Thursday, May 31, 2012

You said that you love me and then just broke me : 13OSA


Vana:


Nialli vaatenurk:
Ma olin just andnud ühele tüdrukule autogrammi, aga kui ma ta nägu nägin tundus mulle nagu oleks ma temaga varem kohtund. Vaatasime üksteisele silma ma olin teda juba ära tundmas, aga siis koperdas üks teine tüdruk mulle peaaegu sülle ja kui ma vaatasin sinna kus oli see tüdruk seisnud oli ta kadunud...

Edasi:

Mellu oli kogematta Niallile otsa koperdanud. Niall andis talle autogrammi ära, mina olin ka just viimase kätte saand, ning läksin sealt ära. Nägin kuidas ta mind (arvan, et mind) üle ruumi silmadega otsis, aga ei leidnud. Olin juba peaaegu väljas, kui keegi mu õlast kinni krahmas, see oli...
Mellu vaatenurk:
Kõik olid juba väljas ainult Nessu oli puudu. ,,Õu kas keegi teab, kus Nessu on?’’ küsisin. Kõik vaatasid ümbruses ringi. ,,Ei’’ ütles Kaija õlgu kehitades. ,,Ma loodan, et ta tuleb ruttu, sest ma kutsusin juba venna järgi ja ta ei saa siin kaua passida, ta pidi kohe edasi minema!’’ ütles Mari murelikult. ,,Ma helistan talle!’’ sõnas Kaija...,,Ta ei vasta!’’ ,,Nojamh tal telo hääletu kaa ju’’ ütlesin. ,,Ma lähen vaatan kus ta on!’’ ütles Mammu. ,,Ma tulen ka’’ lisas Mari. Nad läksid sisse.
Nessu vaatenurk:
Keegi krahmas mult õlast kinni, see oli NIALL!!! ,,Mäh...?’’ küsisin teda segaselt vaadates. ,,Kes sa oled?’’ ,,Inimene vist ikka’’ ütlesin natuke ülbelt. ,,Kas ma olen sind varem kohtand?’’ ,,Jaa...just seal natuke aega tagasi.’’ Selgitasin lõpu. ,,Ei ma mõtlen, nagu varem.’’ ,,Kust sa seda võtad’’ küsisin maha vaadates, et naeru varjata. Ta tõstis õrnalt mu lõuga, nagu oli ta teinud filmilaenutuses ,,Su näos , on midagi tuttavat, naerata mulle’’ Saatsin talle hästi õrna feigi naeratuse. ,,Ei naerata loomulikult!’’ ütles ta. ,,Okeii, mida iganes, Byee!!!’’ hakkasin juba ära kõndima, aga siis ta kõdistas mind ja muidugi ma hakkasin naerma. ,,Ei naeratus see ei ole’’ lausus ta lõuga nühkides, siis vaatas ta mulle silma ,,Su silmad...’’ lausus ta vaikselt.Kergitasin kulmu ja ütlesin: ,,Okeii-okeii, ma olen see, keda sa eelmine nädala pärast filmilaenutust kiusasid!’’ ,,Ma teadsin seda!!’’ ,,Ei sa ei teadnud, muidu oleks sa seda kohe ütlend!’’ ,,Nojah’’ Võtsin taskust telefoni, et kella vaadata, ja märkasin, et mul oli 3 vastamatta kõnet ja 1 sõnum. Avasin sõnumi:
Ei leia sind!!!
Läksime koju, call me!! ;)
xxxMellu, Kaija, Mammu, Mari
Niall piilus mu seljataga sõnumit ,,Tundub, et pean su ära viima’’ ütles ta ,,Ei sa ei pea’’ ,,Jah pean küll’’ ütles ta võttis mu sülle ja jooksis välja. ,,Pane mind maha, kohe’’ ,,Eks sunni mind’’ lausus ta veel ja suundus parklasse. Meist tehti pilti, lõpuks pani ta mu oma auto juures maha, avas ukse ja sundis sisse istuma. Hakkasime sõitma. ,,Sulle ikka tõesti meeldib mind kiustata jah?’’ ,,Jaa’’ vastas ta muiates. Ohkasin selle peale, võtsin taskust telo ja helistasin Mellule. (Mina: V, Mellu: M)
M: kus sa oled?
V: Ma juba sõidan koju
M: oii sul tuleb palju selgitamist
V: Jaja
Panin kõne kinni ja küsisin Niallilt ,,Miks me siia tulime’’ ,,Mul on kõht tühi’’ ütles ta ,,No,kõht on sul alati tühi, aga sa oleks võind mind ju koju viia’’ ,,Oleks võind, aga ei pidanud, pealegi mulle meeldib sind kiusata, või kuidas sa seda nimetasid!?’’ ,,Mida iganes’’ Läksin temaga mingisse kohvikusse kaasa.
,,Mida sa tahad?’’ küsis ta mult. ,,Koju’’ ,,Okeii sulle meeldib imetleda kuidas ma söön jah?’’ ,,Mida? Eii!’’ ,,Mida sa siis soovid?’’ ,,Kohvi’’ vastasin lühidalt. ,,Ja selle juurde?’’ küsis ta mult uuesti. ,,Midagi’’ütlesin. ,,No kuidas proua soovib’’ ütles ta ja tõstis käed ülesse. ,,Ma pole proua!’’ sõnasin. ,,Minu kasuks’’ ütles ta kavalalt naeratades ja silma tehes, pööritasin selle peale ainult silmi. Meie juurde tuli kelner, Niall tellis endale friikad viineri ja ketšupiga, ning mahla ja mulle võttis ta minu soovitud kohvi’’ Kui me asjad kätte saime küsis ta mult ,,Oled kindel, et sa ei taha?’’ ta suunas kahvli mille otsas oli friikartul ketšupiga minu poole. ,,Eii’’ ,,Aga nh tegelt on mul ju veel käimisi, näitaks ma tahtsin minna juba ammu kinno ühte filmi vaatama ja siis veel...’’ Ma ei lasknud tal lauset lõpetada vaid võtsin kahvli otsast friika enda hammaste vahele. ,,Tubli’’ ütles ta mulle lahkelt naeratades. Mossitasin terve selle aja lauas. ,,Naeratad ka we?’’ ütles ta ja hakkas mu põske kõditama, mille peale ma naerma hakkasin ,,Näed ja juba sulasgi jää su näolt ära!’’ ütles ta rõõmsalt, mingit naljakat nägu tehes. Purskasin seda nähes uuesti naerma. Aga kohe kui märkasin, et ta mind jõllab lõpetasin ,,Mida? ’’ ,,Ei-ei midagi’’ lausus ta ja sõi edasi. Mu telo helises see oli Mammu. (Mina : V Mammu : M)
M: Kus sa oled ??
V:No küll ma varsti tulen
M: Tee ruttu
V: Jajajajaaa
Klõpsasin kõne kinni. ,,Tundub, et pean su tõesti ära viima’’ lausus Niall. Noogutasin. Ta tõusis lauast püsti. ,,Kas sa oma sööki ei lõpetagi?’’ ,,Ei mul on midagi tähtsamat teha.’’ ,,Tõesti, ime küll, Niall loobub söögist’’ tegin imestanud näo pähe. ,,Jaja’’ ütles ta, mu nägu järgi tehes. See oli nii naljakas, et hakkasin jälle naerma ,,Sa oled Totu’’ ,,Sinu totu alatiii!’’ lõpetas ta jutu ja astus kohvikust välja.
,,Aitähh küüdi ja kohvi eest’’ ütlesin talle lahkelt naeratades. ,,Palun-palun’’ ta naeratas mulle vastu. Tegin auto ukse lahti ning läksin välja, kõndisin ukse poole enne seda vaatasin veel tagasi, ta lehvitas mulle.
,,Kus sa olid?’’ küsis Kaija käed ristates ja minu teed blockides. ,,Mul oli tegemist’’ ütlesin suvakalt ja hakkasin tast mööda minema, aga Mellu karjus akna juurest tulles ,,Ta oli koos Nialliga’’ Selle peale lõid Kaija silmad särama ,,Oota räägi nüüd täpsemlt’’ nõudis ta. ,,No seal ei ole midagi rääkida.’’ ,,Jaja aja nüüd, tglt ka jaga meiega ka’’ nõudis Mari. ,,No me käisime ühes kohvikus’’ ,,Mida?’’ kilkas Mammu. ,,Kas te musimusi ka tegite?’’ uuris Mellu kulme üles-alla liigutades. ,,Mellu, mida, eii!?!’’ ütlesin ja läksin üles oma tuppa. Pesin meigi maha, pesin ka hambad ära, vahetasin riided ning harjasin juuksed läbi. Võtsin laualt läpaka ning ronisin sellega voodisse. Läksin twitterisse. Märkasin ühte pilti mis oli minust ja Niallist tehtud, sel ajal kui ta mind kätel autoni kandis. ,,Omg ei ole võimalik’’ rääkisin endaga. Mammu hüppas minu voodisse ja küsis: ,,Mis ei ole võimalik?’’. Kohe kui ta ekraanil olevat pilti märkas hüüdis ta ,,Kaija!!!’’ Kaija jooksis tuppa,,Vas Happenin?’’ ,,Tule siia’’ kutsus Mammu. ,,Ei’’ ütlesin mina ning panin läpakaekraani kinni, enne kui Kaija seda vaadata jõudis. ,,Mäh...miks mitte?’’ küsis Mammu mult. ,,UrrUrr’’ katkestas meie vestlust Kaija, kes oli läpaka enda kätte võtnud ja uuris pilti. ,,Kas sa rääkisid meile ikka kõigest?’’ uuris Mari, kes oli ka vahepeal Melluga minu tuppa jõudnud. ,,Jaa, tglt ka mis teil viga on, me käisime ainult kohvi joomas!’’ käratasin nende peale. ,,Kohvi joomisega läheb küll vähem aega!’’ ütles Kaija muiates. ,,Juu oli siis kuum kohv!’’ ütles Mari kulme üles-alla liigutades ja väga – väga kavalalt naeratades. ,,Lollakad, välja!!!’’ hüüdsin neile läbi naeru. Kaija ronis mu teki alla ja lausus ,,Eks sunni mind.’’ ta võttis alahuule hammaste vahele. Teised olid juba ukseni jõudnud, aga Mellu ütles siis ,,Mis? Tema võib jääda ja meie ei või!’’ Nad läksid seadsid ennast mõnusasti diivanile sisse ja hakkasid telekat vaatama. Mu uksele kõlas koputus ja Kevin pistis pea sisse ,,Kas ma võin Mammu ära röövida?’’ ,,Eii!!’’ ütlesid kõik kooris. Siis lisas veel Kaija ,,Kui sul just meile pole plaanis rääkida!’’ ,,Ei ole ja ei räägi’’ ütles Kevin ja naeratas laialt. Ta läks Mammu juurde ja krahmas ta sülle ning hüüdis meile ,,Adios Ladys!’’ Hakkasime naerma.
Mammu vaatenurk:
Kevin viis mu jalutama, me läksime randa ja istusime liival korraga ütles ta mulle,,...’’

Minu tudukad:
Y_large
Minu läpa:
Tumblr_m0zlv7vmvb1qhkpoyo1_500_large

No comments:

Post a Comment