välja’’ ütles ta Niallile. ,,Ei lähe!’’ vastas too. ,,Välja’’ käratas Mammu. ,,Juba lähen’’ lausus Niall ja jooksis uksest välja. ,,Hakka sööma nüüd’’ ,,Eii’’ vaidlesin vastu. Ta hakkas mind kõditama lõpuks sõnasin läbi naeru ,,Ega sa vist ei jäta enne kui ma olen midagi söönud jah?’’ ,,Täpselt nii’’ vastas ta mulle. Võtsin siis ühe võileiva ja sõin selle ära. ,,Nii ja nüüd teine ka’’ ütles ta mulle. ,,NIALL!!!’’ hüüdsin. Niall kargas tuppa sisse ja võttis võileva hammaste vahele (kätega ei hoidnud) ja jooksis välja. ,,No mida veel’’ ütles Mammu. See oli nii naljakas, et olin krambis ja põhimõtteliselt kohe ühines ka Mammu minuga.
Võtsin taldriku ja viisin selle kööki. Zayn, Liam ja Louis astsuid just majja sisse ,,Nessu, tee mulle midagi süüa’’ ütles Zayn mulle. Võtsin laualt ära kuivand leiva (ilmselt oli keegi eile välja jätnud) ja viisin selle talle ,,Aitähh’’ ütles ta petunud häälega. Läksin tagasi oma tuppa, Niall oli ka seal. Louis kargas meie tuppa sisse ,,Me teeme väikse reisi!!!’’ ,,Kuhu siis’’ küsisin. ,,Algul Saksamaale ja siis Austriasse’’ Lou pani ukse kinni ja läks teistele teatama ,,Hmm mägedesse’’ Niall liigutas kulme ja vaatas mind. ,,Käi kanni!’’
Pool tundi hiljem hakkasime sõitama. Saksamaale ja Austriasse läksime nende eralennukiga.
Hotelli jõudes olin ma ühes toas Mammu ja Kaijaga,teises olid koos Harry ja Liam,kolmandas Zayn ja Louis ning neljanda Niall. Igastahes mina olin siis Mammu ja Kaijaga. Astusin tuppa sisse ja läksin esimese asjana voodisse teised tulid ka, sest nagu ma teada sain ei maganud ka nemad kogu öö. Visaksin dressipüksid ja pusa seljast ära ning pikutasin seal rahulikult. Telefoni lülitasin ma välja ja ukse keeras Kaija lukku, et keegi meid segada ei saaks. Jäime magada.
Kui ma ärkasin, äratasin ka Mammu me võtsime padjad ja hakkasime nendega Kaijat peksma. Ta ärkas ka ülesse. Kell oli 22:43. Ja kuna meil und ei olnud mõtlesime ühe plaani. Ma jätsin selga endale mustad retuusid ja pluusi, panin must jakki peale ja kontsaga mustad saapad, juuksed panin krunni, teised riietusid umbes samamoodi. Siis võtsime me oma toa minikülmikust igast värke kondenspiima, maasikaid, vaarikaid, šhokolaadi, vahukoort, mustikaid. Vannitoast šhampooni, kreeme, hambapastat, segasime need ühtlaseks seguks jagasime kolme vahel ära ja asusime plaani kallale...

No comments:

Post a Comment