Saturday, June 9, 2012

You said that you love me and then just broke me : 21OSA


Vana:


Läksime näitasime ka kirja teistele ja kui Niall märkas, et me olime Kaija ja Mariga kurvad tegi ta ettepaneku minna...


Edasi :


Tegi ettepaneku minna järve äärde, piknikule, ujuma ja päevitama. Kõik olid nõus, siin ligidal oli järv ka. Aga algul aitasime Maril asjad lahti pakkida, ta läks Mammu tuppa. Meie, tüdrukud tegime süüa kaasa, paar korda proovis Niall näpsata, aga see ei läinud tal korda. Korraga tundsin, et mu juuksed langesid õlgadele. Niall rottis mu patsikummi ära! Aga mul läheb seda söögitegemise juures vaja. Ta oli majast välja jooksnud, jooksin talle järgi. Nägin teda väljas, ta lehvitas mulle mu patsikummiga. Läksin tema juurde, sirutasin käe välja ja laususin ,,Anna siia!’’ ,,Ainult ühel juhul’’ ütles ta. ,,Nh?’’ küsisin. ,,Ma saan ühe maasika siukse suure vahukoore tutsakaga’’ lausus ta ilmselt samal ajal sellest unistades. ,,Okeii, no sa saad!’’ Ta pani mu patsikummi mulle käe peale ja ma kinnitasin juuksed nõrka hobusesabasse. Hakkasin Niallile kalli tegema, aga ta segas mind ,,Ühel tingimusel!...Ma saan kaks maasikat suure vahukoore tutsakaga!!!’’ ,,Õgard...Pole nõus!’’ ütlesin ja kalli asemel hoopis suudlesin teda. ,,See oli palju parem!’’ laususin suudluse lõpus ja läksin sisse tagasi. Ta tuli minu järel.
Võtsin karbist ühe maasik ja lasin sinna palju vahukoort peale ning ulatasin selle Niallile, ta hakkas seda juba suhu panema, aga siis kukkus see maha.,,PLÄTSS!!!’’ käis ära. Ta vaatas maha seal oli üks suur vahukoore lärakas ja väga koleda väljanägemisega maasikas. ,,Pole aus!!!’’ hakkas Niall lapse häälega vinguma, ma kehitasin ainult õlgu ja ta läks ära. Aitasin teisi veel natuke, panime siis asjad kokku ja läksime panime endale bikiinid riiete alla.
Järve äärde jõudes panime me teki maha, sinna peale tõstsime toidud ja joogid, ning igast muud värki. Läksime Nialliga ujuma. Tegime seal veesõda ja taidlesime niisama. Varsti tulid ka teised vette.
,,See oli fun!’’ hüüdis Mari, kes just veest välja tuli, teised tema järel. ,,Jamh’’ nõustusin temaga. Niall polnud veel söönud ja kui ta veest välja tuli karjus ta kohe ,,Süüa!!!’’ ja jooksis teki juurde, ta võttis sealt vahukoorepudeli ja jooksis siis tagasi minu poole, samal ajal karjus mulle ,,Mulle meeldib sinu pealt süüa!!!’’ Ehmusin ja jooksin vette tagasi. Ta tuli mulle järgi ja küsis ,,Tahad ma teen sulle uue soengu?’’ Ahh vahet pole eriti ju?!?! Noogutasin ja pöörasin selja. Kuulsin kuidas ta mulle vahukoort pähe lasi. ,,Valmis’’ hüüdis ta ja kõik vaatasid minu poole, algul olid nad üllatund nägudega, aga järgmisel hetkel krampides. Vaatasin ennast oma veepeegeldusest ja olin ise ka krampides. Maha ma seda veel ei võtnud. ,,Minu kord!’’ ütlesin ja haarasin põhjast muda ning toppisin talle selle pähe. Ta hakkas seda juba maha loputama, aga ma suunasin näpu oma pähe ja ütlesin ,,Pole aus!’’ Ta proovis naeru tagasi hoida, aga see ei tulnud tal eriti hästi välja, lükkasin teda ja ta lendas vette, muda oli ikkagi ta peast kadunud. Lõpuks mätsisin ta pea sellega korralikult kokku! Vahepeale olid teised ära läinud.Ta vaatas ennast oma peegelpildist, mida ta vees nägi. Nägin, et ta vaatas seda õudusega ja hüüdis mulle ,,Aga vot selle eest sa saad!!!’’ Ta hakkas mind tagaajama. Jooksin eest ära, aga korraga sammud mu seljataga kadusid. Keerasin ümber ja vaatasin Nialli. Ta näos oli vahukoore lärakas, see kattis peaaegu kogu ta näo (see oli minu peast lendand). Vaatasin teda veel ja hakkasin siis kõva häälega naerma. Ta pühkis käega osa vahukoore oma näolt, raputas käe puhtaks, tuli siis minu juurde ja suudles mind. Ta haaras mult peast vahukoort (niipalju kui seda seal oli) ja toppis selle mulle näkku. Ma, aga haarasin tema peast muda ja toppisin selle talle näkku. Jooksin ruttu vette ja loputasin ennast puhtaks, ta tuli ka vette, aga tal läks loputamisega kauem aega. Läksin istusin tekile, mille teised meile jätsid ja jõin limonaadi, korraga piiksus Nialli telefon. Talle tuli sõnum, kellegilt Ellylt. Avasin selle seal oli kirjas : Tsaoo, kle tule skype’i teeme veebi! Äkki see lihtsalt mingi ta sõbranna!!!Ma ei usu, et tal keegi teine on!!! Hakkasin sõnumit ära kustutama, aga äkki küsis Niall mult minu ees seistes ,,Mida sa mu telefoniga teed!?’’ Panin ruttu sõnumi kinni, enne kui ta telefoni mult käest tõmbas. ,,Ma vaatasin lihtsalt kella’’ vastasin lõpuks ta küsimusele naeratades. Ta noogutas mind kahtlustavalt vaadates, uuris siis veel korra telefoni ja pani selle käest ära (minust eemale). ,,Ma arvan, et me peaksime ära minema, varsti läheb pimedaks’’ ütles ta mulle ja hakkas oma pead kuivatama. ,,Ja mina veel arvasin, et sulle meeldib minuga koos pimedas olla’’ laususin tema poole vaadates. Ta keeras ennast ümber ja lausus ,,Meeldibki, aga mitte metsloomade keskel’’ ,,Kas sa ei saaks neist jagu?’’ küsisin norides. ,,Kas ma näen nii nõrk välja?’’ küsis ta mult ja näitas musklit. Hakkasin naerma. Kui riidesse saime panime asjad ka kokku ja läksime käestkinni kõndides renditud metsamajade poole.
Tagasi jõudes juhatas Niall mu oma tuppa. Ta soovis mulle juba head ööd ja tegi ka väikse musi, aga enne kui ta läks ma siiski küsisin seda, mida olin juba ammu tahtnud küsida ,,Kaua teil veel puhkus kestab?’’ ,,Umbes kaks nädalat’’ vastas ta ja hakkas uksest välja astuma, aga ta telefon piiksus, täpselt samamoodi, nagu järve ääres. Kas see on see Elly jälle we? Ta vaatas telefoni ekraani ukselävel seistes ja ütles lõpuks ,,See oli Zayn, tahtis teada kuna me jõuame, ta ilmselt ei tea, et me tagasi’’. Niall pani telefoni tagasi taskusse ja astus toast välja. Miks ta mulle valetab, Zayn tuli meile vastu ju, ta astus veel Mari toast välja! See ei olnud Zayn!!! Igastahes ma ei usu, et see midagi tõsist on, ma ju usaldan teda ja tema mind!!!Aga ma siiski kontrollin! Ronisin oma voodist välja ning tõmbasin hommikumantli selga. Läksin välja ja hiilisin Nialli toa juurde, tuli põles. Ta ronis voodisse ja kustutas tule ära. Läksin tagasi oma tuppa, voodisse ja jäin tuttu.
Hommik
Tegin silmad lahti, sest kuulsin kitarrimängu. See tuli väljast. Tegin akna lahti ja nägin Nialli, kes istus minu akna alla ja harjutas. ,,Mine mängi mujal, ma tahan magada!’’ ütlesin talle uniselt. ,,Ta vaatas ülesse ,,Ahh nii, et sa tahad magada jah, ma tulen ja äratan su kohe ülesse?!!’’ Ta tõusis püsti ja jooksis ümber nurga, minu ukse poole. Tõusin kohe voodist ülesse ja jooksin ukse juurde, et see kinni keerata, aga just siis astus sisse Niall. ,,Tahtsid ust lukku keerata jamh?’’ ,,Jaa’’ vastatasin talle. ,,Nomh siis ma aitan sind!’’ ütles ta ja keeras ukse lukku. Jooksin ruttu voodisse, ta tuli mulle järgi. Peitsime ennast teki alla.
Mari vaatenurk
Olin just ärkand ja ennast korda seadnud, ning mõtlesin minna Kaija juurde. Ta magas veel, läksin hoopis Nessu juurde. Ta ei avanud ust ja see oli lukus, aga kuulda oli sosistamist ja nunnusi sõnu. Läksin siis Zayni juurde, ta magas, aga ajasin ta ülesse.
6 PÄEVA HILJEM...

Minu bikiinid :
C2dc718aeb3e561950c41943999b4585_large

Mari bikiinid :
Tumblr_m1oeg5l1qd1qiiwcjo1_500_large

Kaija bikiinid :
Tumblr_m1m572gbqo1qezx37o1_500_large

Minu tudukad :
dsc04986-hf-1.jpg
Tumblr_lqig8iqfa31qao9iio1_500_large
293489_1829983528188_1798373497_1280495_1799268038_n_large

No comments:

Post a Comment