Wednesday, May 30, 2012

You said that you love me and thenjust broke me : 12OSA


Vana:


Film oli suht õudne ja ma oleks äärepealt isegi üks kord karjund, aga õnneks ma ei teind endal marki maha. Kui me kinost välja läksime tulid meie juurde mingid poisid ja hakkasid sebima. Kaija võttis nad meiega kaasa kuigi me ei teadnudki kuhu lähme, õnneks oli neil auto ja me ei pidand taksot tellima. Lõpuks peatus auto ühe suur hoone ees. Läksime sisse ja nägime, et Kaija oli meid toond...

Edasi:

Kaija oli meid toond ühte VIP klubisse. Kaija rääkis seal selle turvamehega sositstas talle midagi kõrva ja too lasi meid kohe sisse. Alguses läksime istusime mingisse lauda ja tellisime endale jooke, kuni need samad poisid meid tantsima kutsusid (neid oli samuti kolm). Tantsisin seni kuni mul jalad valutama hakkasid. Läksin istusin tagasi lauda ja tellisin endale koksi. Lõpuks tulid Kaija ja Mammu ka minu juurde ,,Nh, mis masetsed siin?’’ küsis Kaija. ,,Küll sa saad sellest Gerthist üle!’’ lisas veel Mammu. ,,Äkki ma reageerisin üle, ta oli ju purjus siis kui ta tolle teise BITCHga oli??’’ nukrutsesin ma. ,,Lõpeta ja kao tagasi tantsima!!!’’ käratas Kaija minu peale , kes ei viitsin enam seal passida. Ajasin ennast püsti ja läksin tagasi tantsima. Sa oskad tõesti BITCH olla kui tahad!!!mõtlesin.
Ärkasin selle peale, et Mammu ja Kaija mind äratasid. ,,Ärkaaa!!!’’ lõugas Mammu. ,,Kui sa ei taha terve päev pohmakaga olla, seal juures ka fännikohtumisel, on viimane aeg peavalurohtu võtta’’ lisas veel Mellu. Kuulsin kuidas Kaija trepist üles komberdas, padjakas näos. ,,Deem girl, eile oli ikka raju pidu raisk, sa panid ikka täiega Nessu kui koksid sisse said’’ ütles Kaija naerdes ja minu vett sisse kaanides. ,,Ahh käi kanni’’ ütlesin ja võtsin tema käest 3 peavalu tabletti (veits palju aq nh) ja pool klaasi veega ning tammusin vannituppa. Võtsin need endale sisse ja läksin dušši alla. Tagasi tulles oli mind tuppa üksi jäetud.
Heitsin voodile pikali ning otsisin telost välja Gerthi pildi. Vaatasin seda, pikalt. Läksin rõdule meie aknad olid vastastikku. Ta oli ka oma rõdul, vaatasin teda pikalt silmadesse sama tegi ka tema.
Korraga ilmus rõdule tema kõrvale üks tüdruk kellel oli ta särk seljas. Ta kohkus teda nähes ja vaatas siis mind, aga olin juba rõdult läind. ,,Einoo, nüüd on kõik!!’’ karjusin oma toas. Otsisin kõik meie pildid välja ja rebisin need pooleks. Haarasin oma telo ja kustutasin sealt kõik tema ja meie pildid ära. Hakkasin juba alla minema, aga kuulsin oma telefoni helisemas. Läksin oma tuppa tagasi ja vaatasin kes see on. See oli Gerth võtsin vastu ja karjusin talle ,,Ela oma BITCHdega hästi’’ ja klõpsasin kõne kinni, hakkasin juba ära oma toast minema kuid mu telefon helises uuesti. Läksin panin kõne kinni, ning lülitasin telefoni välja.
Alla jõudes ütles Mellu mulle: ,,Nh oli ka aeg’’. Saatsin talle vihase pilgu, mille peale Kaija, Mari ja Mammu mind eemale tõmbasid. ,,Mis toimub?’’ küsis Mammu. ,,Ahh ei midagi’’ ütlesin ,,Dvaj nh räägi nüüd!’’ lausus Kaija. Rääkisin neile kõik ära. ,,Vahet pole, ära masetse ta nigunii litsmees!!’’ ütles Mari lohutades. Naeratasin talle läbi pisarate. ,,Egajah, ta pole su pisaraid väärt’’ lisas veel Mammu. ,,Davj, meil on veel aega, lähme välja lollitama.’’ Kõik olid nõus. Läksime ülesse, vahetasin riided, peasin hambad, tegin meigi ja soengu ning lisasin ehted. Kõik juba ootasid mind all, sest nemad olid ennast põhimõtteliselt hommikul korda seadnud (hambad pestud ja soeng tehtu jne...) Läksime välja. Lollitasime igast tänaval. Tegime suvakatega pilti, sebisime mingeid friike tüüpe , samal ajal ise naerukates, tegime pullikõnesid exidele, poistele nh igasugustele.
Läksime ostsime endale jäätisekokteile ning kõndisime lihtsalt tänaval. Korraga tulid meile vastu Gerth ning see sama plika, kes oli hommikul Gerthiga rõdul oli. Nad hoidsid käest kinni. Kõik jäid seisma ja neid vaatama peale Kaija ta kõndis otse edasi. Ta hakkas niiöelda ,,mööda minema’’ Gerthist, aga ajas ,,kogemata’’ oma kokteili talle peale. ,,Tra nahhuj sa kõndida ei osaka we? Nii kallis kokteil läks sinusuguse rämpsu peale!!!’’karjus Kaija Gerthi peal. Kui Kaija minu poole vaatas ja naeratas saatsin talle MIKS-SA-SEDA-TEGID pilgu. Järgmisel hetkel võttis Gerth ta käest kinni. Kaija rabeles ennast lahti ja kiljus ,,Mu emme ei luba mul sitta käppida!!!’’ Samalajal oli Mari juba selle plikani jõudnud ja kallas talle seljatagant oma jäätisekokteili pähe. Kaija tuli minu kõrvale ja sõnas ,,Ma ju ütlesin, et ma oskan bitch olla!’’ Siis liikus Mammu Gerthi poole ,,Tahad teada, kes sa oled?’’ Ta liikus Gerthi vasaku õla poole, et tähelepanu tõmmata, tõstis siis käe ja pani täiejõuga vastu Gerthi põske ning lausus ,,Sa oled ikka räme LITSMEES!!!’’ Selle peale tuli see plika Mammule kallale, nad sikutasid üksteist juustest jne... Tänaval karjusid paljud ,,kätsh’’ ja igast nii. Kaija ja Mari läksid ka tollele plikale kallale. Gerth otsis mu silmi. Vaatasin talle silma, ta tuli järsukõnnakuga minu poole. Ehmusin selle peale natuke ja minuni jõudes ta suudles mind. Teised lõpetasid kakluse ja jäid meid vaatama. Lükkasin Gerthi eemale, andsin talle kõrvakiilu ning viskasin oma jäätisekokteili talle peale.
Sammusime tüdrukutega käsikäes tagasi kodu poole. Rääkisime igast nalju ja nii. Tõrjusin kõik mõtted Gerthist eemale. Koju jõudes hakkasime sättima. Panin endale selga Ameerikalipu mustriga teksad, heleda pluusi, ning tumede jaki. Sirgendasin oma heledad juuksed ära (olin käind paar päeva tagasi juuksuris ja need heledaks värvind). Otsisin välja ehted mis sobiksid, panin sama mustriga mis teksadki kaelakee, One Directioni käevõru, kuldsed kõrvarõngad. Otsisin veel endale kingad ja koti. Tegin meigi ja olin valmis.
Kõik : Kaija, Mellu, Mari, Mammu ja mina nägime suurepärased välja (endaarust). Mari vend oli nõus meid ära viima. Kostus koputus uksele. Kõik pöörasime oma pead peeglist ukse poole ja jooksime avama. Mari vend Marcus tõmbas prillid eest ,,Wow tšikid, tulge parem minuga’’ ta liigutas oma kulme üles-alla. Hakkasime sellepeale naerma ,,Unista’’ ütlesin ning lipsasin temast mööda ja kõndisin auto poole. Kohale läksime me natuke varem, et me seal trügimise ajal ei oleks. Istusime oma kohtadele. Meie Mellu ja Mammuga olime esimese reas ja Mari ning Kaija olid teises, sest nemad ei olnud meiega koos ostnud pileteid ja kui nad ostsid oli esimene rida täis. Istusime oma kohtadele ja jäime ootama, sest nigunii enne seda polnud võimalik One Directionit näha. Peagi täitus kogu see ruum inimestega. ALGAS!!! Nad rääkisid seal igast nalju ja sai ikka kõvasti naerda. Samuti rääkisid nad oma plaadist, raamatust ja tuuridest. Siis nad rääkisid veel X-Factori saatest, miks nad sinna läksid ja kuidas neid kokku pandi, millised olid nad enne saadet, saate ajal ja pärast seda.
Kui see lõppes oli kell 20:14 ja meid kutsuti alles 21-ks. ,,Oled sa kindel, et me need autogrammid saame, kui me nii hilja sinna lähme?’’ küsis Mari. ,,Täiesti, ja kui ei siis mul on Nialli number’’ ütlesin ja lehvitasin oma teloga. ,,Mida? Anna mulle kaa!!!’’ hüüdis Mellu. ,,Eii saa’’ sõnasin keelt näidates. ,,Aga kuulge kui meil nii palju aega on läheks kusgile kohvikusse’’ pakkus Mammu välja. Kõik olid nõus.
Tellisin endale Latte ja šhokolaadikreemiga muffini. Teised tellisid sama kuna see nägi niinii hea välja!
Lõpuks kui kell oli 20:47 tiksund läksime tagasi, kuna kohvik oli seal lähedal olime 20:53 seal. Otsisime selle koha ülesse, kus autogramme jagati. Võtsin veel jaki seljast ja läksin sinna. Liam ootas meid juba ees. Kuna mina olin teistest ees jõudsin ma temani esimesena. Liam peatas mind ,,Sa siiski usaldasid’’ ütles ta ühte suunurka kergitades. ,,Jap’’ ütlesin kulmu kergitades ja läksin temast mööda, ta tuli mulle järgi ning istus oma kohale. Teised jõudsid ka sinna. Kõige esimesena sain autogrammi Zaynilt ja Louisilt, siis liikusin Nialli poole võtsin temalt autogrammi ja kui Harry mulle autogrammi andis märkasin, et Niall vaatas mind.
Nialli vaatenurk:
Ma olin just andnud ühele tüdrukule autogrammi, aga kui ma ta nägu nägin tundus mulle nagu oleks ma temaga varem kohtund. Vaatasime üksteisele silma ma olin teda juba ära tundmas, aga siis koperdas üks teine tüdruk mulle peaaegu sülle ja kui ma vaatasin sinna kus oli see tüdruk seisnud oli ta kadunud...
Minu õhtused riided:

Onedirection_large
Tumblr_lzxuxhfjz91r64qw0o1_500_large
Untitled-2_193885131_large
Tumblr_lzt7eggpxd1r5uzr6o1_400_large
418303_331907856851600_272208196154900_888390_140600441_n_large
0.365x365_large
$(kgrhqiokjwe44pjj6-dbouqb1g2m!~~48_35_large
Tumblr_lxz0uy5wap1qi9qwqo1_500_large

Mammu riided:
Tt_rocky_white_w10.jpg_large
Tumblr_lzs7wsnk6o1r5vyhko1_500_large
Converse_large
Butler-and-wilson-union-jack-ring_thumb_large
Mv5bmtm4mtqwotc4n15bml5banbnxkftztcwmzkznzm1nw__._v1._sx580_sy750__large
Tumblr_m0zyk0l8au1r9se00o1_500_large

Kaija riided:

Tumblr_lh8mr1gduo1qzbgr6o1_500_large
Tumblr_m0fqcpo4l21r8pjnro1_500_large
Tumblr_m0n7baaf4f1qgjdf4o1_500_large
149538_large
Tumblr_lyl19hr4hy1qastypo1_500_large

Mari riided:

427069_354001301305824_177864248919531_969453_653076930_n_large
426337_187270644719193_181492618630329_287258_329161085_n_large
Tumblr_m0zl9hvgqs1r6kx00o1_500_large

Mellu riided:
AoC0FHZCMAAdAIG.jpg:large
Tumblr_m0zpgbuotq1qkpbu1o1_500_large
454167317_large

No comments:

Post a Comment