Saturday, May 19, 2012

You said that you love me and then just broke me : 7OSA


Vana:

Koju jõudes tuli mulle kohe Mellu vastu ,,Nh kuidas tal on?’’ ,, Ta ütles, et normaalne, ta saab 2 päeva pärast välja.’’ ,,Okeii, kas sa lähed homme teda jälle vaatama?’’ ,,Jap’’ ,,Ma tulen sinuga’’.
2 PÄEVA HILJEM...

Edasi:

,,Issi, vii mind haiglasse!!’’ hüüdsin. Ta tuli trepist alla ja me läksime auto juurde.
Haigla juurde jõudes ütles ta mulle: ,, Ma viin teid siis koju ära ja alles siis lähen asju ajama.’’ ,,Okeii, aitähh!’’
Läksin Mammu palatisse ta oli juba valmis. ,,Tsauu’’ tegime kalli ,,Heii jh’’ ,,Kas lähme?’’ ,,Ikka, ma tahan siit juba välja pääseda!!!’’ ,,Aga, mis täna teeks?’’ küsis Mammu. ,,Hmm...läheks šhoppama, homme tuleb ikkagi Kevin ju’’ ,,Ojeee, kindlalt’’ kilkas Mammu käsi kokku lüües, nagu väike laps. Vaatasin teda ja laususin: ,,Sa oled nii armas!!’’ ,,Sinusse’’
Koju jõudes läksime algul Pollyt jalutama. Korraga hakkas mu telefonihelin käima (One Direction Up All Night). Otsisin taskust telefoni ja võtsin vastu, see oli Bella. Heii...mm..Kuna?...Ülehomme?...mdea, kas Mammu tahab...okeii...jap, ma küsin...mhhm Tsauu.
,,Bella ütles, et ülehomme toimub tema juures pidu, aga ma ei tea kas sa tahad minna, sest’’ Mammu katkestas. ,,Muidugi tahan, Kevin on ju see aeg siin ja ta tuleb ka siis’’ ,,Oled kindel?’’ ,,Sa ei saa mind keelata!!’’ ,,Ega ma ei taha ka’’ naeratasin talle ja tegin silma.
Parki jõudes nägime seal Gerthi, kes ka oma koera jalutas. ,, Mammu kle võta koer, ma käin ostan meile kuskilt juua.’’ ,,Okeii’’. Andsin koera ära ja suundusin siis Gerthi juurde. Tervitasin teda eemalt ,,Heipss’’ ,,Heii’’ ,,Kle kus Trish on? Ega ta ka pargis pole.’’ ,,Ei, ta on kodus ja kahetseb väga oma tegu!’’ ,,See ei loe’’ ütlesin veidike vihasel toonil. ,,Ma tean’’ ,,Aga kle ma pean minema, Mammu ootab.’’ ,,Oota, mis ta haiglast väljas?’’ ,,Jap’’ ,,Ma tulen sinuga koos’’ ,,Eii, mitte täna’’ ütlesin vaikselt pead eitavalt raputades. ,,Ta surus huuled kokku ja vaatas maha ,,Okeii’’. Hakkasin juba ära minema, kuid viimasel hetkel pöörasin ümber. ,,Kas Trish tuleb ka ülehomme Bella juures toimuvale peole?’’ ,,Eii, aga mina küll, sa lähed?’’ ,,Jaa’’ vastasin. ,, Ma tulen sulle kell 20:40 järgi’’. Noogutasin talle naeratades ja läksin Mammu juurde.
,, Siin ei müüdud kusgil vett’’ ,,Mhmm, aga lähme siis koju?’’ ,,Jap’’
Koju jõudes sõime ja siis läksime sättima. Käisin pesus, panin endale selga kleidi, kontsad. Tegin meigi ja soengu, lisasin ehted ja võtsin koti.
Läksin Mammu juurde ja nagu alati, tegi tema ikka veel meiki. ,, Läheb veel kaua’’ ,,Eii, kohe lõpetan, mis kell on?’’ ,,13:48, ma tellisin takso ka juba ära’’ ,,Okeii, nii valmis’’ ta võttis voodi pealt koti ,,Lähme?’’ ,,Jap’’ vastasin lühidalt, sest alt kostus signaal.
Linna jõudes alustasime riidepoodidest. ,,Mis sa arvad, kas ma võiksin sellise kleidi homme panna?’’ küsis Mammu. ,,Mm..mdea’’ Minu tähelepanu liikus poe tagaotsas olevale kleidile. ,,Aga kuidas oleks sellega?’’ suunasin näpu kleidi poole. Mammu silmad lõid särama, ta pillas kleidi maha ja jooksis teise juurde. Poemüüja saatis mulle vihase pilgu. Võtsin selle ülesse ning vabandasin, panin selle oma kohale tagasi. Läksin Mammu juurde ,,Ma sul mingi teenija we?’’ ,,srry’’ ütles ta kleiti imetledes. ,,Nh lähed proovid ka we?’’ ,,Jaa ikka’’ Ta suundus riideid vahetuma. ,,Nessu.’’ Sosistas kardina vahelt välja piiluv Mammu. Läksin tema juurde, ta tõmbas kardina eest. Jäin teda jõllitama ,,Nh kuidas on?’’ küsis ta uudishimulikult. ,,See on sulle nagu selga valatud, me ostame selle ära ja mina maksan!!’’ hüüdsin lõppu. ,,Eii’’ ütles ta kindlalt. Aga ma juba jooksin sinna kus need kleidid olid võtsin sealt sama suuruse ja ostsin ära. Kui Mammu välja tuli ütles ta mulle: ,,Tobuke, mul on endal ka piisavalt raha.’’ ,,Ma tean, olengi loll’’ vastasin naeratades. Läksime järgmisse poodi ja ostsime sealt endale peo jaoks riided. Käisime ka kingi ostmas. Ostsin endale ühed saapad, kaks paari kontsasi ja plätud. Mammu ostis ühed kontsad, tavalised kingad ja gladid. ,,Lähme valime fännikohtumise jaoks inglise mustriga riideid’’ pakkusin välja. ,,Jaa’’ hüüdis Mammu, ning kõik vaatasid meid. ,,Mark’’ ütlesin ,,Lähme’’ lisas Mammu.
Poest välja minnes küsisin talt: ,,Kuidas me oskame alati marki täis teha?’’ ,,Me oleme andekad.’’ ,,Uhh...hea, et milleski’’ laususin naljatades.
Kui me just järmisest poest välja astusime hakkas mul telefon helisema, helistajaks oli emme. Võtsin vastu. (Mina:M ja Emme: E)
E: Tsauu kullake
M:Tsauu
E: Kle kuhu te läksite?
M: Emm...linna
E:Mis teete seal?
M: Me šhoppame
E: Okeii, igastahe ma tahtsin seda öelda, et Kevin jõuab täna öösel
M: Mida, tglt?
E: Jah
M: Ja mis kell??
E:2 paiku, ma lähen talle järgi, ta nigunii jääb kohe magama kui koju jõuame, aga homme sõidame me su isaga reisile siis saate siin rahulikult olla, ma jätan raha ka
M: Okeii, ja minge ja puhake
E:Tsauu
M:tsauu
,,Mammu tead Kevin tuleb täna öösel!!’’ ,,Mida, tglt?’’ ,,Jaa, ja mu vanemad lähevad reisile’’ ,,Oujeaa’’ ,,Aga kle lähme sööma kusgile?’’ küsisin. ,,Sinna kohvikusse’’ Mammu suunas näpu mu seljataha olevale kohvikule. Tellisime endale kohvi ja saiakese. Korraga tõusid kõik püsti ja hakkasid kiljuma. ,,Mis toimub’’ küsisin. ,,Mm...Mai tea’’ sõime edasi kuni märkasime, et meie poole kõnnib ... ja teised ... tema järel. ,,Tohib ühineda?’’ küsis...
Minu haigla mineku riided:
Y_large
1248073_large
24a2b4274187bab291bc3dd4ae7a75b2_large
Tumblr_lz1obv4pv21qj9z7do1_500_large
Mammu haigla riided:
Y_large
Tumblr_lzyvwrt9ae1qa10jco1_500_large
Tumblr_lsnd7ybdru1qd3wdoo1_500_large
Minu linnariided:
Y_large
Tumblr_lxqlvhk7um1r9be6wo1_500_large
421077_366710393363841_224388840929331_1259153_1926855937_n_large
Mammu linnariided:
Y_large
Tumblr_lxugblzlf81qh1qjvo1_500_large
Tumblr_m0kx11ql2x1r5dgp2o1_500_large

No comments:

Post a Comment