Monday, June 4, 2012

You said that you love me and then just broke me : 15OSA JUUBEL


Vana:

Läksime eemal asuvasse rannabaari. Niall tellis mulle banaani ja sidruni jäätis. Endale mango jäätise virsikutükkidega. Hakkasime sööma, vahepeal tuli mõni fänn ja tahtis autogrammi jn. Korraga...

Edasi:

Korraga viskas mingi plika oma jäätisekokteili mulle peale nii, et mul said juuksed ja riided kõik kokku. Siis jooksis ta Nialli juurde ja proovis teda suudelda. Niall lükkas ta muidugi eemale ja ütles mulle ,,Tule lähme!’’ ta andis oma rätiku mulle ümber.
Läksime ta auto juurde, ta tegi mulle ukse lahti, nagu tavaliselt. Istusin sisse ja me hakkasime sõitma, kuigi ma ei tea kuhu. Kas ta viib mu koju?
Lõpuks peatusime ühe suure maja ees, nagu aru oli saada siis tema maja ees. Ta juhatas mu sisse ja siis oma tuppa. ,,Mine käi pese oma pea ära!’’ ütles ta mulle ja juhatas oma vannituppa. Läksin sisse ja küsisin,, Mis ma pean need tagasi selga pärast panema.’’ Suunasin näpu oma mustadele ja kleepuvatele riietele ,,Eem võta mu hommikumantel siis’’ lausus ta lõpuks kukalt sügades. Kui ma pestud ja kuivatatud sain astusin vannitoast välja. ,,Oota siin’’ ütles ta mulle ja läks oma garderoobi. Sealt tõi ta mulle ühe oma pluusi, siis keeras ta selja ja lausus ,,Vaheta ära!’’ ,,Mida? Eii, sa oleks võind mind koju ka ju viia!!’’ ,,Su kodu oli liiga kaugel!’’ Mida iganes!Võtsin endalt hommikumantli pealt ära (pesu jäi ikka selga) ja panin selle triiksärgi mis ta mulle tõi selga. Omg see on liiga lühike, mul onju alukaid nähaaaa!!! Aga ta pööras juba ümber ja märkas seda ise. ,,Gaash...’’ ütlesin ja läksin ise ta garderoobi, kuulsin kuidas ta naeris, aga ei teinud sellest välja. Valisin sealt välja ühe pikema pusa ning tõmbasin selle endale peale. Läksin ta garderoobist välja ,,Rahul?’’ ,,Eiiii, to teine pluus sobis paremin’’ ütles ta muiates. ,,Jaja, saan aru miks’’ ,,Tule kaasa’’ ütles ta lõpuks. Läksin temaga alla kaasa, aga kui ta hakkas majast välja minema, küsisin talt ,,Oota, mis ma pean nii välja tulema we?’’ ,,No me võime koos üleval mu toas ka olla!’’ lausus ta kulme üles-alla liigutades. ,,Miks sa mind koguaeg kiusad!!!???’’ karjusin talle kuid mitte vihaselt. ,,Meeldib’’ sõnas ta ja astus majast välja. Läksime ta auto juurde ja ta hakkas mulle jälle ust lahti tegema, aga ma ütlesin ,,Ma saan ise’’ ,,Ei huvita’’ vastas ta lühidalt ja tegi ukse mulle lahti. Sõites küsisin talt,, Kuhu me lähme!’’ ,,Me ostame sulle uued riided’’Mida fakki ma lähen nii riideid ostma?
Lõpuks jõudsime ühe poe juurde. Astusime sisse alguses mind jõllati, aga ma läksin ruttu riiulite vahele peitu, valisin riided ja läksin neid proovima. Kui mul need seljas olid tahtsin neid minna ära osta, aga Niall takistas mu teed ,,Ei need küll ei sobi’’ lausus ta ja ulatas mulle uue riide komplekti. Läksin panin need selga. Jaa need on tõesti paremad! Astusin kabiinist välja ja läksin juba maksma, aga Niall ütles ,,Mina maksan’’ ,,Ei maksa, mina maksan’’ vaidlesin vastu. ,,Ei mina’’ ,,Eii’’ ,,Jaa’’ ,,Ei’’ ,,Jaa’’ ,,Mkm’’ ,,Mhm’’,, Lõpeta, mina maksan!’’ käratasin ta peale lõpuks. Ta tuli mulle ligemale silitas mu juukseid ja lausus rahulikult ,,Minu pärast said sa selle jäätisekokteiliga kokku, mina maksan!’’ siis suundus ta kassa juurde ja maksis ära.
Astusime poest välja ,,Sa poleks pidanud maksma’’ ütlesin rahulikult. ,,Tahad tasa teha?’’ küsis ta siis mult. ,,Jaa’’ laususin. ,,Siis lähme sööma kusgile.’’ ,,Noh okeii’’ olin nõus. On näljarott, jälle sööma!!!
Sõitsime autoga mingi poe juurde. Ta ostis sealt salatit, kommi, krõpsu, mahla, limonaadi jne... ,,Mis sul plaanis on’’ uurisin talt. ,,Küll sa varsti teada saad’’ ,,Aga, kas mina ei peaks maksma’’ ,,Eii, sa teed selle tasa sellega, et minuga lihtsalt koos oled’’ ,,Oookeii’’ Ta ostis asjad ära ja me sõitsime parki. Ta võttis koti, teki ja ühekordsed nõud, nüüd sain ma juba aru. Piknik? Okeii!Läksime ühe suure tamme alla, sest seal oli vari. Aitasin tal asjad laiali panna ja kohe pärast seda hakkas ta sööma. Hakkasin naerma, kui näljane mõni ikka pidevalt on. ,,Mida?’’ küsis ta täissuuga. Hakkasin veel hullemini naerma ,,Ei midagi!’’ suutsin lõpuks läbi naeru öelda. Miski tabas mu nägu! See oli salat, millega Niall oli mind viskand. Viskasin vastu! Ta viskasin mind uuesti! ,,Ei ole aus!’’ ütlesin talle naerdes ja viskasin teda mandariiniga vastu pead, mis seejärel ta salatikaussi lendas ning jooksin sealt ära. Ta jooksis mulle järgi. Me loopisime üksteist, salati, limonaadi, mahla, kommidega, maasikatega, vahukoorega jm asjadega. Siis haaras ta teki pealt salatikausi salatiga (plastmass kauss) . Ta jooksis minu poole, et mulle seda kõike peale visata, aga ma lipsasin viimasel hetkel eest ära ja ta kukkus mingisse madalasse tiiki (1 m sügavust). Ulatasin oma käe, et teda välja aidata, aga ta tõmbas mind ka sisse. ,,Kuidas sa võisid?’’ küsisin talle naljakat nägu tehes. ,,Nagu näha siis võisin.’’ Ta võttis mu sülle ja viis sealt välja, meie asjade juurde. Rääkisime seal mõndaaega juttu, oli juba pimedaks läinud.Park oli tühi. Niall võttis oma telefoni ja pani sealt mingit laulu. ,,Tantsiksid sa minuga?’’ küsis ta mulle kätt ulatades. ,,Meeleldi’’ vastasin ja võtsin ta käe vastu. Panin oma käed ümber ta kaela ja nii me seal tantsisime. Siis vaatas ta mulle otsa tegin sama, me olime päris lähestikku, hingeõhud segunesid ja me hakkasime juba suudlema, kuid siis helises mu telefon. Tõmbusin eemale ja suundusin telefoni poole. Mulle helistas Mammu. Võtsin kõne vastu (Mina: V Mammu: M)
V: Jaa, tsauu
M: Heipss, kle kus sa oled sul pidi ju peavalutama ning sa ütlesid, et lähed koju.
V: Jaa, aga mul läks üle ning ma läksin jalutama
M: Okeii, aga kas sul läheb kaua
V: Eii ma varsti jõuan
M: Okeii, tsauu
V: jamh tsauu
Lõpetasin kõne, ning märkasin, et Niall paneb asju kokku. ,,Kes see oli?’’ küsis ta. ,,Mammu’’ vastasin lühidalt, ning läksin talle appi. Varsti olid asjad koos ja me suundusime auto poole. Ta viis mu koju, aga me leppisime kokku, et lähme ülehomme kõik (Mina, Mammu, Kaija, Mari, Liam, Niall, Harry, Zayn ja Louis) kinno. Läksin oma tuppa, käisin dušši all ära, panin tudukad selga, pesin hambad ja harjasin veel juuksed läbi. Minu tuppa tulid Mammu ja Mellu, ma tean, et nad nägid, et ma olin jälle Nialliga. Ma rääkisin neile, et me kohtusime pargis ja me tantsisime ja ka, et Mammu segas meid ja siis ta tõi mu koju, seda, et me peaaegu suudlesime ma ei mainind. ,,Mammu ma ütlesin sulle, et ära helista talle, et küll ta varsti tuleb’’ hüüdis Mellu Mammule. ,,Sry’’ ütles Mammu. ,,Sry? Oii nüüd sa saad nende segamise eest’’ ütles Mellu peaaegu karjudes ja jooksis ära jooksvale Mammule järgi. Lõpuks jäin üksi ja sain magama jääda. Mõtlesin veel sellele, et mis siis oleks juhtund kui tõesti Mammu meid segant poleks.
Tegin uniselt silmad lahti ja kobasin padja alt telefoni järgi. Vaatasin kella see näitas 9:34, aga mul oli uni läinud nii, et tõusin ülesse ja läksin alla. Kallasin kaussi hommikuhelbed ja piima peale. Varsti tuli ka Mammu alla. ,,Hommik’’ alustasin ja valasin talle ka hommikuhelbeid ja piima nende peale. ,,Tsauu jaa, aa seda et me läksime Keviniga lahku’’ ütles ta unise häälega.,,Mida, juba, aga te alles hakkasite ju käima’’ ,,Ma tean, aga õnneks ei jõudnud mul tema vastu tundeid tekkida, ja ta ütles mulle ka seda, et ta võttis seda kui kohustust, kuna sa nii väga lootsid, et me hakkame käima!Aga sõbra oleme ikka edasi’’ ,,okeii, aga täna kutsume kõik siia?’’ ,,Kes kõik?’’ ,,Mari, Kaija siis sina ja mina kaa’’ ,,Suht kõik jah’’ ,,Ongi’’ lõpetasin ja viisin nõud nõudepesumasinasse. Läksin ülesse ja helistasin Kaijale (Mina: M Kaija: K)
M: Tsauu
K: Mhh...mida küsis ta uniselt
M: Kle ole tunni pärast minu juures
K:mai viitsi
M: see on tähtis
K: okeii ma siis tulen, tsaoo
M:sauuu
Ta pani kõne kinni. Otsisin kohe välja Mari numbri ja hellasin talle (Mina: V Mari: M)
M: tsaukii
V: tsauu, vähemalt sa üleval, kle tule tunni pärast mintsa
M: oookeii
V:tsauu
M:sauu
Panin kõne kinni ja läksin dušši alla. Kuivatasin pärast juuksed ära, pesin hambad ja läksin garderoobi riideid valima. Panin selga shortsid ja mingi pluusi, harjasin juuksed läbi ja tegin patsi. Seadsin veel voodi korda ja koristasin natuke tuba. Hüppasin oma voodisse ja panin One Directioni laulud käima, võtsin läppa ja logisin ennast igalepoole sisse. Varsti kostus ukse kell, Mammu oli avama läinud ja see oli Mari. ,,Tsauu’’ ütles ta mulle kui olin trepist alla tulnud. ,,Tsaukss’’ jooksin talle kalli tegema. Varsti tuli ka Kaija. Kui kõik minu toas olid (Mina, Mammu, Mari ja Kaija) alustasin juttu ,,Me lähme homme kinno’’ ,,Nh ja see oligi see tähtis asi’’ küsis Kaija.,,Jaa, sest me lähme kinno One Directioni poistega’’ ,,Mida!!!’’ Mari kargas õnnelikult püsti. ,,Jamh’’ ,,Mis kell’’ uuris Mammu. ,,Ämm ma ei teagi tglt’’ laususin. ,,Noo helista siis’’ käskis Kaija. Läksin võtsin laua pealt telo ning otsisin Nialli numbri välja. Helistasin talle (Mina: M Niall: N). Kusgil 1 min. olin ma vait, tema ka. Kaija sosistas mulle ,,Räägi temaga!’’Lõpuks alustasin juttu.
M: Heii, kle kas sa saad rääkida?
N: Ikka
M: Ma tahtsin küsida, et mis kell me lähme, nh te viite... kogelesin
N: viime teid kinno? Me tuleme teile kell 2 järgi
M: Okeii, aq nh tsauu siis
N: tsauu jaa
Panin kõne kinni. ,,Kell 2 tulevad nad meile siia järgi’’ ,,Sa oled ikka täiesti tobu, miks sa lihtsalt vait olid’’ pahandas Kaija minuga. ,,Kell kaks’’ ütlesin ja panin telo lauale. ,, Aanoo siis tuleme me ööseks Mariga’’ ütles ta. ,,Jaa, ikka’’ oli Mari nõus. ,,Davj, sina Nessu lähed Kaijaga ja mina Mariga, eks’’ planeeris Mammu juba ette. ,,Okeii’’ olin nõus. Läksime Kaijaga alla ja siis tema juurde. Mammu pidi veel riided ära vahetama, kuna ta oli tudukates.
Kaija juurde jõudes pani ta endale kotti homsed riided, tudukad, harja, patsikummid, hambaharja, meigid ja veel midagi, ega ma teda koguaeg ei passind.
Minu juurde jõudes ei olnud veel Mari ja Mammu tagasi, aga peagi jõudsid ka nemad.
Hommikul ärkasin enda äratusekella peale, et me sisse ei magaks kuna me olime öösel 3-ni üleval. Ajasin kõik ülesse ja läksin alla, et midagi süüa, kell oli 11:07. Tegin pannkoogitaigna valmis ja hakkasime neid koos Mammuga küpsetama. Varsti tulid teised ka alla ja katsid laua ära. Sõime ära ja läksime telekat vaatama, sest me teadsime, et täna näidatakse telekast seda fännikohtumist, kus me ka olime. Seda oli naljakas kõrvalt vaadata, aga ise seal kohal olla, oli veel naljakam. Pärast seda hakkasime ennast valmis seadma.
Panin just kingi jalga kui väljast kostus signaal. Läksime välja ja istusime autosse. Hakkasin istuma Zayni kõrvale, aga Harry ütles ,, Ei-ei sinu koht on Nialli kõrval’’ Niall naeratas mulle ja patsutas käega oma kõrvalistmele. Läksin istusin siis tema kõrvale. ,,Nh kuna meil on piletid ostetud ja 45 min. aega lähme kugile sööma’’ lausus Niall käsi kokku hõõrudes ja keelega üle ülahuule tõmmates. Hakkasime naerma tüdrukutega, aga olime siiski nõus. Läksime mingisse kohvikusse. Ma tellisin endale kohvi ja vaarik-kohupiima koogi. Niall tellis endale kõige rohkem, ega ma ei imesta kh. Zayn hakkas rääkima ,,Mul tuli üks mõte, kuulake ja ärge vahele segage.’’ Kõik noogutasid ,,Liami vanematel on üks mets ja sinna on sisse toodud leviala, tänu millele reageerivad seal metsas andurid. Seal saab siis mängida sellist mängu, et on kaks meeskonda ja iga mängija käel andurid, õhuvõruna, mille küljes ripub nöör, kui seda tõmmata täitub võru õhuga ja andur reageerib, siis langed sa mängust välja. Võidab see meeskond, kellel jääb rohkem mängijaid alles, metsa on ka...’’ Liam pani näpu suule ,,Mis seal on?’’ nõudsid teised. ,,Seal on ka igast onnid, kosk, võsa, kaev ja igast selliseid peidukohti, põhimõtteliselt pead sa siis teisi meeskonna mängijatel käeloleva võru nööri tõmbama ja ta langeb välja, saite aru??’’ Noogutasime. ,,Nii kes tahavad mängida tõstku käsi, Liam ei mängi vaid ta...tegeleb ühe teise asjaga. ,,Miks ta ei mängi?’’ uurisin. ,,Sest ta on ühe korra mängind ja see ei ole aus teiste suhtes, nii siis, kes mängivad?’’ Harry, mina, Mammu, Kaija, Niall, Louis ja Zayn tõstsid käed. ,,Mari, miks sa mängida ei taha?’’ pöördus Zayn Mari poole. ,,Ma natuke haige’’ ,,Kahju, siis mina mängida ei saa.’’ Ütles Zayn. Liam lausus ,,Meeskonnad on siis sellised, esimeses on Mammu, Nessu ja Kaija ning teises Harry, Niall, Louis.’’ Noogutasime ,,Õu kuulge me peame minema’’ ütles Niall, kes oli just oma söögi lõpetand. Me läksime saali, Niall ostis mulle koolat ka. Filmi ajal sosistasin Mammule kõrva ,,Tule minuga kaasa’’. Siis sosistasin Niallile kõrva ,, Ma lähen vetsu’’. Läksime Mammuga wc-sse ja saatsime Kaijale sõnumi sisuga:...

No comments:

Post a Comment