Thursday, May 17, 2012

You said that you love me and then just broke me : 5OSA väike JUUBEL


Vana:

Kui ma valmis sain, läksin Mammu juurde. ,,Sa näed imeline välja’’ ütlesin talle. ,,Ega sa ka alla ei jää’’ vastas ta. ,,Aga kle kuidas me üldse tema juurde saame?’’ ,,Ta pidi saatma meile kellegi kell 21:45 järgi’’ väljast kostus signaal. ,,Am..mudu Mellu ja Henry tulevad ka’’ ,,Mh, jälle saan mina viimasena teada’’ ,,Juhtub’’
Peole jõudes nägime seal ka...

Edasi:

Nägime seal ka Gerthi ja Trishi, läksime kohe nende juurde. ,,Heii’’ alustas Mammu. ,,Ohohh, teie ka siin!?’’ ,,Tahad, et ära läheksime??’’ pöörasin juba ümber ja hakkasin ära minema, kuid mu teed katkestas Gerth,,Jaa tahan, aga ainult koos minuga.’’ Ütles ta ja viis mind tantsima, Mammu tegi mulle silma. Varsti nägin ka Mammut ja Trishi tantsimas. Korraga põrkasin kokku ühe tüdrukuga ,,Oih vabandust’’ alustasin ,,Ei ole midagi’’ ütles ta lahkelt naeratades,,Sina oled vist Vanessa jah?’’,,Emm...jaa!’’ ,,Mina olen Kaija, oskan Bitch ka olla’’ Siis pööras ta selja ja tantsis mingi poisiga edasi.Algul jäin teda jõllama, aga siis hakkasime Gerthiga uuesti tantsima. ,,Lähme kuskile mujale?!’’ ütles ta. ,,Mida? Kuhu?’’ ,,Tule ma näitan sulle!!’’ Olin juba suht täis ja läksin temaga kaasa.
Mammu vaatenurk
Me tantsisime Trishiga ikka suht kaua, lõpuks läksime ja istusime temaga ühele diivanile. Trish tõi meile mingid koksid kaa. Rääkisime temaga igast juttu ja nii, lõpuks viis ta mu trepist ülesse ja juhatas ühte tuppa. Istusime voodile, ta tõi 2 pudelit šampanjat. Ta andis ühe mulle ja teise jättis endale.
Kui olin peaaegu lõpetanud liikus ta mulle lähemale ja suudles mind. Ta lükkas mu voodile pikali ja tõmbas endalt pluusi seljast. Lükkasin ta eemale ja tõusin püsti. Aga me ju Keviniga põhimõtteliselt käime, ma ei saa talle nii teha!! Mõtlesin. ,, Hoor’’ sisistas Trish vihaselt. Mida ta ei ütlend mulle just hoor, ma kuulsin valesti! ,,Mida’’ ,,Lipakas’’ lisas ta veelgi vihasemalt, minu poole liikudes. Ta tuli minu juurde krahmas mult õlgadest kinni ja raputas mind, kõvasti ,,Libu’’.
Vanessa vaatenurk
Gerth viis mind mingisse tuppa, istusime voodile. Ta võttis mu käe endale pihku ja hakkas rääkima.
,,Vanessa, sa tõesti meeldid mulle juba meie esimeset kohtumisest saadik, kuigi eks see natuke
naljakas oli’’ ta naeratas õrnalt vaatasin teda silmad täis lootust, ta jätkas ,,Kas sa äkki tahaksid olla mu...?’’ Käis kõva matsakas, oli kuulda kuidas keegi hüüdis ,,LITS’’ ja keegi teine, tüdruk,, APPI’’. Aga ma tean seda häält, see kuulub Mammule. Tõmbasin oma käe lahti ja jooksin toast välja koridori. Proovisin meenutad kust see hääl tuli ja jooksin kaks tuba edasi. Kargasin sisse, toa nurgas kapi juures oli Mammu ja toa keskel seisis Trish jooksin talle kallale, kuid mind peatas Gerth. Ta läks Trishi juurde ja lõi teda tugevalt kõhtu, ta väänas Trishi käed selja taha. Siis tormas sisse Daved ja mingi poiss veel nad viisid Trishi minema. Olin nii kohkund, et ei suutnud end liigutada, Gerth tuli minu juurde ja kallistas mind, aga ma tõmbasin ennast vabaks ja jooksin Mammu juurde.
Ta juuksed olid verised, samuti kapp. Peas oli tal haav. ,,Helista kiirabisse’’ karjusin hüsteeriliselt Gerthile, ta hakkas telefoni otsima. Võtsin Mammu enda käte vahele kaissu, tegin talle väikse põsemusi. Ma sain küll verega kokku kuid ma ei hoolinud. HOOLISIN AINULT MAMMUST!!!

Minu peoriided:
Y_large
Chanel-jewelry-4_large
Tumblr_lve2um1ldg1r1d5yno1_250_large
Mbc137black_large
Tumblr_lu1p8clwz41r5l08fo1_250_large

Mammu peoriided:
Y_large
Sounds2_large
Tumblr_m08urh6wob1r1ep4no1_500_large
Gerth:
Trish:
Kaija:

No comments:

Post a Comment