Sunday, May 13, 2012

You said that you love me and then just broke me : 2OSA


Vana:
. Ma hakkasin naerma, aga ma ei naernud üksi, see polnud ka Mammu ega Mellu, see hääl kuulus rohkem nagu poisile. Vaatasin toas ringi ja silmasin raamaturiiuli taga olevat...

Edasi:
Henryt, ta asetas näpu suule et ma tasa oleksin ja viipas siis Mellu poole, naeratasin talle. Otsisin taskust telo välja ja saatsin Mammule sõnumi:
Vaata raamaturiiuli taha!!!
Tššš...
Mammu telefon piiksus, ta naeratas sõnumit lugedes.
Ajasime veel niisama juttu. Kuni ilmus Henry Mellu selja taha ja teda ehmatas. Mellu kargas diivanilt püsti ja ohkis natuke rahunenumalt ja ütles: ,, Oi nüüd sa saad’’ Henry jooksis trepist ülesse Mellu tema järel. ,,Nii näita mulle seda armast asja nüüd’’ lausus Mammu. ,,No lähme ülesse’’
Lippasime trepist ülesse. Avasin oma kohvri näitasin talle: kleiti, kingi, kotti, käevõru, kõrvarõngaid ja kaelakeed. ,,Oo...see on tõesti armas, kes sulle need kinkid, või kust sa said need ja miks sa mulle neid eile ei näitand ma aitasin sul ju asju pakkida ja tegelikult ma üldse ei...näinudki neid’’pomises Mammu. ,,Kõige nunnumat asja sa pole näinudki ja pealegi eile mul neid veel ei olnudki’’ Suundusin oma voodi juurde ja võtsin käekotist kirja. Ulatasin selle Mammule. Mammu luges selle läbi. ,,Väga armas, aga miks minu poiss sinuga nii räägib??’’ ,,No me oleme nii ju temaga...oota,mis sinu poiss, käite we?’’ ,,Kui me käiksime oleks ta mu mees, aq jah meil asi susiseb.’’ Jooksin tema juurde ja kallistasin teda kõvasti ,, Nii tore ju’’ ,,Õu mis kell on?’’ küsisin. Mammu võttis telefon,, Täpselt 8:00’’ Okeii lähme vaatame, kus meie tuvikesed on. Suundusime Mellu tuppa ning astusime koputamata sisse.
Mellu ja Henry suudlesid voodis. Pöörasin end ruttu ümber sama tegi ka Mammu. ,, Nessu, Mammu mida te...?’’ segasin vahele ,, Kle ära õienda ma oleks äärepealt pimedaks jäänud’’ itsitasime koos Mammuga ,,Enivei vea oma tagumik alla me hakkame kohe minema.’’ ,,Okeii lähme ss kallis’’ ütles Henry. Keerasin ennast ümber: ,,Oota, mis sa tuled ka?’’ ,,Jaa, täiega äge ju!’’ hüüdis Mellu. ,, No palun’’ ütlesin silmi pööritades ja uksest välja minnes, Mammu minu järel.
Läksin oma tuppa, et kohvrit võtta, aga nh nagu näha oli issi selle juba alla viinud, mõtlesin. Võtsin voodi pealt käekoti, ning läksin alla.
Mammu pani jalatseid jalga ,,Kõik on juba autos sa pidid ukse lukku panema’’ ,,Okeii, kus võtmed on?’’ Mammu viipas näpuga koridorikapile. Panin endale tossud jalga, võtsin võtmed ja keerasin ukse lukku.
Vaatasin trepil seistes tänavale, autot ei olnud!! ,,Ee...Mammu kus teised on?’’ ,,Autosse ei mahtund me lähme mu venna mootorrattaga.’’ ,,Mida ?’’ ,,Tuled we?’’ Mammu silmitses küsiva pilguga mind. ,,No ega mul muud üle ei jää’’ Võtsin kiivri ja panin selle endale pähe, ning istusin Mammu taha.
Lennujaama minnes, kui Mammu ära parkis märkasime Mellut. Läksime tema juurde.
,,Kus teised on??’’ ,,Ah mdea mingi jama oli, enivei nad ootavad meid kohvikus.’’ ,,Okk’’
Läksime kohvikusse ja istusime lauda. Ma tellisin endale vanilje jäätist sooja karamelliga, Mammu võttis sama ainult šokolaadiga ja Mellu võttis mango-banaani jäätist. ,,Nh, mis toimub??’’ küsisin emalt.,,Lend hilineb 20 min. nii, et kui ära sööme saame minna’’ ,,Olks’’vastasin kiiruga, sest meie jäätised tulid.
Kui me Mammuga ära sõime läksime korraks välja, lennujaama ukse ees oli mingi naine, kes tantsis väga imelikult 1D ,,One Thing’’i järgi. Läksime temast mööda ja viskasin talle 0,5 € mütsi sisse. ,,Mille eest’’ uuris Mammu, naeratasin talle panin päiksekad ette ja laususin ,, Mulle meeldis laul’’ ,,Daa see on sul telfis ka saad kuulata palju tahad’’ ,,And so?’’ütlesin veits ülbelt ,,Õu kle lähme tagasi’’
,,Oota korra’’ ,,Mis on?’’ ,,Kas need pole mitte kõik su sõbrad ja klassikad jne.., kes meie poole jooksevad’’ Vaatasin enda ette ,,omg’’ jooksin neile vastu tegin kõigile kalli ja osadele musi ka ja jätsime hüvasti. Mammu hüüdis neile veel,,Varsti näeeeb!!!’’
Käisime igast nendest kontrolli värkitest jne... läbi ja siis lennuki peale. Kui oma kohale istusin võtsin kotist tahvelarvuti ja logisin msn’i, nägin, et mammu läks Ipodiga msn’i. Muutsin oma alaka, Hüvasti Kiisud varsti näeb :P (H)
Minuga hakkas rääkima Kevin.
Kevin (K) says: tsauu kiisu
NessuMuska says: tsauu mumpsik
Kevin (K) says: Kink meeldis?? :P
NessuMuska says: räww...nii armas sinust, sitaks meeldib
Kevin (K) says: (K)
NessuMuska says: amm...mis teil Mammuga areneb we?? :d
Kevin (K) says: mhmm :D
NessuMuska says: UrrUrr (A)
Kevin (K) says: muah (K)
NessuMuska says: kls kna mlle külla??
Kevin (K): Nädala pärast, Portugalist otse
NessuMuska says: (A)
Kevin (K) says: ;)
NessuMuska says: Kuhu ma ss kolin, sa ikka ütled ju?!?! :*
Kevin (K) says: eip :P
NessuMuska says: Sa oled totu J
Kevin (K) says: Sinu totu alati
NessuMuska: (K), a kle ma minema
Kevin (K) says: Tsauu
NessuMuska says: Tsaukss :*
NessuMuska log out. Panin tahvlika ära ja jäin magama, sest ma olin eile suht kaua üleval olnd ja hommikul tulin ka vara ülesse. Jäin magama. ,, Nessu ärka ülesse me kohe maandume’’ Vaatasin uniselt aknast välja. Me olime kolinud...

No comments:

Post a Comment