Friday, July 6, 2012

You said that you love me and then just broke me : 33OSA EELVIIMANE


Eelmises :


,, Kaija Crosby, kas sa tuleksid mulle naiseks ?’’ mu silma tekis pisar. ,,Jah’’ vastasin vaikselt, pisar langes mu põsele. Louis tõusis püsti ning surus sõrmuse mulle sõrme ja pühkis pisara mu põselt. Oli kuulda aplausi. Alles siis märkasin, et kõigi tähelepanu oli meil.
Megani vaatenurk :


Edasi :


,,Mari kuule ma hakkan siis minema !’’ hüüdsin Marile ning surusin oma tossud endale jalga. Mari jooksis alla. ,,Mhh juba, sa alles tulid minu juurde ju’’ vingus ta. ,,Alles? Ma olen siin viimased kolm tundi olnud’’ ütlesin talle. ,,Nii vähe ju’’ lausus ta naeratades. ,,Jaja, aga Liam saatis mulle sõnumi, et ta tahab minuga rääkida’’ ,,Kindel, et ainult rääkida ?’’ küsis Mari kulmu kergitades. ,,Jaaa’’ vastasin muigega ja tegin talle kalli. Surusin ukselingi alla ning lükkasin ukse lahti, lahkusin majast. Astusin tänavale, oli tuuline ja külm, ka taevas oli tume, aga ometi oli suvi. Pistsin käed taskusse ning seadsin sammud kodu poole.
Kui juba oma maja ees olin märkasin Liami autot. Ta oli siin. Astusin majja sisse lükkasin kossid jalast ning jooksin ülesse oma tuppa. Liam istus mu diivanil ning oli minu läpas. Jooksin tema juurde, et teda suudelda, aga ta keeras põse ette. ,,Me peame rääkima’’ ütles ta tõsiselt. Kas midagi on juhtund? Ma ei saa mitte midagi aru !!! ,,Noo räägi siis’’ ütlesin. ,, Vaata ma...nh’’ ,,Mida !?!?!’’ karjusin talle vahele segades. ,,Ma pole enam kindel mida ma sinu vastu tunnen !’’ karjus ta vastu. Mu süda jättis 2...3 lööki vahele. ,,Mida ?’’ küsisin vaikselt. ,,Täpselt nii nagu sa kuulsid’’ vastas Liam mulle kurvalt. Mu silma tekkis pisar. ,,Ma arvan, et ma lähen nüüd’’ ütles ta veel ning ta hakkas toast lahkuma. Kui ta ukselävel oli hüüdsin talle või pigem ägisesin järgi ,,Nii lihtne on põgeneda jah !’’ Ta vaatas korra tagasi, ta silmad helkisid ja ta näoilme oli väga kurb ning siis ta lahkus. Jooksin ukseni ja lukustasin selle seejärel vajusin mööda seda maha ning nuuksusin sellest kujunes hüsteeriline nutmine.
Mari vaatenurk :
Megan oli just minu juurest lahkund. Läksin kööki, võtsin sealt krõpsud ja kallasin need kaussi ümber haarasin ka coca ja läksin oma tuppa. Panin asjad lauale ja jooksin tagasi alla. Valisin elutoast kapist ühe filmi ning läksin tagasi oma tuppa. Vahetasin riided tudukate vastu, pesin veel meigi maha ja seejärel ka hambad. Panin filmi käima. Võtsin krõpsud ja coca ning pugesin voodisse teki alla.
Mari tudukad :
X_large
Film lõpes ja ma olin väga väsinud, vaatasin kella see näitas alles 23 : 41, aga ma olin ikkagi õudsalt väsinud. Võtsin filmi, kausi ja tühja coca pudelin ning tammusin alla. Pudeli viskasin prügikasti, kausi panin nõudepesumasinasse ja filmi viisin elutuppa ning panin tagasi oma kohale. Läksin tagasi oma tuppa, kustutasin tule ja vajusin voodisse, uinusin silmapilgselt.
Kuulsin läbi une telefonihelinat ( One Direction ,, One Thing ’’). Kobasin padja alt telefoni järgi. Ekraanil vilgus ZaynKls;*. Seejärel suunasin pilgu kellale, see näitas 15 : 51. Ohh kurat me pidime Zayniga pargis kell 15 : 45 kokku saama ! Kuidas ma küll nii kaua magasin !?!. Telefon helises ikka veel, võtsin selle kaasa ja jooksin vannituppa. Loputasin ruttu suu ära, hõõrusin silmi ja vastasin siis kõnele. (Mina : M Zayn : Z)
M: Oii heii zayn *vastasin reipahäälega*
Z: Kuule, kus sa oled, me pidime ju kokku saama *rääkis Zayn murelikult*
M : Ja ma tean, aga mu mamps palus mind appi ja ma pean teda aitama, ma tahtsin sulle just helistada
Z : Okeii, aga saame siis õhtul kokku, lähme kinno
M : Jaa ikka, I Miss You
Z : Me Too, armastan tsauu
M : Mina ka, Tsaoo
Mari telefon :
302469_251756314860206_176101909092314_615030_637827262_n_large

Panin kõne kinni ning vajusin vanniäärele istuma ,,Oh kuidas ma küll nii loll olen, miks ma nii kaua magasin ?’’küsisin endalt. Tõusin püsti ning panin vannivee jooksma. Läksin oma tuppa. Võtsin laualt läpa ning läksin twitterisse. Tegin uue tweedi : Omg MissYaa so much !!! ( kk ) LoveYaa <3 SeeYaa soon ;* @zaynmalik. Võtsin siis veel puhta pesu ja telo ning läksin vannituppa. Keerasin ukse lukku, võtsin riided seljast ning läksin vanni. Vann oli paksult vahtu täis ning vesi oli mõnusalt kuum. Mõnulesin seal natuke ja pesin ennast siis ära. Pärast vanni pesin hambad ära, kandsin oma kehale kreemi, koorisin näonaha ära ja pärast panin peale toitvamaski. Läksin oma tuppa, lülitasin läpaka käima.
Mari läpakas :
Tumblr_m0m4zpccgd1qm7k7ao1_500_large


Käisin ära FaceBook’is seal oli mul palju sõbrakutseid, võtsin kõik vastu. Lugesin ka oma teated ära ja läksin võtsin siis maski maha. Vaatasin kella, see näitas 17 : 42. Logisin ennast msn’i sisse, vaatasin kes sees on Nähh Zayni polegi! Olin pettunud. Panin oleku eemal ja läksin garderoobi ning valisin endale riided välja. Suundusin tagasi oma tuppa ja nägin, et keegi oli mulle kirjutanud, see oli Zayn, ta oli sisse logind.
Zayn, Mari ( kk ) ( ll ) says : Heipss Tibuke
Vastasin talle.
Mari :d, Omg MissYaa ( kk ) says : Heii Kls ( k )
Zayn, Mari ( kk ) ( ll ) says : ( ll ) Kohtume pargis meie puu juures, seal kus me oma nimed graviveerisime !
Mari :d, Omg MissYaa ( kk ) says : Jeps :d Aq ma minema nüüd -_-
Zayn, Mari ( kk ) ( ll ) says : Mhh, okeii SeeYou soon <3
Mari :d, Omg MissYaa ( kk ) says : Jepsti ;p Armastan ( ll )
Logisin ennast välja. Kell oli 18 : 01. Läksin garderoobi, panin riided selga, tegin soengu, tegin meigi, lisasin ka mõned ehted ja olin valmis. Vaatasin kella, 18 : 41. Läksin alla ja lükkasin kossid jalga hüüdsin veel ,, Tsauu, ma lähen välja’’ Ning lõin ukse kinni.
Mari riided :
X_large
709a37548aec11e1abb01231381b65e3_7_large
_(kgrhqn_!jue9ig(gyrhbpej98yc5!__60_12_large
Tumblr_m1o2spxsm41ro738uo1_500_large
251638697899111329_l86aezju_f_large
268949408966513239_wbqahceb_c_large

Olin pargis ning nägin eemalt Zayni, ta juba ootas mind. Jooksin tema juurde ja kargasin kaela. Ta võttis minust kinni ja me suudlesime. ,,Issand kuidas ma sind igatsesin !’’hüüdsin üle pargi kõvasti. ,,Kullake mina sind ka ja kui sa vaid teaksid kuidas ma muretsesin kui sa täna õigeks ajaks siin ei olnud ’’ rääkis poiss. ,, Sa oled nii armas’’ ütlesin, tõusin kikivarvukile ja tegin talle põsele musi. Ta võttis mult käest kinni ja me läksime kino poole. Kino oli pargile ligidal nii, et me jõudsime 5 minutiga kohale. Ostsime piletid, popkorni ja cola ära ning suundusime saali. Läksime istusime kõige tagumisse ritta, õnneks ei olnud sellel seansil palju inimesi ka. Filmi ajal ma küsisin Zaynilt vaikselt ,,Miks sa mind õudukat vaatama tõid ? ’’ Ta vaatas mulle otsa ja ütles ,, Sellepärast et sa saaksid mulle kaissu pugeda kui kardad’’ ,,Nähh sa oled nii isekas, aga nii nunnu’’ ütlesin ja pugesin talle lähemale.
Kui film lõppes otsustasime me minna Zayni poole. ,,Kuule, lähme poest läbi ja teeme ise süüa’’ pakkus poiss välja.,, Jaa võiks küll’’ ütlesin ning me keerasime vasakule, poe poole. Ostsime poest spagette, lihapalle jne... Plaanis oli meil teha siis spagette ja lihapalli, ketšupi kastet. Zayn maksis ära ja me suundusime tema juurde.
Ta korter oli isegi üllatavalt korras, ma poleks seda tegelikult uskund. Pesime käed ära ning Zayn andis mulle põlle ,,Et sa oma riideid ära ei määriks ’’ lausus ta naeratades. ,,Ahsoo nii, et sulle meeldib kokata ?’’ Zayn noogutas naeratades ja me alustasime söögi tegemist. Mõne aja möödudes oligi toit valmis. Minu saatis Zayn minema, oma korteriga tutvuma ja ise hakkas ta serveerima, mind ta too hetk sinna ei tahtnud. Alguses nagunäha jõudsin ma elutuppa. See oli keskmise suurusega, hall tapeet, nahast valgediivan, klaasist diivanilaud, 42 dolline telekas, lisaks ka palju taimi jne... Edasi jõudsin ma Zayni tuppa. Sellel olid helerohelised seinad, valge pesuga voodi ja tammepuust mööbel, täpselt samamoodi oli ka kogu ülejäänus korteris ( ka elutoas) tammepuust mööbel. Kui olin korteri üle vaatand läksin vannituppa ja vaatasin ennast üle. Lisasin huultele heledat huuleläiget, sättisin natuke soengut ja juba kutsusgi mind Zayn. Läksin kööki. Ta oli tuled ära kustutand ning seal põlesid ainult küünlad, laua keskel vaasis olid punased roosid. Ta oli ka toidu väga ilusti serveerind, hakkasime sööma, muidugi rääkisime veel igast juttu ja nii. Kui olime lõpetand ja ka ära koristand kadus Zayn kuskile ära. Läksin vaatama kuhu ta jäi. Leidsin ta rõdult. Ta võttis just pakist ühe suitsu. Läksin tema juurde ja võtsin selle ära ja viskasin alla, seejärel krahmasin ka tšäksi ja ülejäänt paki tema käest ära ja viskasin need alla. ,,Zayn ma tean et sa püüad maha jätta ja ma aitan sind, me saame koos sellest jagu’’ laususin. ,,Hehh ja kuidas sa kavatsed mind aidata?’’ küsis Zayn. ,,Nh näiteks igakord kui sa tahad suitsu teha suudle hoopis mind’’ pakkusin välja. Zayn naeratas kavalalt, haaras mu sülle ja me suudlesime. Suudlus muutus järjest jõulisemaks ja lõpuks olime me tema voodis ja tegime ,,seda’’...

No comments:

Post a Comment