Thursday, May 24, 2012

You said that you love me and then just broke me : 9OSA


Vana:

Sisse jõudes läksin kööki ja võtsin vett aknast nägin, et ta seisis veel maja ees ja lehvitas mulle kuid ma ei teind välja. Ta naeratas veel mulle ja lahkus siis. Võtsin kapist krõpsud, kummikommid ja limonaadi ja läksin ülesse. Vahetasin riided pidžaama vastu ja seejärel kallasin krõpsud ja kommid kausidesse ümber. Kuulsin oma toauksele koputust. ,,Jaa, Mammu tule sisse.’’ Ta astus sisse ning me hakkasime minu voodis filmi vaatama.

Edasi:

Hommikul ärkasime selle peale Mammuga (ta magas minu voodis) et Kevin jooksis minu tuppa voodisse ja hakkas selle peal hüppama ja karjus ,,Äratus!!!’’Kui me sellest välja ei teind pani ta raadio käima ja keera selle põhja. Lõpuks sai Mammu silmad lahti. Kohe kui ta Kevinit nägi jooksis ta talle kalli tegema. Piilusin ka ühe silmaga kes see on ja olin sama ruttu maast lahti ja juba me kallistasime.
,,Rahu, ma olen ikkagi poiss, mitte nagu teie, et kui üksteist näete hakkate kiljuma ja kohe kallistama.’’ Ta tegi jutu ajal kõike järgi. Hakkasime Mammuga seda vaatades naerma. ,,Nii mis me täna teeme??’’ ,,Me võiks minna ujuma.’’pakkusin. Kõik vaatasid aknast välja, sadas ja oli pilvine. Kevin vaatas mind ühte kulmu kregitades. ,,Kes ütles, et me randa peame minema, me võime minna ka spaasse ju?’’ ,,Aga täna on ju Bella juures pidu.’’ Vingus Mammu. ,,Oot täna on kusgil pidu? Ma küll siis kusgile spaasse ei lähe.’’ ,,Mhh, no aga neid pidusid tuleb veel ja miks me peame esimesel päeval üle pika aja minema kugile peole ja ennast täis jooma!?’’ virisesin ma. ,,Sry, aga mina pole plika ja mingi tundeline nii, et PIDUUU!!!’’ karjus Kevin lõpu. ,,Oota, teeme deali’’ Kevin pööras ennast minu poole,, Tagasi tulles teeme ise House Praty.’’ Pakkusin. ,,Ja hakkame hommikul koristama, No tnx’’ vastas ta mulle. ,,Vahet pole lähme mõni teine kord.’’ Ütles Mammu mulle. ,,No okeii siis’’ ütlesin lõpuks ja kobisin voodisse tagasi.
Mõnulesin seal natuke aega, kuid lõpuks tulin ikka ülesse. Läksin alla, Mammu ja Kevin tegid koos pannkooke. Awwie, nad on koos nii nunnud!!!mõtlesin trepil seistes ja neid vaatades.Läksin kööki ja katsin laua ära, otsisin külmikust välja moosi, kondenspiima ja mahla. Mammu tõstis lauale kuhja pannkooke ja me hakkasime sööma.
Kui ma lõpetasin läksin ülesse pesin hambad ja näo. Selga panin dressid, juuksed panin hobusesabasse ja lisasin veel ripsmedušši. Siis helistasin Gerthile (Mina: V ja Gerth: G).
V:Heiii
G:Tsauu
V: Kas magasid??
G:Eii
V:Läheks koertega parki, viitsid?
G: MM...jahh ikka
V:Okeii olen 5 min. pärast sinu juures
G: Okeii, tsauu
V:Tsaukss
Läksin alla panin kossid jalga. Panin veel Polly rihma külge ja läksime välja.
Koputasin uksele, sinna ilmus Trish. Mida fakki!!! ,,Kus Gerth on?’’ ,,Ta kohe tuleb’’ ,,Okeii’’ Tõmbasin ukse kinni, et ma ta nägu rohkem ei näeks, aga ta tegi selle uuesti lahti ,,Anna andeks, ma tõesti ei tea mis mul hakkas!!!’’ ,,Oo mina tean, VÕTA NAINE ENDALE, kui kedagi kabistada tahad!!!’’ tõmbasin pauguga ukse uuesti kinni. Passin pigem väljas kui näen teda!!! Ta tegi ukse uuesti. ,,No anna andeks, ma tõesti ei tahtnud!’’ ,,Sa palud andeks valelt inimeselt!!’’ Siis ilmus välja Gerth ja Robi, ta vaatas segase pilguga meid, astus siis välja ja tõmbas ukse kinni. ,,Lähme?’’ uurisin. ,,Jap’’vastas ta.
Parki jõudes mängisime koertega ja värki. Kui korraga märkasin Zayni ja Nialli. Nad kõndisid minu poole. Ei mitte jälle nemad!!! Kui nad olid juba päris lähedal keerasin ennast nende poole, sest arvasin, et nad hakkavad minuga kindlalt rääkima, aga ei nad kõndisid minust täpselt mööda. Vaatasin neile järgi, Niall keeras korraks oma pea minu poole, aga siis kõndis edasi. Uuh ära ei tundnud vist. ,,Kle lähme ära, tundub, et hakkab sadama.’’ ,,Hakkab jaa vist.’’ Nõustus Gerth minuga
Kõndisime juba pargist välja kui hakkas hirmsasti sadama. ,,Oh eii, mitte aint seda!!’’ ütlesin taeva poole vaatades. Tõmbasin endale kapuutsi pähe ja hakkasime minu maja poole jooksma.
Kui me minu juurde jõudsime oli uks lukus ja Mammu, Mellu, Henry ja Kevin ära läind. ,,Teisi ei ole kodus ja ma ei võtnud võtmeid ka kaasa!’’ ,,Minu juurde me ka minna ei saa’’ ,,Saame küll’’ ,,Aga lähme siis’’ ütles ta juba naeratades. ,,Aga ma ei taha’’ pärast seda oli naeratus ta näolt kadunud. ,,Tule!’’ võtsin talt käest kinni ja vedasin ta maja taha. Meil oli basseini kõrval siuke väike klaasist ehitis kus oli laud ja toolid väike diivan ja selle peal tekid ja rätikud. Läksime sinna andsin talle rätiku pihku ja võtsin endale ka. ,,Pööra ümber’’ tegin ise sama. Piilusin kas ta pööras ümber. Võtsin riided seljast ära jätsin ainult pesu (rinnakad ka) selga, panin rätiku endale ümber ja küsisin ,,Valmis?’’ ,,Jap’’ Keerasime ümber. Wopaa millised lihased mõtlesin.
Varsti lõppes vihm ära ja päike hakkas ka natuke paistma. Vikerkaar tuli välja. Läksime istusime basseini äärde. Vaatasin vikerkaart kui korraga Gerth mind basseini lükkas. ,,Hh, miks sa seda tegid?’’ Ta ainult naeratas mulle ja istus rahulikult basseini äärel edasi. ,,Ah nii, et mind lükkad vette, aga ise ei kavatsegi tulla jahh!?’’ Ta noogutas. Võtsin tal jalast kinni (mis vees olid) ja tõmbasin ta ka vette. Kui ta pinnale jõudis ütles ta,, Aga vot selle eest sa saad’’. Ta hakkas mind vees taga ajama, ma küll põgenesin, aga ta sai mu lõpuks ikkagi kätte. Ta tõmbas mind vastu enda rinda, meie huuled puutusid juba kokku...

Minu riided:
8f62294763pqzdfuu_44178_4b6806ce89_large
195893_200676339964141_198262036872238_613268_8121909_n_large
392263_309235169099863_100000401482544_1042607_1483282229_n_large
Tumblr_lwk2hefqs51r46nhto1_500_large
Tumblr_lofp4rntbl1qcp9mso1_500_large

No comments:

Post a Comment