Sunday, May 20, 2012

You said that you love me and then just broke me : 8OSA

Vana:

Tellisime endale kohvi ja saiakese. Korraga tõusid kõik püsti ja hakkasid kiljuma. ,,Mis toimub’’ küsisin. ,,Mm...Mai tea’’ sõime edasi kuni märkasime, et meie poole kõnnib ... ja teised ... tema järel. ,,Tohib ühineda?’’ küsis...

Edasi:

,,Mis toimub?’’ küsisin. ,,Mm...Mai tea’’ sõime edasi kuni märkasime, et meie poole kõnnib Liam Payne ja teised bändipoisid tema järel. ,,Tohib ühineda?’’ küsis Liam. ,,Ikka’’ vastas Mammu liiga kiiresti. Kõik vaatasid küsivalt minu otsa ,,Nojah’’ ütlesin vaikselt.
,,Liam rääkis, et te tulete ka fännikohtumisele.’’ Alustas Niall juttu, mind vaatades. ,,Jap’’ ütlesin noogutades. Mammu ajas Harry ja Zayniga seal oma juttu seega pidin mina ülejäänud oma kaela peale võtma. Ajasime seal veel igasugust juttu kuni me pidime Mammuga ära minema hakkama. Jätsime juba hüvasti kuid Niall lausus mulle silma vaatates:
Nialli vaatenurk
Vaatasin sellele tüdruku ilustesse suurtesse ja säravatesse silmadesse ning laususin : ,,Me viime teid ära’’ ,,Ei ole vaja’’ ütles ta. Võtsin ta ostukotid, mida oli üpris palju nii, et Lou pidi mind aitama ütlesin : ,,On küll, me hoidsime teid niigi kaua kinni.’’
Vanessa vaatenurk
Ta võttis mu kotid, teda aitas Lou, sest jah ma olin tõesti palju asju ostnud ning lausus: ,,On küll, me hoidsime teid niigi kaua kinni.’’ Nad hakkasid uste poole minema. Nojah kui ma oma asju tahan siis pean ikkagi minema, kuigi parema meelega oleks minema jooksnud. Läksime neile järgi ja Mammu alustas juttu: ,,Appi kui äge!!!’’ ,,Mhhm’’ ,,Ma ei saa aru mis sul nende vastu on, ise veel fännad neid, sa ju ikka fännad neid veel??’’ uuris ta. ,,Jaa, lihtsalt...Ma ei tea’’Mammu saatis mulle küsiva pilgu ,,Okeii ma parandan ennast’’ Jää ta näol sulas kohe kui seda ütlend olin.
Autosse istudes pressis Niall ennast minu kõrvale ja alustas juttu: ,,Seda võiks veel korrata.’’ ,,Jap’’ ütlesin talle naeratades. ,,Anna oma number’’ ,,Miks?’’ ,,Et me võiks järgminekord veel kokku saada’’ Andsin talle siiski oma numbri ja sain tema oma ka.
Jõudsime maja ette, Lou karjus kõvasti ,,KOHAL!!!’’ ja lasi signaali. Vaatasin, et Mammu ja Harry said päris hästi läbi. Nad andsid meile meie asjad, ning me tegime neile kalli.
Kohe kui nad maja eest ära sõitsid kargas uksest välja Mellu ja jooksis meie juurde: ,,Kas...see...see..oli One Direction??’’ ,,Jaa’’ vastas Mammu õnnelikult. Mellu suu vajus lahti kui ta ära sõitvale autole, mis pidi kohe ära keerama järgi vaatas. ,,Kas te autogrammi küsisite?’’ Turtsatasin ,,Mida? Umbes nädala pärast saad, sa tuled ka meiega ju kaasa.’’ ,,Mhmm’’
Viisime Mammuga asjad ülesse ja pakkisime lahti.
Läksin tema tuppa: ,,Kle lähme filmilaenutusse ja laenutame mingi hea filmi õhtuks?’’ ,,Okeii, aga ma vahetan riided ära’’ ,,Jah, ega ma pean ka ära vahetama’’
Jätsin soengu ja meigi samaks, sest need sobisid küll ja panin shortsid jalga ja topi selga. Võtsin kaelekee ja sõrmuse ära, käevõru vahetasin teise vastu, sama tegin kõrvakatega. Mammu tuli minu tuppa ,,Kle mine käi ise ära, mul on veel osad asjad vaja lahti pakkid, kuna ma ostsin rohkem asju kui sina’’ ,,Ok’’ Võtsin klapid, ühendasin teloga ning läksin alla ja panin tossud jalga.
Astusin väravast välja tänavale ja kõndisin laenutuse poole. Teadsin väga hästi, mis filmi tahan (Saatan seespool).
Astusin sisse ja läksin filmi valima. Tuhlasin läbi riiulite, aga ma ei leidnud seda filmi. Hakkasin ühe riiuli tagant välja astuma kuid silmasin Nialli. Ma peidsin ennast riiuli taha. Lõpuks kui ma uuesti välja piilusin ei näinud ma teda, ilmselt läks ära. Pöörasin ennast ümber, ta (Niall) seisis täpselt minu vastas meie suid lahutas ainult paar sentimeetrit, ta vaatas mulle silma, sama tegin ka ma. Kui oli juba liiga piinlikult vaikne alustas ta juttu ja päästis meid mõlemaid sellest kummalisest hetkest ,,Heii, poleks osanud sind täna nii kiiresti uuesti näha’’ ,,Tsau jaa, ega ma ka poleks osanud arvata et sind täna näen.’’ Meie suud olid ikka sama lähestikku, tõmbusin eemale kui seda uuesti märkasin. ,,Aitad leida mul head filmi?’’ küsis ta. Tõmbasin riiulist esimese filmi välja ja ulatasin selle talle. ,,Hmm ,,Saatan seespool’’, see võib tõesti hea olla, aitähh.’’ Pagan, mina tahtsin seda filmi, mõtlesin. ,,Nojah palun’’ Oi tänama pidi ta tõesti, sest MINA TAHTSIN SEDA filmi, mõtlesin jällegi. ,,Kas oled juba filmi leidnud?’’ uuris ta mult. ,,Eii’’ ütlesin ohates ja vaatasin maha. Ta võttis õrnalt mu lõuast kinni ning suunas selle ülespoole ning lausus ,,Ma aitan sind’’ Tõmbasin lõua ta kahe näpu vahelt ära ,,Okeii.’’
Lõpuks leidsime ka mulle filmi (Lõpp-punkt 5). Laenutasime ära ja läksime välja.
,,Tahad ma saadan su ära?’’ küsis Niall ,,Eii’’ ,,Okeii lähme siis’’ Vaatasin teda mõistmatu pilguga. ,,Tuled we, varsti läheb pimedaks, kuigi mulle sobib kui me pimedas kahekesi oleme, aga ega ma ei tea mis siis juhtuda võib.’’ Seda lausudes oli ta jõudnud minuni meie huuli lahutasid mõned sentimeetrid. Astusin temast kõrvle ja vaatasin teda natuke ärritunult. Ta naeratas mulle kavalalt. Hakkasime minema. Otsisin taskust klapid ja telefoni välja ning panin need endale pähe ja muusika käima. Ta napsas mult need osavalt ära ja ütles ,,Enne tagasi ei saa kui oled mulle põsele musi teind.’’ Jäin teda nagu loll vahtima. Ta lehvitas mulle mu teloga ja keeras põse ette. Tegin talle kiire musi ja suunasin käe ette. ,,Hähh see ei olnud mingi õige musi, nüüd saad telo alles kodu juures kätte, mis tähendab, et ma pean sind lausa koduni saatma ja kui me kohe minema ei hakka läheb pimedaks kuigi mulle see sobiks, aga ma ei ole nii õel, et ma sinu peale ei mõtleks.’’ Ütles ta. ,,Õel, sa oled lausa kohutav?!!’’ ütlesin ning hakkasin kiirkõnnis liikuma. Aga ta jõudis mulle järele ja ta ei pidand selle jaoks isegi mitte vaeva nägema.
Kui olime juba mõnda aega kõndind ütles ta mulle ,,Kõnni rahulikumalt, sa ei taha ju väost tomatiks minna’’ Selle peale lasin natuke tempot alla, sest ma tõesti ei tahtnud näost tomatiks muutuda, see oleks väga mark olnud niigi selle vastiku loo juures.
Uuh ometi lõppesid mu piinad, mõtlesin maja ette jõudes. Sirutasin käe välja ta pani selle peale vaikselt mu telefon ja kõrvakad ning jättis hüvasti millest ma isegi välja ei teinud vaid tormasin kiirkõnnis ukse poole.
Sisse jõudes läksin kööki ja võtsin vett aknast nägin, et ta seisis veel maja ees ja lehvitas mulle kuid ma ei teind välja. Ta naeratas veel mulle ja lahkus siis. Võtsin kapist krõpsud, kummikommid ja limonaadi ja läksin ülesse. Vahetasin riided pidžaama vastu ja seejärel kallasin krõpsud ja kommid kausidesse ümber. Kuulsin oma toauksele koputust. ,,Jaa, Mammu tule sisse.’’ Ta astus sisse ning me hakkasime minu voodis filmi vaatama.
Minu riided, kui ma filmilaenutusse läksin:
Acad59f90b114b4e991212f91fa86aa8_large
Il_fullxfull.311664354_large
Tumblr_m0aqgmqpsc1qeqjqdo1_1280_large
Pbetj1-12065267v275_large
419358_3041781917427_1049432797_32491557_111437154_n_large
Niall Horan
Tumblr_m0itj8asdz1qfm8ugo1_500_large
Louis Tomlinson
Tumblr_m0m8r8gmmy1qc4p6wo2_250_large
Harry Styles
Tumblr_lsz2y5swh71r236wvo1_500_large
Zayn Malik
420926_318892141505233_100001533494423_891670_1888940585_n.jpg

No comments:

Post a Comment