Sunday, May 27, 2012

You said that you love me and then just broke me : 10OSA JUUBEL !


Vana:

Varsti lõppes vihm ära ja päike hakkas ka natuke paistma. Vikerkaar tuli välja. Läksime istusime basseini äärde. Vaatasin vikerkaart kui korraga Gerth mind basseini lükkas. ,,Hh, miks sa seda tegid?’’ Ta ainult naeratas mulle ja istus rahulikult basseini äärel edasi. ,,Ah nii, et mind lükkad vette, aga ise ei kavatsegi tulla jahh!?’’ Ta noogutas. Võtsin tal jalast kinni (mis vees olid) ja tõmbasin ta ka vette. Kui ta pinnale jõudis ütles ta,, Aga vot selle eest sa saad’’. Ta hakkas mind vees taga ajama, ma küll põgenesin, aga ta sai mu lõpuks ikkagi kätte. Ta tõmbas mind vastu enda rinda, meie huuled puutusid juba kokku...

Edasi:

Gerthi vaatenurk:
Ta tõmbas mu vette ütlesin talle kui pinnale jõudsin: ,,Aga vot selle eest sa saad’’ ja hakkasin teda taga ajama. Ta oli päris hea põgeneja, aga lõpuks sain ta ikka kätte. Tõmbasin ta vastu oma rinda otsisin ta silmi. Vaatasin talle silma ja meie huuled puutusid kokku, hingeõhud segunesid kui korraga tuli nurga tagant välja mingi poiss, 2 tüdrukut ja veel üks poiss. Vanessa tõmbus kohe eemale kui neid märkas. Alati meid ka segatakse!!!
Vanessa vaatenurk:
Korraga tulid nurga tagant välja Kevin, Mammu, Mellu ja Henry, tõmbusin kohe eemale. Kui Kevin meie juurde jõudis kükitas ta basseini äärde ja küsis ,,Nh ikkagi läksid ujuma jah?’’ Naeratasin talle õrnalt ja vinnasin ennast basseinist välja ,,Kus te käisite?’’ küsisin ja võtsin endale rätiku ümber. Gerth tuli samuti välja, viskasin talle rätiku. ,,Me käisime linnas ja ostsime jooke, Bella peole pidi igaüks midagi kaasa võtma.’’ ,,Kas te mulle ka siis ostsite midagi we?’’ Kõik vaatasid üksteisele otsa ,,Eii’’ ütles lõpuks Mammu arglikult. ,,Fain siis’’ ütlesin solvunult ja läksin majja. Oma tuppa jõudes läksin peeglilaua juurde ja võtsin sealt kammi, et oma märgi juukseid õrnalt läbi kammida. Silmitsesin peeglilaual olevat pilti, kus olime meie mammuga. Võtsin selle kätte ja panin tagurpidi tagasi ,,Tnx BFF-dest ju ikka täiega hoolitsetakse’’ rääkisin oma ette, tigedalt peeglisse vaatades.
Kuulsin uksel koputust. ,,Sisse’’ ütlesin. See oli Gerth ,,Nii, et sa ei lähe täna peole?’’ ,,Eii’’ ,,Aga ma jään siis sinuga.’’ ,,Kui sa tahad nii’’ ütlesin lahkelt, aga samas ka kurvalt. ,,Ma käin siis kodust läbi ja tulen tagasi’’ ,,Okeii’’
Kui ta oli läinud võtsin fööni ja kuivatasin juuksed ära . Panin ennast riidesse, juuksed harjasin korra veel läbi ja jätsin lahti. Lisasin ripsmedušši ja lõhna ja valmis ma olingi. Varsti kuulsin kuidas kõik ära läksid. Ma ei olnud enam solvund, aga tahtsin, et nad kahetseksid ikkagi. Läksin kööki ja võtsin kapist kummikommid ja valasin kaussi, viisin need ülesse. Poole trepi peal kuulsin kuidas keegi uksele koputas, teadsin väga hästi, kes see onja hüüdsin ,,Tule sisse’’ Viisin jooksuga kommikausi ülesse ja jooksin tagasi alla. Gerth naeratas mulle ja ulatas šhokolaadikommi karbi ,,Aitähh, aga sa poleks pidanud’’ ,,Oleksin küll’’ Võtsin ta käe ja vedasin ülesse.
Rääkisime igasugust juttu kui korraga ta suudles mind. Me kukkusime voodisse ja tegime „seda’’.
Hommik
Kui ärkasin oli Gerth juba üleval ja vaatas mind küünarnukile toetades. ,,Kaua sa mind juba vaatand oled? ’’ küsisin uudishimulikult. Ta vaatas selja taga olevat kella ja lausus ,,Kusgil tund aega.’’ ,,Miks?’’ ,,Sest sa oled nii ilus.’’ Naeratasin selle peale. Korraga kargas sisse Mammu ,,Nessu ma pean...’’ Meid voodis nähes naeratas ta väga-väga-väga kavalalt ja kergitas mitu korda kulme. Siis tõmbas ta ukse kinni ja me olime jälle kahekesi. ,,See oli naljakas’’ ütles Gerthi naeratavalt mind vaadates. ,,Väga huvitav jaa’’ ütlesin ja siis me purskasime naerma. ,,Kas sa tahaksid mu tüdruk olla?’’ ,,Jaa’’ hüüdsin õnnelikult ja tegin talle musi. Ta võttis minust kinni ja suudles mind pikalt ja magusalt. Naeratasin ja jooksin vaikselt vannituppa. Käisin dušši all, pesin hambad ja läksin pesu peal vannitoast välja. Suundusin garderoobi poole samal ajal vilistas Gerth mulle. Valisin endale riided välja ja panin riidesse lisasin veel ehted kaa. Juuksed jätsin lahti, tegin õrna meigi. Vahepeal oli Gerth ennast ka riidesse saanud ja tegi voodit korda. Hüppasin voodisse ja ajasin selle uuesti sassi. Gerth tuli minu juurde ,,Mida sa teed?’’ Hüppasin talle sülle ja panin pea tema õlale ,,Me võiks täna skeiti minna!?’’ ,,Oskad mõnda trikki ka?’’ ,,Ikka’’ Ta pani mu õrnalt diivanile istuma ja tegi voodi korda. Läksime alla, aga poole trepi peal varastas Mammu mu ära.
,,Kle anna andeks, et me jah tead küll.’’ ,,Et ma teie pärast peole ei saand minna?’’ Mammu vaatas maha ja surus huuled kriipsuks kokku. ,,Ära põe unustatud’’ ,,Päriselt’’ ,,Jah’’
Läksime alla kööki seadsin end Gerthi kõrvale istuma. Ja hakkasime hommikuhelbeid sööma. ,,Õu kuulge kas keegi viitsib veel täna skeiti?’’ küsisin. ,,Ikka, log juu!’’ ütles Mammu. Teised noogutasid kaa. ,,Ma kutsun Mari kaa.’’ Ütles Mellu. ,,Kes see veel on?’’ uurisin. ,,Ah eile peol oli, hakkab sinuga samas klassis käima.’’ Selgitas Mammu. ,,Okeii, kutsu jaa.’’ Mellu jooksis ülesse. ,,Ta tuleb’’ hüüdis ta ülevalt. Varsti läksid ka teised ennast sättima.
Mammu vaatenurk:
Sain ennast just sätitud. Hakkasin alla minema, aga kuulsin sealt sosistamist, armsaid sõnu jne.. need olid Nessu ja Gerth. Ei tahtnud neid segada, ning läksin oma tuppa ja helistasin emale. (Mina:M, Ema:E)
M:tsauu
E:tsauu kullake
M:kuidas teil läheb seal?
E:päris hästi, sul?
M:sama ma lähen kohe välja
E:okeii
M:kle tegelt ma tahtsin küsida kuna me Henryga tagasi peame tulema
E:ma ei tea veel
M:okeii, aga kle ma minema
E:tsauu
M:tsau
Läksin alla, kõik ootasid mind. ,,Kas lähme?’’ küsisin ,,Jaa’’ ütles Mellu juba tüdinenult. Võtsime oma BMX’d ja läksime.
Skeidis
Kõik läksid trikke tegema, meie Gerthiga samuti. ,,Näita, mis trikke sa siis oskad ka!?’’ ,,Okeii’’ sõitsin rampidele ja näitasin oma kolm parimat trikki ette, siis sõitsin tagasi tema juurde ,,Nh?’’ ,,Päris hea’’ Siis sõitis Gerth rampidele mul vajus karp lahti kui hea ta oli. Ja mina arvasin veel, et mina olen heaa...!! Gerth sõitis tagasi minu juurde ,,Nh kuidas oli?’’ ,,Sa...sa...’’ ,,Olen nii kuum, ma tean’’ vaatasin teda segase pilguga ,,Kas näitan oma kõige paremaid trikke?’’ ,,Oota, mis need ei olnudki sul kõige paremad?’’ ,,Nalja teed we, eii, õnnemusi ka saab?’’ küsis ta enne rampidele sõitmist. Tegin talle põselemusi ,,Ära imesta kui ma nüüd kukun!’’ ,,Okeii-okeii’’ Tegin talle suule kiire musi ja juba ta läkski. Omg, ta on niinii osav!!! Ta õpetas mulle ka mõned trikid siis läksime istusime murule ja vaatasime kuidas teised trikke teevad. Varsti tuli ka Mellu ja Mammu. Siis Henry ja Mari. Ja lõpuks Kevin.
Istusime nii:
Henry – Mellu – Mari – Gerth – Mina – Mammu – Kevin
Mammu hakkas minuga vaikselt rääkima ,,Nessu kuule’’ ,,Nh’’ ,,Vaata sinna’’ ta suunas näpu ühe kamba poole. Seda nägid ka teised, ning kõik vaatasid sinna. Mellu ütles vaikselt, aga piisavalt kõvasti, et kõik kuuleksid ,,Seal on Trish’’ Kevin kargas püsti ,,Kus?’’ ,,Rampidel’’ ütles Mammu. Ja kuna rampidel oli ainult üks poiss seadis Kevin sammud kohe sinna.
Gerth tahtis teda peatada, aga samas ta teadis, et Kevinil on õigus minna sinna, kui ta just teda läbi ei taha peksta, kuigi selle oli ta ära teenind. Läksime järgi kuid ta oli juba Trshi juures.
Kevini vaatenurk:
Kui sain teada, et see rampidel värdjas on Trish Key, kes tegi Mammule nii palju haiget läksin kohe sinna.
,,Õu sina’’ Ta vaatas minu poole. ,,Sina pederast jaa’’ ,,Mida sa mölised siin’’ ütles ta ja tuli rampidelt maha. Läksin tema juurde ja lõin talle põlvega kõhtu. Ta lõi mind vastu, näkku.
Mammu vaatanurk:
Kui nägin, et Kevin Trishi lõi jättis mu süda kaks lööki vahele. Tundsin kohutvat nõrkust. Vajusin põlvedele ja hakkasin nutma samalajal neid vaadates.
Vanessa vaatenurk:
Aitasin Mammu püsti ja juhatasin ta sealt minema. Jätsime BMX sinna. Suundusime randa.
Sinna jõudes istusime liivale ja vaatasime päikeseloojangut.
Koju jõudes olid Henry, Gerth ja Mari köögis. Mari tegi nagunäha süüa. Viisin Mammu tema tuppa voodisse. Ise suundusin Kevini toa poole. Seal oli Mellu, ta puhastas Kevini haavu. ,,Mellu mine välja’’ ütlesin vihaselt. Mellu kadus ruttu minema. ,,Nii Kevin...’’
Minu õhtused riided:
238761217714559099_newlcerm_f_large
Minu skeidiriided:
AnprrPDCIAAmMlR.jpg:large
Hair_large
430528_261536200597580_175824219168779_582925_1058897861_n_large
Il_570xn.316543209_large
Mammu skeidiriided:
420609_287215958008618_234225179974363_782611_1219504010_n.jpg
Tumblr_m0r57skwq71r5v234o1_500_large
423270_406003609414051_199839293363818_1753546_1037866314_n_large
Il_570xn.264954139_large
Mari

No comments:

Post a Comment