Friday, May 18, 2012

You said that you love me and then just broke me : 6OSA


Vana:

Ta juuksed olid verised, samuti kapp. Peas oli tal haav. ,,Helista kiirabisse’’ karjusin hüsteeriliselt Gerthile, ta hakkas telefoni otsima. Võtsin Mammu enda käte vahele kaissu, tegin talle väikse põsemusi. Ma sain küll verega kokku kuid ma ei hoolinud. HOOLISIN AINULT MAMMUST!!!
Edasi:
Hiljem haiglas
Istusime Gerthiga haiglas, ma olin Gerthi kaisus ja värisesin. Üks arst tõi mulle rahustit ja lubas meid Mammu juurde (tal oli olnud just opp, ta haav õmmeldi kinni). Jooksin ruttu läbi koridori Mammu palatisse, ta oli narkoosi alla. Olin tema juures kuni uinusin.
Läksime Mammuga haiglast välja, ning istusime taksosse. Sõitsime kodu poole kui korraga keeras auto ära valesse suunda. Metsa poole. Ta pani uksed lukku, et me välja ei saaks.
Lõpuks peatus ta tee ääres. Taksojuht sidus meil silmad, käed ja jalad kinni (me ei näind teda). Me muidugi siplesime, aga ta oli väga tugev. Siis viis ta meid metsa ja sidus veel puude külge. Mind kõhuga vastu puud, Mammut seljaga vastu puud. Mees tuli minu juurde ja tõmbas mult silmade eest riide ära. Appi, see oli Trish, mida ta meist tahab?? Siis astus ta minust kaugemale, hõõrus oma käsi üksteise vastu ja imetles kätetööd. ,,Trish, lõpeta ära, lase meil minna!!!’’ Korraga tormas ta Mammu poole ja sirutas jala löögiks välja ,,Trish, ära...!’’ Aga ta juba lõi teda, kõhtu. Mammu ägises midagi, aga ma ei saand aru.
Trish peksis teda veel ja veel. Ma tahtsin midagi öelda, aga ma ei suutnud. Lõpuks kui märkasin, et haav Mammu peas on lahti ja veelgi suurem kui ennem hakkasin hüsteeriliselt Trishile karjuma, et ta lõpetaks, aga ta peksis edasi...
Avasin silmad, sest Gerth oli mind äratand ,,See oli vaid uni, püüa rahuneda.’’ Mu keha kattis külm higi ja silmad olid märjad. Kallistasin Gerthi kõvasti tänades teda selle eest, et ta mu äratas. Siis vaatasin Mammu poole, ta magas. ,,Sa peaksid koju minema’’ ütles Gerth. ,,Mida ma ei saa on juba hommik ja Mammu ärkab varsti!!’’ ,,Ei kullake kell on 01:03, sa magasid võibolla pool tundi’’ Mõtlesin õudusega, aga mis siis oleks saanud kui Gerth mind äratanud poleks ja ma oleks näinud edasi toimuvat kaa!! ,,Heakene küll, vii mind koju.’’ Välisuste juures pani ta mulle oma jaki peale.
Koju jõudes mõistsin, et Mellu ja Henry on ikka peol. Läsin kööki, et midagi juua. Märkasin külmkapi küljes kirjakest. Lugesin selle läbi ,,Ei no tore, nüüd olen üksi öösel kodus ja näen luupainajaid.’’ Rääkisin endaga
Kirjas:
Läksime Richardiga väiksele ärireisile, tuleme ülehomme!!!
Maria
Võtsin külmkapist mahla ja jõin selle ära siis suundusin ülesse oma tuppa. Käisin pesemas ja läksin voodisse. Magama ma ei jäänud sest ei saanud Mammuga juhtunust mõteid mujale, kuigi tegelikult kardsin ma vist magama jääda ja seda õudust uuesti näha. Seega läksin võtsin laualt läpaka ja ronisin voodisse tagasi. Logisin msn-i ja muutsin staatuse ära : I hate u forever (6) :S (N)!!!
Minuga hakkas rääkima Kevin
Kevin: heipss J
Nessu :’(: heii L
Kevin: mis viga??
Nessu :’(: Mammuga juhtus midagi kohutavat
Kevin: Mida, mis temaga juhtus?
Nessu :’(: neil oli ühe poisiga tüli ja ta sai selle käigus viga!! L
Kevin: :O kui hullusti?
Nessu :’(: no tal on peas haav
Kevin: Kes see värdjas oli?
Nessu :’(: Trish Key
Kevin: oi ma peksan sellel raibel näo segi
Nessu :’(: LÕPETA!!!
Nessu :’( log out. Hakkasin nutma, ma ei talund vägivalda,eriti tol päeval.
Lõpuks läksin vannituppa ja vaatasin oma punaseks nutetud silmi, loputasin näo külma veega ja läksin tagasi voodisse ja logisin fb-sse. Mind oli sõbraks lisand Harry.Edward.Styles. See tõstis natuke mu tuju, sest ma ikkagi fännan neid, võtsin sõbrakutse vastu. Mõni minut hiljem lisas mind ka Liam Payne sõbraks. Võtsin lisalehe ning läksin youtube’i panin mängima ,,One Direction Moments’’. Logisin ennast fb’st välja ning läksin twitterisse ja tegin uue tweedi: I’m so so unhappy!!! :’( I hate u!!! (6). Panin läpaka tagasi lauale, ning hakkasin telefonist One Directioni laule kuulama. Varsti jäin nende saatel magama.
Hommik
Ärkasin selle peale, et kuulsin välisust. Vaatasin uniselt kella see näitas 10:53. Külastusaeg algab kell 11:20. Tõusin ülesse. Vahetasin riided, tegin kiire meigi ja panin juuksed patsi. Suundusin alla. Seal olid Henry ja Mellu ,,Kas meil peavalurohtu on??’’küsis Mellu. ,,Otsi, ma pean ruttu haiglasse minema.’’ Ütlesin külmikust kohukest võttes. ,,Oota, miks sa haigla lähed, mis juhtus?’’ küsis Mellu. ,,Sa ei teagi, Mammu on haiglas, räägin hiljem mis juhtus?!’’ ja läksin uksest välja. Olin Davediga kokkuleppind, et ta tuleb mulle järgi ja viib haiglasse. ,,Tsau’’ ütles Daved ,,Heii, kas sa tuled ka haigla?’’ ,,Ei me lähme õhtu poole Bellaga.’’ ,,Okeii’’
Daved pani mu ühe mänguasjade poe juures maha. Läksin ostsin Mammule mõmmi ja lillepoest lilli ning kaarti ka.
Kui ma palatisse astusin oli ta juba ärkvel. Läksin tema juurde ja tegin talle tugeva kalli ,,Rahu, rahu, ega ma ära ei surnud ju!?’’ ,,See pole naljakas’’ ,,Okeii-okeii’’ ,,Kuidas sa ennast tunned?’’ uurisin Mammult. ,, Normaalselt, natuke valus on.’’ ,, Kas sa tead kuna sa koju saad?’’ ,,2 päeva pärast, või nh nii öeldi mulle.’’ ,,Okeii, aga räägi mulle mis täpsemalt juhtus?’’ ,, Nh me tantsisime ja siis ta viis mind üles ühte tuppa, algul jootis ta mind täis ja siis hakkas suudlema.’’ ,,Mida!!’’ ,,Ära sega, tahad teada mis juhtus või EI?’’ ,,srry’’ ,,Siis ta lükkas mind voodile pikali ja tõmbas endalt särgi seljast, aga ma lükkasin ta eemale, sest me ju põhimõtteliselt käime Keviniga.’’ ,,Nh ja mis edasi sai?’’ ,,Ta hakkas mind litsiks sõimama ja tuli mulle kallale, korraga ta lükkas mind millegi vastu ja kõik läks silme eest mustaks’’ rääkis tüdruk mulle. ,,Ta on nii värdjas tüüp, me oleks pidand Davedilt küsima, kes sinna peole tulevad.’’ ,,No, aga mis kasu sellest oleks olnd kui ta oleks ütlend et Trish ja Gerth tulevad ka, me ju ei teadnud, et ta purjus olles selline on.’’ ,,Nojah’’ vastasin vaikselt. ,,Aga kle ma pean praegu koju minema, õhtul tulevad Bella ja Daved ka!’’ ,,Okeii, homme näeme siis, sa ikka tuled homme!?’’ ,,Loogish ju’’ ,,Tsauu’’ ,,Tsauki’’.
Koju jõudes tuli mulle kohe Mellu vastu ,,Nh kuidas tal on?’’ ,, Ta ütles, et normaalne, ta saab 2 päeva pärast välja.’’ ,,Okeii, kas sa lähed homme teda jälle vaatama?’’ ,,Jap’’ ,,Ma tulen sinuga’’.
2 PÄEVA HILJEM...

Minu tudukad:
Y_large
Riided millega haiglasse läksin:
Y_large
Eyebrow-eyeshadow-make-up-favim.com-324636_large
36755120_large
Mõmmi, lilled, kaart:
450527_large
4bcf82cbf435f5d8ecbe8730d0b76f1b_large
Product-hugerect-15642-1694-1329695243-28c09e7153370bb947fb908c02387f41_large

No comments:

Post a Comment