Tuesday, July 3, 2012

You said that you love me and then just broke me : 31OSA


Eelmises :


Näitasin kirja ka Niallile, ta luges selle läbi ja ütles ,,Eks me peame siis ära klaarima’’. Ta hakkas mind taga ajama, sain aru, et see oli mingi vana tehas või midagi, kuid puhas, aga eksisin siin ikkagi lõpuks ära. Niall tuli tõstis mu õhku, ma siputasin jalgadega ja ta pani mu maha ,,Kätte sain’’ hüüdis ta üle selle tehase võidurõõmsalt. Jalutasime koos tehases ringi, kui ühte ruumi astusime läksid mul silmad särama ,,Kas sina tegid selle?’’ küsisin.


Edasi :


Niall vaatenurk :
Astusime ühte ruumi sisse, seal oli laud igast roogadega, küünlad, roosilehed jne... Ma tahan selle ära süüa!!! ,,Kas sina tegid selle?’’ küsis Nessu. ,,Eii’’ vastasin. ,,Andeks antud!’’ ,,Mida?’’ küsisin. ,,Sa ei valetand mulle, sa ei ütlend, et sina tegid selle, mulle mulje avaldamise pärast, sa rääkisid tõtt, sa ju ei teadnud sellest tehasest ja kõiges sellest midagi!’’
Nessu vaatenurk :
Ta tuli võttis minust kinni, tõsitis õhku ja suudles. Olin seda suudlust nii kaua oodanud ja ihaldanud. ,,Sa ju ikka ei teadnud?’’ küsisin. Ta raputas eitavalt pead. ,, Mis sa arvad, kas helistame Mammule ja ütleme, et me oleme kõik ära klaarind?’’ ,,Mhh, mina tahan küll süüa!!!’’ ütles ta käsi kokku hõõrudes ja vaatas kõiki neid roogasid laua peal. ,,Toiduperv’’ ütlesin vaikselt. Aga ta juba sõi. Ta võttis maasika ning pistis selle nutella sisse seejärel suunas ta selle minu poole ja pistis selle mulle suhu.
Helistasin Mammule ( Mina : N Mammu : M) :
N: Heii, kle me klaarisime kõik ära ja tule nüüd meile järgi
M: Hähh nii ruttu, appi kui mõtetu!
N: Tuled?
M: Eii
N: Mhh miks?
M: Mul on siin Harryga palju mõnusam
N: Hahh jälle hakkad Harrysi juurde tegema jaah
M: Eii
N: Jaja, aja nüüd
M: Ma juba tulen
Ta pani kõne kinni. ,,Nad tulevad’’ ütlesin. ,,Okeii’’ vastas ta mulle.
NÄDAL HILJEM :
,,Nessu, Niall!’’ hüüdis Mammu. Jooksime Nialliga alla. Mammu oli torti toonud.
Tumblr_m2gyfu68nj1r9jre2o1_500_large

Niall tõmbas näpuga üle tordi serva ja pistis näpu endale seejärel suhu ,, Nämm’’ ütles ta. ,,Nähh Niall, nüüd saad sa selle ära limpsitud tüki’’ ütles Mammu teeseldud kurjusega. Niall tegi solvund näo pähe, aga kohe kui Mammu torditüki talle ette tõstis hakkas ta seda pugima. Mammu andis ka mulle tüki ,,Juurde’’ hüüdis Niall ja suunas taldriku Mammule. Mammu näitas talle ainult keelt ja lausus ,,Ei saa’’ seejärel tõsitis ta Harryle tüki ja nii kõigile teistele. ,,Sa ikka sheerid mulle’’ küsis Niall kutsika silmi tehes. ,,Vaatab’’ ütlesin. Ta tõmbas taldriku mu nina eest ära ja läks sellega ülesse. Läksin järgi. Astusin oma tuppa sisse, ta pikutas voodis ja hoidis torditükki käes (taldrikuga) ja patsutas enda kõrvale. Läksin sinna. Ta surus lusika tordi sisse ja suunas selle mulle suhu. Ise sõi ta ka. Kui ta oli mulle viimast ampsu andmas libises köögitükk lusika pealt ära, otse minu pluusi sisse. Kargasin voodist püsti ja tõmbasin pluusi seljast ,,Niall, sa oled lollakas!’’ karjusin. ,,Vot nii juba läheb’’ ütles ta mind vaadates, tõmbas siis enda kaissu ja suudles, ning...(pange fantaasi tööle :d )
Mammu vaatenurk :
Ärkasin Harry kaisus. Tegin talle musi, ta mõmises midagi. Tõstsin ettevaatlikult ta käe enda pealt ja läksin vannituppa. Käisin dušši all ja pesin hambad. Tagasi oma tuppa minnes tuli Harry minu juurde ja sosistas ,,Üllatus’’ jäin teda segase pilguga vaatama. Ta võttis seljatagant käe välja. Ta näppude vahel olid lennupiletid, Türki. Haarasin ühe pileti enda kätte ja vaatasin seda, tegin Harryle kalli ja uurisin uuesti piletit. ,,Täna?’’ küsisn. ,,Jap, niiet meil on 5 tundi aega’’ ,,Aga hakkame siis ruttu pakkima’’ ütlesin. Varsti oli meil pakitud ja ma olin ennast valmis seadnud.
Mammu riided, meik ja soeng :
Y_large
548315_279585925462404_247264175361246_643596_193230890_n_large
548330_336328886422326_179741922081024_840105_719264382_n_large


Jätsime veel kõigiga hüvasti ja hakkasime lennujaama poole sõitma.
Nessu vaatenurk :
Saatsime just Mammu ära ja kõik läksid ära. Olime Nialliga kahekesi majas. Läksime minu tuppa voodile, võtsime ka läpaka ja hakkasime twitteris tweetima ja Nialli fännidele vastama. Käis uksekell ,, Ma lähen sa vasta fännidele, siis saame õhtul koos midagi teha’’ Niall ainult noogutas ja trükis seal midagi edasi. Tõusin voodist püsti ja kõndisin alla. Tegin ukse lahti, seal oli Gerth. ,,Nessu palun anna mulle andeks, ma olin nii loll’’ ,,Gerth mida sa siin teed? Mul on juba keegi teine!’’ ,,Ma tulin sind tagasi võtma!’’ ,,Tagasi võtma? Mis mõttes?’’ ,,No ma ju tean, et sa armastad mind ja oled selle teisega sellepärast, et mind kadedaks teha’’ ,,Phh see ei ole nii, ma olen Nialliga koos, sest armastan teda’’. Gerth läks näost punaseks ja kõndis minema. Läksin võtsin mahla ja nägin, et Gerth läks oma auto poole, aga oli meie värava lahti jätnud. Astusin majast välja, aga jätsin ukse lahti. Polly jooksis mulle järgi. Gerth hakkas sõitma. Polly märkas midagi ja jooksis aiast välja. ,,Polly, tule kohe siia!!!’’ karjusin, aga järgmisel hetkel...Suured soolased pisarad voolasid üle mu põskede.
Jooksin kohe tema juurde, kükitasin. Seal ta lamas, liikumatu ja elutu, ta oli läinud, igaveseks. Gerth tuli pani käed mulle ümber ja lausus ,,Anna andeks, aga ta tuli nii ootamatult.’’ . Võtsin jaki seljast, panin Polly selle sisse ja lamasin seal maas ning nutsin, Polly minu embuses. Ma ei jõudnud seal paart minutitki lamada, sest sinna tuli Niall. ,,Nessu, kullake...Mis juhtus?’’ küsis ta. Kergitasin jakiäärt, kui ta Pollyt nägi, surnuna haaras ta mult kohe ümbert kinni. Ka Gerth proovis mind lohutada, aga Niall saatis ta minema.
Mammu vaatenurk :
Jõudsime just Harryga hotelli ning otsustasime minna linnaga tutvuma, sest viimati käisin ma Türgis 9 aastaselt. Käisime igal pool ringi ja lõpuks kui tagasi hotelli jõudsime otsustasin Nessule callida. Aga ta ei vastand... Panin telefoni käest ja Harry küsis ,,Kellele hellasid?’’ ,,Nessule, aga ta ei vastand, äkki on midagi juhtund’’ ,,Mhh mai usu, ma arvan, et nad amelevad kuskil Nialliga’’ ,,RäwwRäww me võiks sama teha’’ ütlesin kulme üles – alla liigutades. Ta helistas toateenindusse, rääkis seal midagi ja kui lõpetas lükkas mu voodisse ja ütles ,, No teeme siis’’ pärast seda suudles ta mind pikalt. Uksele kõlas koputus, Harry läks avama. Tagasi tuli ta maasikate ja sulatatud šhokolaadiga.
Tumblr_m2e4ctd6mw1qlluv1o1_500_large

,,Nämm, mulle kaa !! ’’ hüüdsin kõvasti. Ta tuli tagasi voodisse ning pistis ühe maasika mulle suhu. Võtsin samuti ühe maasika ja panin selle talle suhu. Amelesime seal veel veidike, selle rikkus ära Harry ,,Kle tudume natuke’’ ,,Magama? Laksu all oled we?’’ küsisin ja vahtisin teda lollakalt. ,,No hiljem ma viin su ühte kohta’’ ,,Ahsoo, no siis küll’’ ütlesin ja ronisin teki alla. Und eriti ei olnud, aga lõpuks jäin ikka Harry kaisus magama.
Tundsin, et keegi mängib mu juustega. Tegin vaevaliselt silmad lahti, see oli Harry. ,, Õu sina ära näperda, eksju ! ’’ ütlesin talle ja peidsin ennast teki alla ära. Harry tõmbas mu näo eest teki ära ja lausus ,, Sa oled lihtsalt nii armas kui tudud, nätsutaks su ära ’’ ,,Whaaat !?! ’’ küsisin teda mis – sul – viga – on pilguga vahtides. ,, Ahh, ei midagi, aja ennast püsti ja sea korda ’’ ,, Ma natukene veel magan ’’ ütlesin uniselt ja vajusin patja. ,, Mhh, ei ma tean kui kaua sul sättimisega läheb ’’ lausus ta ja jätkas siis ,,Aga mul nii kaua ei lähe, mina saan veel magada, nänänää ’’. Näitasin talle keelt ja tuigerdasin vannituppa. Pesin endal kaks korda näo ära ja läksin siis riideid valima. ,, Kuhu me lähme ’’ küsisin Harrylt enne garderoobi sisenemist. Ta mõmises midagi ,, Mhmhh ’’ Läksin peksin ta padjaga ülesse ,, Joonud oled we? ’’ uurisin. ,, Eii ma nägin sind ’’ ,,Aaja see tegi sinust sellise uimerdi nagu sa praegu oled we ? ’’ küsisin. ,, Jeps ’’ vastas ta. ,, Einoo solve siis ’’ ütlesin ja kõndisin sealt minema. Olin peaaegu garderoobis, kui keegi tuli ja võttis minust kinni ja lükkas mu voodisse pikali. Harry. Ta suudles mind pikalt. ,, Andestatud ? ’’ küsis ta. ,, Andestatud ’’ vastasin. Ta tegi mulle veel laubale väikse musi ning kadus seejärel vannituppa. Läksin garderoobi, olin ennem asjad lahti pakind ning valisin endale riided. Mhh, ma ei saandki teada kuhu me lähme !! Kui olin riided välja valind ja selga pannud tegin soengu ära. Hakkasin jumestuskreemi näole kandma, aga Harry tuli ja võttis selle mult käest ära ,, Sul ei lähe seda vaja ’’ Noogutasin ja sättisin veel soengut natuke.
Mammu riided ja soeng :
Y_large
553114_343378792376774_283900714991249_927400_1702713593_n_large

Varsti oli ka Harry valmis. Läksime alla, autosse ja sõidsime kuhugi.
Auto peatus ja ma vaatasin ringi, ta oli toonud mind randa. Tulin autost välja ja läksin Harry juurde. Ta põimis oma näpud minu omadega ja me jalutasime liival edasi. Eemalt nägin maas mingit tekki ja selle peal olid asjad. Jooksin sinna ja vedasin Harry endaga kaasa. Teki peal olid ainult maiustused (kook, kommid, šhokolaad, küpsised jne...) veel oli seal ka šhampust. Istusime tekile, päike hakkas loojuma, Harry tegi šhampuse lahti ja kallas pokaalidesse. Võtsin ühe koogitüki ,, Ma tahan ka ’’ ütles Harry. Määrisin selle koogi talle näkku ,, Maitseb ? ’’ ,, Oojaa ’’. Ta võttis küpsise ja pudistas selle mu juuste sisse ,, Ähh, miks sa nii tegid ? ’’ küsisin ja suunasin näpu oma juustele. ,, Ähh, miks sa nii tegid ? ’’ tegi Harry mind järgi ja suunas näpu oma näole. ,, Mhh ma olen nii sitane nüüd ju ’’ vingusin. ,, No siis ma tean mis aitab ’’ hõikas Harry ja rabas mu sülle. ,, Eii, Harry mul on bikiinid all, ma võtan riided seljast !! ’’ seletasin poisile ,, No okeii ’’ oli ta nõus. Võtsin riided seljast, olin bikiinide peal. ,, Byee, Byee ’’ ütlesin talle naljaka häälega ja hakkasin ta eest ära jooksma. ,, Heii see pole aus !! ’’ hüüdis ta mulle järgi. Naersin kõvasti. Nägin eemal mingit majakest. Jooksin selle taha peitu. Puhkasin natuke ja otsustasin siis piiluda. Pistsin pea nurga tagant välja. Harryt ei olnud kuskil. Korraga kõditas mind keegi seljatagant, see oli Harry. Ta võttis mu sülle ja jooksis tagasi meie asjade poole. Kui ta oli nendel juba päris lähedal keeras ta ennast vee poole. ,, Nüüd sa enam ei pääse ’’ lausus ta ja viskas mind vette. Tõusin pinnale ja pühkisin silmad veest puhtaks, aga juba haaras Harry minust uuesti kinni ning lennutas mind uuesti vee alla. Pinnale jõudes kordas ta oma tegevust, uuesti ja uuesti. Veest välja minnes ulatas Harry mulle rätiku. Jõime veel šhampust natuke ja sõime ka.
,,Mammu vaata kui ilus ’’ ütles Harry. Tegin silmad lahti ja nägin päikesetõusu. ,, See on ilusam kui loojang ’’ ütlesin vaikselt. Olime vaikselt ja nautisime seda rahlikku hetke. ,,Kas sa olid koguaja üleval?? ’’ küsisin Harrylt. ,, Jamh ’’ vastas ta. ,, Miks ’’ uurisin edasi. ,, Keegi pidi su und ju valvama ’’ rääkis ta. ,, Nii armas ’’ ütlesin. ,,Kas tahad ära minna ? ’’ küsis Harry. ,, Ei oleme siin, nii mõnus on olla kõigest muust maailmast eemal ’’ ,, Tundub tõesti nagu oleks eraldi dimensioonis ’’ rääkis Harry. Noogutasin. Varsti jäin Harry kaisus uuesti tuttu.
Kui ma silmad uuesti avasin olin ma meie hotellitoas. Läksin akna juurde, päike oli juba kõrgel taevas. Avasin akna ja hingasin värsket õhku. Korraga hakkas mul väga palav ja paha. Jooksin ruttu wc’ sse ja panin roopi. Kuulsin, et keegi avas ukse. ,,Mammu, kallike, kus sa oled?’’See oli Harry. Läksin loputasin ruttu suu ära ning astusin wc’st välja. ,,Ma olen siin’’ Harry keeras ennast ümber ja mind nähes naeratas. Ta tuli minu poole, et mind kallistada või suudelda, aga ma kaotasin tasakaalu. Ma oleksin äärepealt maha kukkund kui ta mind kinni poleks püüdnud. ,,Kullake on sinuga kõik korras?’’ küsis ta ja vaatas murelikude silmadega mind. Raputasin pead ja ütlesin ,,Ma arvan, et ma olen rase’’ ,,Mida? See on ju tore’’ oli Harry rõõmus. ,,Ei see pole üldse tore, mul on ju kool pooleli!’’ ,,Mhh, aga sul olen ju mina’’ ,,Aga kui sa ühel päeval ära lähed, võibolla sa armud kellegisse teisse’’ ,,Ära aja sellist rumalat juttu, ma ei jäta sind mitte kunagi’’ seletas ta mulle. Noogutasin. ,,Aga, kas sa...’’ kogeles Harry, aga ma segasin vahele. ,,Lähme apteeki’’ ütlesin vaikselt ja ta noogutasin. Vahetasin riided ära ja tegin teise soengu ning me läksime. ,,Harry sina oota siin!’’ ütlesin talle ja lükkasin ta apteegi kaugemasse nurka. ,,JessBoss’’ ütles ta karmilt. Ma hakkasin naerma ja läksin. Ostsin rasedustesti ära ja panin selle kotti.
Tagasi hotelli jõudes lukustasin ma ennast vannituppa. Ma ei julgend päris pikka aega testi vaadata, aga lõpuks kui Harry ütles, et ma olen seal juba pool tundi istund võtsin ma testi kätte ja seal need olidki, kaks kriipsukest. Jooksin vannitoast välja ja kargasin Harryle kaela ,,Me saame lapse !!’’ ta suudles mind ja lausus ,,Ma armastan teid siin maailmas kõige rohkem ! ’’
Kaija vaatenurk :...

No comments:

Post a Comment