Tuesday, June 26, 2012

You said that you love me and then just broke me : 28OSA


Eelmises :


,,Kuidas te Liamiga tutavaks saite?’’ ,,No tegelikult ma ei olnud One Directioni fänn ja nh üks hommik kui ma jooksma läksin ja ühe nurga tagant välja jooksin põrkasin ma kokku Liamiga, ma ei teadnud kes ta on ja see tegi talle nalja, esialgu ta mulle ka ei rääkind, sest tahtis kindel olla, et ma tahan ikka olla koos temaga mitte ta raha ja kuulsusega.Ükskord ta rääkis mulle kõik ära, siis kui me juba käisime, algul olin natuke solvund, et ta mulle ei rääkind, aga nh ma pidin temast ka aru saama!’’ ,,Mhh, naiss’’ ütlesin veel enne poodi sisenemist. Ostsime igast nänni kokku ja siis läksime minu juurde ja hakkasime ,,Sleep Over’’ vaatama.
2 PÄEVA HILJEM...


Edasi :


Mammu vaatenurk:
Ärkasin hommikul ülesse ja vaatasin kella 9:38. Kargasin püsti sest mul pidi ema kell 9:45 ära minema ja mul oli vaja veel temaga rääkida. Jooksin trepist alla. Ta oli köögis. ,,Hommik’’ hüüdsin talle trepilt. ,,Hommikust jaa’’ vastas ta mulle. ,,Kle emps, kas sa mulle natuke raha saad anda, okeii tegelt rohkem kui natuke?’’ ,,Jaa, mul on veel piisavalt vaba raha’’ Läksin tegin talle kalli ,,Aitäh’’ ,,Hehh mille eest?’’ küsis ta. ,,No selle eest, et sa oled nõus mulle raha andma’’ ,,Ei ma ei anna sulle midagi, pealegi mis sa teed sellega?’’ ,,Ma lähen inglismaale ja sealt edasi poistele külla, ma ju käin Harryga’’ ,,No kui ta sind sinna nii väga tahab küsi talt raha’’ ,,Aga me teeme üllatuse’’ vaidlesin vastu. ,,Pole minu mure ja minult sa raha ei saa’’ ütles ta mulle rahulikult kuid ülbelt. ,,Ma oleks võindki sinna Nessu juurde jääda!’’ karjusin talle. ,,Oleksid võind jah, oleks mul ka lihtsam’’ ütles ta mulle. Läksin vihaseks ja karjusin talle ,,Tead ma lähengi parem tagasi!!!’’ ,,Oii tõesti, kust sa raha saad?’’ ,,Küll sa siis näed kui ma ära olen läind’’ ütlesin talle ülbelt naeratades ja läksin õue. Varsti tulin tagasi majja ning läksin oma tuppa. Helistasin Nessule. (Mina : M Nessu : N)
M:Tsauu, ma tulen tagasi Inglismaale
N:Oota, mis juhtus?
M:Hiljem räägin, võin ma tulla?
N:Jah ikka
Mulle sellest piisas, klõpsasin rohkem midagi ütlemata kõne kinni ja hakkasin asju pakkima. Kui mul oli üks kott koos kuulsin kuidas mamps majja sisse astus ja karjus ,,Mingi värd on mu kummid tühjaks lasknud!!!’’ Sry emmeke ma pole värd ja ma maksan alati kätte!!! Jätkasin pakkimist ja varsti olid mul asjad koosLäksin vaikselt alla. Mampsi rahakott oli laual, võtsin sealt kõik sularaha ja sõitsin lennujaama, sealt edasi Inglismaale.
Nessu vaatenurk:
Kell oli just viis saanud ja ma läksin läpasse. Käis uksekell jooksin alla ja avasin ukse, seal seisis Mammu. Tegin talle kalli ja lasin ta sisse. ,,Aga me rääkisime ju alles paar tundi tagasi!’’ ,,Ja ma tean, ma hakkasin kohe pakkima ja tulin siia.’’ ,,Ahsoo’’ ,,WotWot’’ vastas ta veel mulle ja me viisime ta asjad ülesse.
Poisid olid juba 2 nädalat tuuril olnud ja meil oli plaan neile 2 päevaks külla minna.
,,Mammu tule juba, sa ju tead, et Harryle ei meeldi mingi hull meik!!!’’ hüüdsin talle. ,,Ja sa tead, et Harry armastab mind ning ei jäta mind mitte kunagi!!!’’ hüüdis ta vastu. Mari ütles vaikselt ,,On alles naiivne mõni’’ Kaija hüüdis talle vastu ,,Ahsoo tõesti või, mina küll midagi sellist ei tea!!!’’ ,,Ole kuss’’ vastas Mammu talle trepist alla tulles. Vaatasin Mammu meiki ja lõin endale käega otsaette. Ta oli teinud endale tugeva, tumeda meigi, lõpuks sõnasin ,,Kui Harry tõesti sind nii väga armastab nagu sa väidad siis miks sa pead tegema endale mingi mega makeup’i, ta ei jäta sind ju nagunii!’’ Meg ei pidand vastu ja purskas naerma, tema järel ka Mari. Kaija kõndis elutuppa ja peagi oli kuulda kuidas ta omaette naerab. ,,Ei nojah omaette on ka tore’’ ütles Mammu solvund toonil. Ma oleks ka äärepealt naerma hakkand, aga keerasin ennast ruttu ümber ja vedasin ta vannituppa. Võtsin talt selle meigi maha ja tegin õrnema asemele.
Mammu uus meik :
Tumblr_m2doihgurt1r52kfeo1_400_large

Jooksime siis koridori, võtsime kotid ja sõitsime Kaija uue autoga lennujaama.
Kaija auto :
Tumblr_m19rsfrygi1ql6r8lo1_500_large


Läksime lennukile ja Mari saatis Zaynile sõnumi. ,,Mis sa kirjutasid?’’ küsisin. ,,No ma küsisin, et kus hotellis nad peatuvad ja kus neil täna kontsert toimub.’’ ,,Okeii’’ vastasin. Maandudes sõitsime kohe nende hotelli juurde. Toad saime me 5 korrusele. Mina olin Mammuga ühes ja teises olid Kaija, Meg ja Mari. Panime kotid ära ja sõidsime kohe sinna, kus neil kontsert pidi algama, selleni oli veel 3 tundi aega.
Megani vaatenurk :
Olime kõik laiali läind. Kui ma Liamit nägin karjusin talle ,,Üllatus!!!’’ ta oli alguses väga rõõmus, aga siis küsis järsku ,, Kas Vanessa oli ka teiega?’’ ,,Jaa, ta läks Nialli otsima’’ seletasin talle. ,,Tule me peame ta kohe üles leidma!!!’’ ütles ta ja tiris mind endaga kaasa.
Nessu vaatenurk :
Kuulsin nurga tagant mingi tüdruku ja poisi naeru. Ilmselt oli keegi oma printsi juba üles leidnud. Tulin nurgatagant naeratades välja, aga see kadus kohe kui nägin toolil istuvat Nialli ja tema süles mingit plikat, nad suudlesid ja see plika oli Elly. Niall isegi ei märkand mind. Lõpuks kui oli kuulda Liami jooksusamme vaatas Niall Elly tagant välja. Kohe kui ta mind silmas lükkas ta Elly enda sülest ära. Elly vaatas mind ja ütles ,,See ei olnud nii nagu tundus’’ seejärel tiris Liam ta sealt minema. Läksin Nialli juurde, kes ikka veel istus, ilmselt mõtles mingit head seletust välja, aga kõik oli juba niigi selge. Vajusin tema ette põlvili maha, vaatasin teda oma vesiste silmadega ja laususin vaikselt ,,Sa ju lubasid...’’ järgmisel hetkel läks kõik silme eest mustaks.
Kui silmad avasin olin mingis toas, diivanil. Mul oli tekk peal ja padi pea all. Ma olin vist ennem teadvuse kaotanud. Tõusin püsti ning läksin akna juurde ja vaatasin sealt välja. Ma olin selles samas hotellis, kus ennegi, aga mitte oma toas ega ka Kaija, Meg’i ja Mari omas. Uks läks lahti ja seal oli Niall. Ta tuli minu juurde ja võtis minust kinni. ,,Anna andeks, lihtsalt ma igatsesin sind kohutavalt ja Elly nägi nii sinu moodi välja’’ ,,Sa ütlesid mulle ükskord, et ma olen teistest palju erinev, eriline, aga nagunäha ei ole kui ta minuga samasugune on ja pealegi see ei ole mingi vabandus’’ ,,Sa oledki palju parem, palju – palju parem!’’ ütles ta. Tõmbasin ennast ta haardest lahti ja jooksin koridori, sealt edasi lifdile. Nägin, et ta jooksis minu poole, vajutasin ruttu nuppu, aga lift ei liikund veel ja Niall pääses sisse, alles siis läksid uksed kinni. Ta võttis minust uuesti kinni ja anus mind ning lubas, et ta rohkem nii ei tee. Kohe kui uksed avanesid jooksin liftist välja, tema minu järel. Õnneks oli hotellitoa võti minu mitte Mammu käes ja ma sain sisse ning keerasin selle ruttu kinni. Ta passis mu ukse taga, aga ma ei lasknud teda sisse. Läksin voodisse, tõmbasin põlved lõua alla ja teki peale ning hakkasin hüsteeriliselt nutma. Uksele kõlas koputus ,,Niall ma ei lase sind sisse’’ hüüdsin. ,,See olen mina Mammu''. Pühkisin näolt pisarad ja läksin ukse juurde. Lasin ta sisse, aga tema järel tormasid sisse ka kõik teised Liam, Niall, Harry, Zayn, Lou, Kaija, Mari ja Meg. Tahtsin sealt ära minna, aga Zayn ja Mammu seisid mulle ukse ette. Hakkasin Zayni rinda peksma, et ta eest tuleks, aga tal ei olnd valusgi. Lou tõmbas mu temast eemale ja ütles ,,Kuula ta vähemalt ära’’ Astusin neist eemale. Vaatasin rõdupoole, mille uksed lahti oli. Lõpuks laususin ,,Nh kui te mind uksest välja ei lase, eks ma lähen siis teist kaudu’’ ,,Mida sa sellega mõtled!?!?!’’ karjus Harry, aga ma oli juba rõdul ja...

No comments:

Post a Comment