Monday, May 14, 2012

You said that you love me and then just broke me : 3OSA


Vana:

Panin tahvlika ära ja jäin magama, sest ma olin eile suht kaua üleval olnd ja hommikul tulin ka vara ülesse. Jäin magama. ,, Nessu ärka ülesse me kohe maandume’’ Vaatasin uniselt aknast välja. Me olime kolinud...

Edasi:

Me olime kolinud Inglismaale ,,Omg, Inglismaa, One Direction, pole võimalik’’ Ma olin sellest nii vaimustuses. Kallistasin Mammut nii kõvasti kui sain ja hakkasin oma tooli peal õrnalt hüplema ja käsi kokku lööma. Mammu naeris mu üle, aga mind ei huvitanud ,,Nessu tee oma meik korda’’
Alles siis tuli mulle meelde issand mu soeng, meik. Haarasin koti ja otsisin sealt peegli välja. Soeng oli mul enamvähem korras, kammisin seda natuke. Silmaalused oli mul natuke ripsmedušši puru täis pühkisin selle ära lisasin põsepuna, laovärvi ja natuke ripsmedušši kuna mingi osa mu hommikusest meigist oli peal, panin ka huuleläiget seda mis hommikulgi. Lennuk maandus.
Kui me lõpuks oma kohvrid ülesse leidsime läksime kohvikusse. Kuna ma eriti ei söönud hommikul, siis tellisin endale friikaid viineritega ja maasikasmuuti, Mammu võttis sama. Võtsin kotist kaks pisikest kaussi välja, ühte panin natuke krõbinaid mis ma olin hommikul Polly jaoks ümber kalland, läksin ostsin pudeli vett ja kallasin selle teisse kaussi.
Peagi tulid ka Henry ja Mellu (me olime kokku leppinud, et saame siin kokku). Mellu tellis endale pannkoogi kondenspiimaga ja mahla, Henry burgeri ja coca.
Peagi tulid ka ema ja isa ,,Nh juba pugite rämpstoitu sisse jah??’’ ütles ema. Mellu vaatas ema küsiva pilguga. ,,Nojah mitte sina Mellu, aga...’’ Ta viibutas käega meie suunas(mina, Mammu ja Henry). ,,Ära mind ära unusta’’ütles isa , kes oli endale tellinud samuti burgeri ja sprite. Ema vaatas teda üllatunul pilgul ,,Ah tühja kh’’. Emps tellis endale kananakitsaid ja apelsiinimahla.
Kui olime peaaegu lõpetanud küsisin emalt: Kle emaps kuhu me kolime??’’. Ema tahtis juba midagi öelda, aga isa segas vahele: ,,Küll sa siis näed’’, ja tegi emale silma. ,,Ah jälle see salatsemine, aga kas te seda vähemalt saate öelda millega me siit minema sõidame. ,,No auto on mul meie uue kodu juures, nii, et taksoga’’arutles isa valjusti.,,Okeii’’
Kui me sõitsime panime meie Mammuga oma päeva plaane paika, tüüpilised meie.,,Nii kui me sinujuurde jõuame, pakime asjad lahti ja lähme linna peale chillima’’ ,,Mhhm, appi ma pean vaatama, mis ma selga panen’’ tegin Mammut järgi.,,Totu, lõpeta ära’’ ,,Sinu To...’’ Mammu segas vahele:,,Sinu Totu alati, kallike ma tean, et olen jobu’’. Ta naeratas mulle lahkelt. ,,Sa ei ole!!!'' ,,Nii, mis me õhtul teeme??’’ ,,Vaataks mingit head õudukat’’ pakkusin ,,Me lähme ju nigunii linna ja me saame sealt popcorni ja igast häid asju osta. ,,Silent Hill’’ hüüdis Mammu!! ,,Silent Hill??’’ ,,See on räme hea õudukas, ma pole vaatand, aga Henryle meeldis ja tal see kaasas kah.’’ ,,Jälle klatsite mind jah??’’ küsis Henry meie poole pöördudes. ,,Jaja’’ütlesin ja hakkasime Mammuga naerma.
Peatusime mingi mega ilusa maja juures,,Issi miks me peatusime??’’ küsisin. ,,Sest me hakkame siin elama’’ ütles naeratav issi.
Me põhimõteliselt lendasimegi autost välja ,,Omg pole võimalik’’ ütlesin Mammule. ,,Plaani muutus kõigepealt vaatame maja üle’’ ütles Mammu. Noogutasin, mu suu oli peaaegu lahti vajunud. Aga mu suu läks kohe kinni kui, naabrite majast tulid mingid seksod poisid välja, kes meid vahtisid ja naersid, täiesti arusaadavalt meie üle. Mammu sosistas mulle ,,Lähme ruttu majja parem’’ Noogutasin ja laususin: ,, Ma lähen küsin papsilt võtmed’’ Mammu jäi sinna seisma varsti tulin tagasi tema kõrvale. ,,Ma ei saanud talt võtmeid’’ ,,Mida miks?’’ ,,Mdea’’ ,,Enivei need poisid tulevad meie poole, appi kui mark’’ irises Mammu.
,,Hei tüdrukud!’’ tervitas üks meid juba eemalt. Naeratasime talle lahkelt vastu. ,,Teie olete nagunäha meie uued naabrid’’ Mammu segas vahele ,,Tglt ainult tema’’ ta suunas näpu minu poole ,, Minu nimi on Gerth ja tema on Trish’’ ,,Mina olen Nessu ja tema Mammu’’ ütlesin naeratades. ,,Aga me peame nüüd minema’’ pomises Mammu minu kõrval.
Mellu tuli minu kõrvale ,,Nh poisid juba olemas jah?’’. ,,Käi kanni’’ ütles Mammu.
Lõpuks saime majja sisse ,,Emps kuule näita mulle minu tuba’’ ,,Okeii, tule siis’’. Me peatusime ühe ukse juures,,Siin’’. Tegin ukse lahti ,,Omg kui kena ’’ laususin. Mammu: ,,Täitsa pekkis kuidas sul ikka veab. Tuba oli imeline ookeani vaatega, suur, rõduga jne...,,Miks 3 inimese voodi’’ küsis Mammu naljatades. ,, Lollakas’’ Uurisime mu toa üle sellel oli ka suur garderoob.
Siis hakkasime maja vaatama, olime käinud kogu maja läbi. ,,maja ette või maja taha’’ küsis Mammu. ,,Mmm tahaaeda’’ Kohe kui sinna jõudsime läksid meil silmad särama. ,,Plaani muutus’’ pomises Mammu. ,,Enne filmi vaatamist jõuab basseinis hullata küll’’ vastasin talle. Tulin teadvusele lõpuks ,,Aga lähme asju lahti pakkima’’
Suundusime minu tuppa, pakkisime asjad lahti ja hakkasime sättima. Valisin endale teised riided, tegin ka uue meigi ja soengu, valisin veel ehted ja valmis ma olingi. Mammu lõpetas veel meiki kui mina läksin alla ja palusin issil meid ära viia. Läksin ülesse Mammu oli ka valmis. Panime kingad jalga ja läksime.
Paps pani meid kusgil keset linna maha ja ütles et ta tuleb meile 10-ks siia järgi kell oli präägu 16:14. Algul jalutasime ns linnas ringi, kuni me mingi riide poeni jõudsime. Vaatasime Mammuga seal ringi ,,Need riided pole küll minu maitse’’. Noogutasin samal ajal kulmukergitades poodi uurides ,,Aga siin on ilusad ehted’’ Liikusime eheteriiuli juurde. Me ostsime seal käevõrud ja panime need ümber randme.
Kõndisime edasi ja nägime just kuidas One Directioni fänni kohtumise piletid tulid välja läksime ruttu neid ostma me olime esimesed. Ostsime esiritta täpselt keskele. Meie taha tekkis peagi suur ja pikk järjekord. Läksime sealt ära ,,Kuna see on?’’ uurisin ,,2 nädalapärast’’ ,,Ohh väga hea, et me Mellule ka ostsime, sa oled ikka siin siis veel??’’ ,,Ja ikka’’ Käisime ära veel ühes riide poes ostsin sealt endale teksad ja topi, Mammu aga ühe nunnu kleidi. Kell oli 20:06. ,,Õu kle lähme sööma kusgile’’ ,,Seal mäkk’’ ,, Dvaj Lähme’’ Tellisime ära ja istusime lauda.
Võtsin 1D pileti välja ja uurisin seda meie lauda istus kapuutsiga poiss. Ta tõmbas kapuutsi peast ja asetas näpu suule ,,Omg Liam Payne’’ ütles Mammu vaikselt. Poiss tõmbas mult pileti käest uuris seda. ,,Autogrammide jagamisele tulege kella 21-ks’’ ,,Aga ss on see ju läbi juba’’ ta naeris tasakesi ,,Usalda mind’’ Tegime veel kolmekesi pilti, ning enne lahkumist tegi ta meile kalli.
Mammu ahhetas ,,Ime et ma hulluks ei läinud’’ noogutasin. Meie lauda istus üks poiss ja tüdruk, sest teised lauad olid kõik täis. ,,Tsau’’ ütlesid nad ,,Ma olen Daniel ja see on mu tüdruk Bella.’’ Ajasime juttu ja saime teada, et nad käivad meiega samas koolis ja me hakkame nendega sügisel samas klassis käima. Võtsin telo ja vaatasin kell 21:27. ,,Me peame minema hakkama.
Tänaval kõndides küsis Mammu mult: ,,Kas kõik inglased on nii sõbralikud’’ ,,Mai tea’’
Koju jõudes läksime ujuma, me tegime veesõda ja nii. Lõpuks saime veest välja. Läksin üles oma tuppa logisin läpakaga twitterisse ,,Õu Mammu Liam on mind folond’’ Mammu krahmas kotist Ipodi ,,Mind kaaa’’
Vahetasime riided ja hakkasime filmi vaatama, meil oli popcorni, kummikomme, kokat, mahla ja jäätist.

No comments:

Post a Comment