Wednesday, July 4, 2012

You said that yo love me and then just broke me : 32OSA


Eelmises :


,,Me saame lapse !!’’ ta suudles mind ja lausus ,,Ma armastan teid siin maailmas kõige rohkem ! ’’
Kaija vaatenurk :...



Edasi :


Astusin oma tuppa sisse, Lou istus minu voodi peal. ,,Heii, kuna sa veel jõudsid?’’ uurisin. ,,Just’’ vastas ta lühidalt, tõusis püsti ja suudles mind. ,,Kle ma mõtlesin, et me võiks lõbustusparki minna!?’’ tegi Lou ettepaneku. ,, Lähme jaa, aga käime algul Nessu juurest läbi, ta ei vasta oma telole’’ ,,Aga äkki nad on Nialliga kuskil ja ta unustas näiteks oma telo koju’’ ,,Nojah võib ka olla, aga lähme siis’’ ütlesin. Ta võttis mult käest kinni ja vedas alla. Läksime istusime ta autosse ning sõidsime lõbustusparki. ,,Mina tahan ameerikamägedele!!!’’ hüüdis Lou naljaka häälega. ,,Oh sa mu väike FunnyCarrot man’’ ütlesin talle ja tegin pai, ning me läksime.
,,Lähme uuesti’’ ütles Lou hasatrti täis. ,,Eiiiiii!!!!’’ hüüdsin. Inimesed vaatasid meie poole ja järgmisel hetkel oli kuulda kuidas karjuti ,,Louis Tomlinson, Lou, Louis’’ jne... Lou haaras mult käest ja me jooksime rahvamassi sisse ja sealt edasi Cartide juurde. Saime need kiivrid ja läksime. Lou oli algul koguaeg ees, aga lõpuks juhtisin ikka mina. Pärast seda läksime karusellile. Mina istusin roosal hobusel, Lou rohelisel ja ülejäänutel 4 – 6 aastased, see oli naljakas. Edasi läksime me batuutidele. ,,Lou ma ei jõu enam’’ ütlesin Louisile, kes oli juba pool tundi istund ja mind ootand, lisasin veel ,,Aga ikkagi ma ei saa aru kuidas sina tunniga ära väsisid’’ ,,Ma ei väsind ma ei viitsin, aga oli ka juba aeg, et sa tuleksid, lähme ostame suhkruvatti’’ ,,Mhhm’’ olin nõus. Kui Lou mulle minu oma andis võtsin sealt väikse tüki ja panin selle tasakesi talle pähe, ta ei märkand seda. Ma hakkasin naerma, sest see sulas tal peas. Louis vaatas minu poole ja küsis ,,Mis on??’’ kui ta märkas, et ma ta juukseid vaatan tõstis Lou käe ja pani selle suland suhkruvati sisse. ,,Kaija!!!!’’ hüüdis ta. ,,Mina ei teinud midagi’’ ütlesin talle kutsikasilmi tehes. ,,Eii seekord sa nii lihtsalt ei pääse’’ Ta võttis mind oma käevangu ja vedas auto poole. ,,Mhh, kuhu me lähme? ’’küsisin. ,,Kõigepealt käime sinu juurest läbi ja siis näed kuhu’’ vastas ta mulle ning tegi autoukse lahti. Sõidsime minu maja ette ja sealt edasi läksime minu tuppa ,,Nii võta bikiinid ja rätik ning ma ei tea kõik need asjad mis sul vaja on?’’ ,,Sry Lou, aga sa ei mahu kotti ära’’ ütlesin talle. ,,Ei – Ei sina lähed kotti’’ ,,Mhh mida iganes, ma lähen võtan oma asjad’’ ütlesin ning suundusin vannituppa, Lou hüüdis veel mulle järgi ,,Võta mõned vahetusriided ka!!’’. Panin asjad kokku ja me läksime. Sõidsime päris pikalt, aga lõpuks peatusime spaa ees. ,,Mhh naiss, I like it, kui kauaks me jääme?’’ küsisin. ,,No vaatab’’ ütles Lou ja võtis tagant oma koti. ,,Ahh nii, et see oli sul plaanitud?’’ küsisin. ,,Jahh ikka’’ vasatas ta naeratades ja astus uksest välja. Läksime sisse, saime endale toa teisele korrusele. Tuppa jõudes viskasin ma koti maha ja hakkasin tuba uurima. Kõigepealt vaatasin vannitoa üle, see oli ilus suur ja valge. Kohe kui voodit märkasin hüppasin sellepeale ja hakkasin seal karglema nagu väike laps ning karjusin ,,Ma tahan sulla – sulla teha’’ Lou ristas käed, toetas ennast uksepiidale ja vaatas mind, lõpuks lausus ,,No mine vaheta siis riided ära’’ Hüppasin voodist maha, haarasin koti ja jooksin sellega vannituppa. Panin endale bikiinid selga ja valge hommikumantli peale.
Kaija bikiinid :
407561_258545377547658_404041385_n_large

Vannitoast väljudes oli Lou ka valmis ,,Tnx, et garderoobi mulle jätsid’’ Lõin endale käega otsaette ja hakkasin naerma. Läksime ühe basseini juurde. Lou viskas hommikumantli seljast, mina, aga katsusin varbaga vett. Ta võtis hoogu ja hüppas. ,,Lou’’ karjusin, kuna olin täiesti märg ja mu hommikumantel oli läbi ligunend. Ta tõusis pinnale, vaatas mind ja naeratas siis ,,Jess, sain tagasi teha ! ’’ hüüdis ta võidukalt. Viskasin hommikumantli pealt ning hüppasin vette. Panin käed Lou kaela taha ja suudlesin teda pikalt ja kirglikult. ,,Lapsed, lapsed küll’’ podises mingi mutike kurjal toonil ning hakkas redelist üles ronima, et basseinist väljuda. Hakkasime Louga naerma. See mutike libastus ning potsatas üks aste allapoole. Lou läks mutikese poole, et teda aidata, aga sai peksa ka tollelt. ,,Kas ma saan aidata ?’’ uuris Lou. ,,Mida’’ mutike pööras ennast ümber ,,APPI!!!’’ karjus ta. ,,Hoia eemale’’ lisas ta veel ning hakkas Loud veega pritsima. Lou pani silmad kinni, pööras ennast ümber ning sasis enda juukseid. Mul on ikka nii seksikas mees! ,,Mida ? ’’ küsis Lou. ,,Mhh, midagi ?’’ ütlesin ning sukeldusin. Tundsin kuidas kellegi käed minust kinni võtsid ja pinnale tõmbasid. Loomulikult oli see Lou. Ta tõmbas mind enda ligi. Ma olin seljaga vastu tema rinda. Ta suu liikus mu kõrva juurde, tundsin kuidas ta soe hingeõhk vastu mu kõrva põrkas. Seisime seal rahulikult, olime kui omas maailmas ainult meie kahekesi, Louis sosistas mulle vaikselt hellitussõnu kõrva. Meie rahuliku hetke rikkus mingi pontsakas poiss, kes basseini pommi hüppas nii, et vesi isegi basseini keskele ( meieni ) pritsis. Pühkisin vee oma silmadest ja keerasin ennast näoga Louisi poole ,,Tule lähme, ma viin su täna välja sööma’’ ütles ta ning tõmbas mind endaga kaasa. Läksime tagasi oma tuppa. Käisin algul pesemas, seejärel kuivatasin juuksed. ,,Kullake millised riided ma peaksin panema ? ’’ ,, Pane midagi pidulikumat’’ vastas ta mulle. ,, Ahhnii, et me hakkame midagi tähistama ? ’’ küsisin uuesti. ,,Kindel see ’’ vastas ta muigega. Valisin endale riided, kleit, ehted ja kingad. Tegin endale lokid, veel õrna meigi, sest tegelikult mulle väga ei meeldi meiki kanda, see kuidagi feik ning Loule ka ei meeldi kui ma väga palju meiki kannan, aga tavaliselt ma ikkagi kannan kui ma välja lähen.
Soeng, meik :
Tumblr_m2lvk0xlkg1rsys8eo1_500_large
Gleeitaliar_basenews_large

Panin siis kleidi veel selga, lisasin ehted, lükkasin ka kingad jalga ning astusin peegli ette.
Kaija riided, kingad, ehted ja kott :
284219426453608158_ixkjdpmb_f_large
Tumblr_m2fl9ayeri1r5ebxxo1_500_large
Tumblr_lxr5mk4l9p1qcoiv2o1_500_large
Tumblr_m2rnr5mkao1rnbghlo1_500_large
48007518_large
X228_large
556118_404951726190217_100000261783351_1507265_161357829_n_large


Endaarust nägin küll ilus välja nägin peeglist et Lou astus mu seljataha ,,Kallis, sa oled väga ilus’’ ütles ta ning tegi mulle põsele väikse musi. Keerasin ennast ümber, Louisel oli seljas stiilne hall ülikond, ta oli nii armas. Kõik tema silmad, naeratus, juuksed, nägu, need pisikesed põselohud jne. See kõik oli lihtsalt nii nunnu. Hämmastav kooslus. ,,Kas lähme ?’’ küsis Louis pärast lühikest pausi. Noogutasin. Ta võttis mu käevangu ning me astusime toast välja.
Sisenesime ühte peenesse restorani. Louis ütles mingile naisele oma nime ja, et tal oli proneering, ning to naine juhatas meid meie lauda andis menüüd ning lahkus. Valmisime ära ja varsti oli see sama naine tagasi. Ta võttis tellimus ning naeratas pärast seda Loule meelitavalt. Seejärel keeras naine pilgu minu poole. Manasin näole ülbe ilme ja irve ning näitasin talle keskmist näppu, aga nii, et keegi teine seda ei näinud. Naise pilk jäi püsima sõrmusele, mis oli mul näpus. See oli mu vanaema kihlasõrmus, aga ilmselt jäi see naine uskuma, et selle on mulle niiöelda ,,kinkind’’ Louis. Ta suu muutus kriipsuks, ta vaatas korra maha ning lahkus siis. Naeratasin rahul olevalt. ,,Millega sa nüüd hakkama said?’’ küsis Lou. ,,Mhh, mis mõttes ? Mitte millegiga.’’ Vastasin. ,,Su naeratus oli liiga rahul olev ja näo ilme liiga ülbe’’ ,,Hehh, ei, see ei tähendand mitte midagi’’ vastasin. ,,Kindel ?’’ küsis ta veel üle. Noogutasin. Kui meie söögid tulid ja me juba lõpetand olime tellis Louis šhampust. See toodi meile lauda ja kallati bokaalidesse. Louis tõusis püsti, võttis mul õrnalt käest kinni, tõusin samuti. Ta langes ühele põlvele ikka veel minu kätt hoides, teise käega võttis taskust punase sametkarbi, see oli roosi kujuline.
Karp :
1fc1c1c2db5852e08ffc380475e26336edecc17d105ca2653ab61a738b793025.jpg

Ta lükkas karbi ühe näpuga lahti ning küsis ,, Kaija Crosby, kas sa tuleksid mulle naiseks ?’’ mu silma tekis pisar. ,,Jah’’ vastasin vaikselt, pisar langes mu põsele. Louis tõusis püsti ning surus sõrmuse mulle sõrme ja pühkis pisara mu põselt.
Sõrmus :
Tumblr_lb7f3xyc0g1qb620ho1_500_large_2_large

Oli kuulda aplausi. Alles siis märkasin, et kõigi tähelepanu oli meil.
Megani vaatenurk :...

No comments:

Post a Comment