Thursday, June 7, 2012

You said that you love me and then just broke me : 19OSA


Vana :


Kui ma ärkasin, äratasin ka Mammu me võtsime padjad ja hakkasime nendega Kaijat peksma. Ta ärkas ka ülesse. Kell oli 22:43. Ja kuna meil und ei olnud mõtlesime ühe plaani. Ma jätsin selga endale mustad retuusid ja pluusi, panin must jakki peale ja kontsaga mustad saapad, juuksed panin krunni, teised riietusid umbes samamoodi. Siis võtsime me oma toa minikülmikust igast värke kondenspiima, maasikaid, vaarikaid, šhokolaadi, vahukoort, mustikaid. Vannitoast šhampooni, kreeme, hambapastat, segasime need ühtlaseks seguks jagasime kolme vahel ära ja asusime plaani kallale...


Edasi :

Kui ma ärkasin, äratasin ka Mammu me võtsime padjad ja hakkasime nendega Kaijat peksma. Ta ärkas ka ülesse. Kell oli 22:43. Ja kuna meil und ei olnud mõtlesime ühe plaani. Ma jätsin selga endale mustad retuusid ja pluusi, panin must jakki peale ja kontsaga mustad saapad, juuksed panin krunni, teised riietusid umbes samamoodi. Siis võtsime me oma toa minikülmikust igast värke kondenspiima, maasikaid, vaarikaid, šhokolaadi, vahukoort, mustikaid. Vannitoast šhampooni, kreeme, hambapastat, segasime need ühtlaseks seguks jagasime kolme vahel ära ja asusime plaani kallale...
Meie plaan oli selline, et me lähme poiste tubadesse, mis asusid korrus madalamal ja topime neile seda möksi näkku jn. Mina pidin minema rõdu kaudu, aq õnneks oli Niall kohe minu all ja Kaija õpetas meile veel ennem kuidas nalliga ust lahti muukida, Kaija ja Mammu läksid koridori kaudu. Mina pidin siis kokku tegema Nialli, Mammu Harry ja Liami ning Kaija Zayni ja Lou.
Tegin rõduukse lahti, läksin rõdule ja piilusin üle ääre. Tõstsin ühe jala üle ääre ja siis teise ka. Hoidsin trellidest kinni ja jalad olid ka veel minu rõdu peal, ainult teisel pool. Astusin veel allapoole, niiet nüüd olin Nialli rõdu äärel. Suht hirmus oli, aga lõpuks jõudsin siiski Nialli rõdule. Rõduuksed olid õnneks lukuga keeratavd nii, et sain muukida küll. Pusisin seal mingi 10 min. siis käis klõps ja uks vajus lahti. Astusin sisse Niall magas nii armsalt, aga ma ikkagi tegin ta selle möksiga kokku. Naersin teda vaadates vaikselt hakkasin juba ära minema kui korraga võttis Niall minust kinni ja suudles. Mu nägu sai selle möksiga kõik kokku. Siis lendas uks lahti. Sisse astusid Harry ja Louis, kes hoidsid Kaijat ja Mammut kinni. Nende järel tulid Liam ja Zayn. Zayn lausus ,,Nüüd saite teie haledalt kotti!’’ ,,Pole nii kindel!’’ hõikasin ja tõmbasin ennast lahti, sama tegi ka Kaija. Läksime aitasime ka Mammu lahti ja siis hakkasid nad meid kiusama. Uksest me ka välja ei saanud. Lõpuks põgenesime Mammuga vannituppa ja keerasime ukse lukku. Tuli põles ja suur mullivann oli vett täis. Kummaline! Kardinate tagant kargasid välja Niall ja Harry. Nad tõmbasid meilt riided seljast ja panid pesu peal vanni. Niall ühines meiega. Harry keeras ukse lukust lahti. Meiega ühinesid veel Zayn, Harry ja Liam. Louis ja Kaija olid kusgile ära kadunt. Me tegime seal igast veesõda ja meid kiusati kõige rohkem. Korraga karjus Zayn ,,Poisid siia!’’ Nad hakkasid midagi sosistama. Kasutasime Mammuga olukorda ja läksime ruttu mullivannist välja. Haarasin endale hommikumantli ja Mammu võttis saunalina ning jooksime toast välja. Läksime Louisi tuppa ja päästsime ka Kaija ära. Nägime kuidas poisid jooksid meile järgi. Jooksime hotellist välja.
Kuna meie olime paljajalu ja nemad plätudega said nad meid kätte ja viskasid mingisse sogase veega konnatiiki. Hakkasime juba välja tulema. Kui korraga tõmbas miski Kaija vee alla! Hakkasime Mammuga karjuma ja jooksime sealt välja. Poisid naersid- miks? Liamit pole siin ju!!!Siis kerkis Kaija pinnale ning ta tuli veest välja ja Liam tema järel, kellel oli kummiülikond seljas. Läksime hotelli tagasi sisse. ,,20 minuti pärast olge fuajees!’’ ütles Liam meile. Noogutasime.
,,Huvitav, mis poistel plaanis on?’’ küsisin. ,,Ei tea’’ vastas Kaija. Läksime kolmekes bikiinidega dušši alla. Pesime ennast ruttu puhtaks, kuivatasime juuksed. Panime riidesse ja tegime mingid soengud ka pähe ja läksime hotelli fuajeesse. Poisse polnud veel. Varsti tulid ka nemad. Neil oli kolm šhampuse pudelit kaasas. Me jõime ka.
Olime juba suht purjus ja läksime hotelli taga oleva suure basseini juurde. Hüppasime vette. Korraga hakkas vesi basseinist vähenema ja Liam tuli meie juurde, ta hoidis käes mingit suurt korki. ,,Mis see on?’’ küsis Kaija. ,,Ma ei tea ma basseini põhjast leidsin ja tõmbasin ära ja nüüd läheb vesi sinna auku, mille ees see kork oli’’ rääkis Liam, nagu väike laps. Läksime ruttu sealt basseinist välja ning jooksime hotelli juurest üldse ära.
Läksime ühest majast mööda, kus oli prügikast mis üle juba ajas. ,,See prügikast tahab küll tühjendamist!’’ hüüdsin ning läksin lükkasin selle maja kõrval olevasse basseini. Kõik olid krampides, aga siis läksid majal tuled põlema ja koer lasti välja, ning kuna väravat maja ümber ei olnud hakkas see koer meid taga ajama. Jooksime nii kiiresti kui suutsime. Nägime ühte aeda, mis viis garaažide juurde, see oli lahti. Niall lõugas ,,Kõik sinna’’ ja suunas näpu värava poole. Jooksime sisse ja Lou tõmbas värava kinni, koer jäi ühele poole väravat ja meie teisele. Puhkasime algul natuke ja siis läksime ümbrust uurima. Korraga lendasid klaasikillud ja üks aken oli katki, selle oli katki viskand Harry. Peagi loopisime kõik neid väikseid aknaid. ,,Õu aitab, ma olen väsind lähme tagasi!’’ hüüdis Kaija. ,,Kes teab kuhu hotell jääb?’’ küsis Zayn. Keegi ei vastand. Läksime sinna värava juurde tagasi õnneks seda koera polnud käisime ringi, aga õiget teed ei leidnud. Siis märkas Mammu ühe õue peal telki ja ta karjus ,,Lähme rottime selle ära!’’ Kõik jooksid sinna ja võtsid kokkupandud telgi. Louis lohistas seda mööda autoteed edasi(see oli kokku pandud, naq siis kui sa seal sees oled). Meie Nialliga korjasime kiiresti vardaid. Hakkasin ühte varrast võtma ja Niall hakkas seda sama, meie käed puutusid kokku. Eemaldusin, et ta saaks varda üles korjata, aga tema tegi sama. Kummardasin järsku temaga samal ajal, et varrast võtta, aga lõime pead kokku. Lõpuks võttis ikkagi tema selle varda. Kaija ootas meid ja ütles ,,Nad läksid sinna parki’’ ta suunas näpu umbes 100 m kaugusel asuva pargi poole. Jooksime sinna ja panime vardad maasse. Ronisime kõik telki sisse ja peagi jäin vähemalt mina magama.
Hommikul äratasid mind Kaija ja Mammu. Poisid magasid, läksime telgist välja ja tõmbasime lukud kinni, pärast seda lõhkusime need ära, et neid ei saanud enam kasutada ehk siis ühele ja teisele poole tõmmata. Lükkasime ka telgi kokku mille peale poisid ärkasid ülesse ,,Nii ja kuhu edasi?’’ küsis Mammu. ,,Nüüd lähme uurime välja kus hotell asub, kas keegi teist oskab saksa keelt!?’’ uuris Kaija. ,,Mina oskan’’ hüüdsin. ,,Tore’’vastas ta mulle. Jooksime sealt minema. Lõpuks saime teada kus see hotell asub ja läksime sinna.
Vahetasime riided ära, tegime soengud, meigid, sest me pidime täna edasi Austriasse sõitma.
Harry vaatenurk:
Ärkasime selle peale, et tüdrukud lükkasid meil telgi kokku. Tahtsime sealt ära minna, aga lukud ei liigund- need olid katki. Lõpuks tegime võtmetega telgi katki. Läksime tagasi hotelli.
Nessu vaatenurk:
Läksin Twitterisse kuid poisid segasid meid. Nad kargasid meie tuppa patjadega sisse ja hakkasid meid peksa. Lõpuks olime juba fuajees oma padjasõjaga. Seal oli suur kristalllamp, selle all olid hoiatusmärgid, et lambi kinnitus on katki ja seega väga õrnalt lae küljes kinni. Hakkasin Nialli padjaga viskama, aga Zayn kõditas mind seljatagnt ning mu padi lenda vastu lampi. Algul jäi lamp püsima. Kõik inimesed seisid tardunult fuajees ja siis see kukkus... Ma sain ühe klaasikilluga vastu põske, ning sellele tekkis haav. Niall jooksis minu juurde ,,Kas kõik on korras’’ küsis ta mu põske silitades (mitte haava). Noogutasin. Siis tulid meie juurde turvamehed ja nõudsid, et me lambi kinnimaksaksime ja minema tõmbaksime. ,,Meie maksame’’ ütles Louis ja Liam jätkas ,,Meie alustasime padjasõda!’’
Poisid jäid alla seal asju ajama ja meie pidime minema panema enda ja nende asjad ka kokku.
Austrias
Peatusime mägedes olevates väikesdes majades. Ühes majas oli kolm tuba, kõik said oma toa, sest me rentisime 3 maja, üks tuba jäi üle ka.
Pakkisin enda asjad lahti ja läksin siis Mammu juurde, rääkisime natuke juttu kuni mu telo hakkas helisema. See oli emme (Mina: M ; Emme: E)
E:Tsauu
M:tsauu
E:kle kus sa oled?
M:emm...me ööbime Mammuga paar ööd Kaija juures, sry, et ma ei ütlend sulle
E:Nh okeii, aga kuna sa tagasi tuled?
Piip...piip...piip. Levi kadus ära. ,, Kle ma lähen Kaija juurde’’ ütlesin. ,,Okeii’’ ütles Mammu. Läksin Kaija ukse taha koputasin...koputasin teist korda ja siis tegin ukse lahti nad olid Louisiga voodis ja suudlesid. Louis tuli kohe Kaija voodist ära kui mind märkas ja läks minema. ,,Mis te...?’’ ,,Nojah me oleme paar’’ sõnas Kaija. ,,Ja sa mulle ei ütlendki’’ karjusin talle. ,,Eii, oleks pidand we?’’ vastas ta ülbelt. ,,Bitch’’ sõnasin. ,,Olengi, ma ju ütlesin seda sulle meie esimesel kohtumisel.’’ ,,Oojaa, aga mina sind ette ei hoiatand, et ma osakan ka bitch olla’’ karjusin talle ning kargasin kallale. Lendasime voodisse ja ta istus mulle peale. Ta hakkas mind juustest kiskuma, ma lõin talle bitchi. Korraga astus sisse ...!

Minu õhtused riided:
X_large
Tumblr_m1fkvrmtcp1qb7n7uo1_500_large

Mammu õhtused riided:
X_large
Tumblr_m0m5ijendt1r7g26io1_1280_large

Kaija õhtused riided:
Y_large
Tumblr_m1geea2xno1r5dgp2o1_500_large

No comments:

Post a Comment