Saturday, July 7, 2012

You said that you love me and then just broke me : 34OSA VIIMANE


Vana :

,,Zayn ma tean et sa püüad maha jätta ja ma aitan sind, me saame koos sellest jagu’’ laususin. ,,Hehh ja kuidas sa kavatsed mind aidata?’’ küsis Zayn. ,,Nh näiteks igakord kui sa tahad suitsu teha suudle hoopis mind’’ pakkusin välja. Zayn naeratas kavalalt, haaras mu sülle ja me suudlesime. Suudlus muutus järjest jõulisemaks ja lõpuks olime me tema voodis ja tegime ,,seda’’...


Edasi :

Hommikul kui silmad avasin polnud Zayni minu kõrval. Võtsin ta mingi pluusi ja panin selle endale selga. Soeng oli mul mõnusalt sassis, aga see oli seksikas. Väljusin magamistoast. Kuulsin köögist kolistamist ning suundusin sinna. Zayn tegi süüa. Ta vaatas korra minu poole ja siis uuesti toitu, siis keeras ta uuesti ennast minu poole. ,,Sa oled üleval we?’’ küsis ta näpuga minu poole sihtides. ,,Nu kui ma siin seisan siis järelikult olen’’ vastasin talle. ,,Nojah, loogiline, aga nüüd sa rikkusid üllatuse ära.’’ ,,Mis üllatuse?’’ uurisin naeratades. ,,No ma tahtsin sulle hommikusöögi voodisse tuua’’ vastas Zayn. Läksin tema juurde ning tegin talle musi huultele. Kuulsin koridorist krabistamist. Zayn tegi süüa edasi, aga mina suundusin koridori poole ,,Heii, kuhu sa nüüd lähed?’’ küsis Zayn, aga ma ei vastand. Koridori jõudes märkasin Zayni potase sees väikest valget kiisupoega, kes mängis potaste nööridega. Tal oli ümber kaela roosastpaelast lipsuke. Võtsin kassikese õrnalt sülle, ta oli nii väike ja armas. Läksin tagasi kööki ,,Zayn miks sa mulle ei rääkind, et sul kiisuke on ?’’uurisin poisilt. ,,No tegelikult kuulus tema ka üllatuse juurde’’ vastas ta. ,,Oota nii, et see kass on mulle?!’’ karjusin kõvasti. Poiss ainult noogutas ja tõstis toitu taldrikutele. ,,Ja mis ta nimi on?’’ küsisin õnnelikult kassi silmitsedes. ,,Ise valid’’ ütles poiss ning otsis sahtlist välja kahvlid ja noad. Vaatasin kiisukest, kuid ei suutnud nime välja mõelda. Hoidsin teda käes nagu lapsukest ning ta hakkas nurruma. ,,Ma tean nüüd, sinu nimeks saab Nurru’’ rääkisin vaikselt kassi imetledes. Läksin siis Zayni tuppa, panin kassi voodile, peagi ta juba magas. Läksin kööki. ,,Tule sööma’’ ütles Zayn ning kallas klaasidesse mahla. ,,Jah, aga kas sa mulle mingit kammi saaksid anda?’’ uurisin. Zayn pani mahlakannu lauale ning tuli võttis minust õrnalt kinni ja juhatas vannituppa. Ta avas kapi ja ütles ,,Vali midagi’’ ,,Ohohh nendest saaks terve kammide ja harjade muuseumi teha’’ ütlesin naljatades. ,,Tobuke’’ ütles poiss mulle. ,,Olengi alles nüüd said teada we?’’ uurisin naljatades. ,,Vali midagi ja tule siis sööma’’ ütles ta naeratades ja lahkus. Harjasin endal juuksed mingi harjaga läbi, pesin veel näo ja läksin kööki. Zayn oli teinud praekartulit, muna ja viinereid. Sõime mõlemad need isukalt ära ning otsustasime minna siis linna peale. Panin oma eilsed riided selga, meiki ei teinud, suuloputusveega loputasin ka suu ära, sättisin veel natuke juukseid ja olin valmis. Läksin vannituppa, seal oli Zayn, ta sättis peegli ees soengut. Ta ees asetsesid mitmed juuksehooldusvahendid, lakid, geelid jne... ,,Mida sa teed? Lähme nüüd, ma armastan sind ilma mingi püsti puhvitud soenguta ka !’’ ütlesin ning sasisin ta juukseid. ,, Ähh, aga mu soeng ! ’’ vingus ta kui ta koridori tõmbasin, andsin talle jalanõud ja ta pani need jalga ning me läksime parki jäätist sööma.
Nessu vaatenurk :
Keegi raputas mind, avasin silmad see oli Niall. Ta oli viimased päevad minu juures veetnud. ,,Hommikust mu päiksekiir’’ ütles ta naeratades. Naeratasin talle õrnalt vastu ning podisesin midagi sellist mis pidi kõlama ,,Hommik ja’’. Läksin vannituppa ning pesin oma näo ja hambad ära, seejärel suundusime Nialliga alla. ,,Jee pannkoogid’’ hüüdis ta rõõmsalt kui nägi pannkoogivirna laua peal. ,,Hommikust’’ ütles mu ema reipalt. ,,Hommik’’ podises isa ajalehelt pilku tõstmata. Istusime lauda ja hakkasime sööma. Varsti lahkusid mu vanemad lauast. Võtsin just uut ampsu oma toidust kui korraga kõik üles tahtis tulla. Lükkasin ennast tooliga lauast eemale ning jooksin vannituppa ning oksendasin. ,,Nessu kullake, mis juhtus?’’ uuris poiss mult pärast uksele koputamist. Tõusin püsti, loputasin suu ning astusin vannitoast välja.
NÄDAL HILJEM :
Mina ja Mammu olime rasedad, Kaija oli kihlatud Louisega, Zayni Mari suhe toimis suurepäraselt, Megan ja Liam leppisid ära.
Niall saatis mind pargist koju ja rääkis ,,Tead võibolla peaksime meie ka kihluma, nagu Kaija ja Louis’’ Kehitasin ainult õlgu. ,,Oota sa pole meie suhtes kindel we?’’ küsis poiss mind segase pilguga vaadates. ,,Eiinoh, ma pole tegelikult sinus kindel’’ ütlesin arglikult. ,,Minus, miks mitte siis?’’ küsis poiss juba närvilisemalt. ,,Sest sa oled mind juba üks kord reetnud, selle Ellyga’’ ,,Ahh, tead...’’ ütles Niall vihaselt ja läks minema. Jäin tänavale seisma nagu loll. Lõpuks tulin tagasi mõistusele ja kõndisin kurvalt kodu poole. Majja sisenedes nägin kohe Lizzyt, ta oli Mellu BFF, aga ma ei salli teda, ta ei meeldi mulle, temas on midagi eemale tõugavat minu jaoks. Pistsin lõugama ,,Mellu, mida tema siin jälle teeb !?!’’ ,,Ära mölise, sinu BFF elab siin, tema käib ainult siin’’ ,,Ahh niiet sul on midagi minu vastu’’ küsis Mammu trepist alla tulles. ,,Mida iganes’’podises Mellu. Sammusin vihaselt raamatukokku, mu vanemad olid seal. ,,Mida see plika siin jälle teeb, te teate, et ma ei salli teda’’ lõugasin vihaselt, tegelikult oli mul lihtsalt halb tuju kuna me olime Nialliga tülis nüüd. ,,Kuidas sa meiega räägid !?’’ küsis isa vihaselt. ,,Ma küsisin, mida see hoor siin teeb!!!!’’ ,,Lõpeta ära, sa ei räägi meiega nii ja Lizzy võib siin käia kui Melissa on ta siia kutsund’’ käratas isa. ,,Kuule vanamees, ära paugu siin, ema miks Lizzy jälle siin on!!??’’ ,,Vait, saa oma rasedate tujudest üle ! Ja meiega nii ei räägi!!’’ käratas isa püsti tõustes ja ta oli väga vihane. ,,Ahh käige kõik perse !’’karjusin ja lahkusin sealt. ,,Tule kohe siia Vanessa’’ kuulsin veel ema hüüdmas. Jooksin ruttu trepist ülesse, aga poole trepi peal libastusin ning kukkusin. Veeresin tagasi alla ja tundsin alakõhus suurt valu, oigasin. Ema jooksis minu juurde ja küsis mult midagi, aga ma ei kuulnud mida ja veel vähem oleks saanud vastata sest valu mu alakõhus oli liiga suur. Isa helistas ruttu kiirabisse. Nägin kuidas Lizzy korraks irve näole tõi, aga see kadus kohe kui Mellu seda märkas. Ta tiris Lizzy endaga kõrval tuppa ja peagi oli kuulda sealt sõimusõnu. Mul oli, aga ikka väga valus. Sulgesin vaikselt silmad, sooviga magama jääda, lootsin, et nii valu kaob. ,,Tee silmad lahti Vanessa’’ kuulsin ema ütlemas ning avasin silmad. Kiirabi oli kohale jõudnud, nad tõstsid mind kanderaamile ja viisid kiirabi autosse, ema tuli minuga kaasa. Tundsin kuidas tugev tera mu veeni suruti ja sealt ka kohe välja tõmmati. Muutusin uniseks ja uinusin varsti.
Kui silmad avasin, nägin enda juures õde kes minu ümber ringi sahkerdas ,,Oii, te ärkasite’’ ütles ta feigilt naeratades. ,,Kuidas mu lapsega on?’’ küsisin. ,,Ma kutsun arsti’’ ütles ta ja hakkas juba minema, ma võtsin talt kitlist kinni ning sisistasin vihaselt ,,Ma küsisin kuidas mu lapsel on !?’’ ,,Ma kutsun arsti’’ ütles ta, krahmas oma kitli mult näpust ja lahkus. Mul ei olnud jõudu seda kinni ka hoida. Varsti sisenes ruumi arst ,,Kuidas mu lapsega on?’’ küsisin kohe. ,,Te kaotasite oma lapse kahjuks’’ ,,Mida?’’ küsisin tasakesi. Arst noogutas, hakkasin hüsteeriliselt nutma. ,,Miks, miks minu laps ?’’küsisin endalt vaikselt. ,,Kas kutsume lapse isa ?’’uuris arst. ,,Ei ma tahan talle ise rääkida nii, et palun laske mul minna’’ rääkisin. ,,Te olete veel liiga nõrk’’ seletas arst mulle. ,,Kui ma juba selle teate sain ja ära ei surnud olen ma vägagi tugev nii, et ma lähen’’ ütlesin enesekindlalt. ,,Okei, aga hiljem tulge siit veel korra läbi, ma lähen pabereid valmis seadma’’ seletas arst ja lahkus. Vahetasin riided ära. Ma ei suutnud ikka veel uskuda, et minu laps on surnud. Mul veeresid pidevalt pisarad, aga seestpoolt olin ma lausa lõhki rebitud ja mind oli väga kerge haavata. Kui riides olin, tahtsin juba lahkuda, aga sisse kargas Niall. ,,Mida sa meie lapsega tegid? ’’ küsis ta mult ärritunult ja haaras kõvasti mu õlgadest kinni. ,,Meie laps suri, kui ma trepil kukkusin’’ ütlesin ja tahtsin Nialli kallistada, pisarad hakkasid uuesti voolama. ,,Mellu rääkis mulle kõik ära, kuidas sa kõigi peale lõugasid ja JOOSTES trepist üles läksid, sa tapsid meie lapse!’’ ,,See ei ole nii, ma ei tahtnud ju nii’’ rääkisin juba nuttes. ,,Sa tapsid meie lapse samamoodi nagu ka oma koera, sina olid nii loll ja jätsid välisukse lahti ! Nüüd tapsid sa meie lapse, kes järgmine on, või on sul lausa nimekiri !!’’ küsis Niall karjudes, ta oli väga vihane, ma polnd teda varem nii vihasen näinud, ilmselt keegi polnud. Aga tal oli õigus, see oli tõesti minu süü. Langesin põlvili ja hakkasin hüsteeriliselt nutma. ,,Mida sa pillid, mina peaksin nutma, et sa meie, ei minu ja sinu lapse tapsid’’ seda kuuldes tõusin ma püsti ja jooksin sealt minema. ,,Mine jah, ära minna on ju ometi nii lihtne’’ hüüdis ta mulle järgi ning palatist oli kuulda laamendamist. Jooksin koju, õnneks kedagi kodus polnud. Avasin võtmega ukse ja läksin oma tuppa. Võtsin musta kleidi, kingad ja hõbedased ehted, sest täna tuli ju leinata. Panin need selga ja ehted lisasin ka, tegin hõbedase meigi, harjasin juuksed läbi ning lahkusin majast.
Minu riided :
Black_20lace_20dress-f85997_large
302496_213550185371048_150516628341071_597649_1888095181_n_large
_6904040_large
Tumblr_m24oh9dnae1qii5lwo1_500_large
Crystal_20chandeliers_large
Tumblr_m2c3xfixa41qanmtho1_500_large
Tumblr_lu4citlpqo1r2jhzvo1_400_large

Läksin mere äärde ja sealt edasi kaljule, ilm oli tuuline ja meri oli tormine. Nägin taevas enda peakohal kodkast tiirlemas. ,,Püüa mind kinni palun ja vii mind kuskile paremasse kohta’’. Vaatasin veel korra kaljult alla Hüpan või mitte ?
Nialli vaatenurk :
Tundsin ennast halvasti, et olin Vanessale nii halvasti ütlend ja karjund, tegelikult ma ju tean, et see oli õnnetus. Olin tema pärast murest sest ei teadnud ju temast midagi. Tundsin, et mu taskus vibreerib telefon, lootsin, et see on Nessu. Võtsin taskust telefoni, ekraanil vilkus Mammu. Vastasin kõnele ( Mina : N Mammu : M)
M: Loodan, et oled nüüd rahul * ütles Mammu hüsteeriline ja ära nutetud hääl*
N: Mis mõttes? Mis toimub?
M: Nessu on nüüd igaveseks läinud, SINU PÄRAST... * karjus Mammu lõppu*
Kõne oli kinni pandud, üle mu põse voolas suur pisar.
Kes on kuulnud laulu ,,Forever Young’’? Nad eksisid, mina jään igavesti nooreks, ma ei vanane kunagi. Jah, ma hüppasin ja seekord ei ootand mind all bassein, nagu eelmisel korral. Seekord ootas mind all hoopis koht, kus ei tunta ei südamevalu ega rõõmu...
THE END

No comments:

Post a Comment