Friday, May 11, 2012

you said that you love me and then just broke me


Hommikul ärkasin selle peale, et käis äratuskell. Avasin vaevaliselt silmad ja vaatasin kella 06:35. Ohkasin ja ajasin ennast ülesse, komberdasin alla, ema juba tegutses köögis ,, Hommik, kle kus issi on??’’ ,,Ta läks Pollyt jalutama (Polly on minu koer, hästi nunnu ja sõbralik), kle ole hea mine aja Melissa ülesse’’ Sirutasin veel ennast ja läksin uniselt trepist ülesse. Astusin Mellu tuppa sisse ja vajusin voodisse tema kõrvale, enne seda, aga luurasin kella (06:41).Jäin magama.
Tundsin, et keegi lakub mu nägu, avasin silmad see oli Polly. Ukseavas seisis naeratav isa. ,,Mis kell on??’’ uurisin veidi närviliselt, kuna me kolime ikkagi ära ja kuigi ma ei tea veel kuhu, tahan lennujaama õigeks ajaks jõuda. Isa vaatas oma käekella ,,kuus nelikendneli (06:44)’’ Kukutasin pea rahunenult padjale, aga tõusin õige pea kui keegi mulle ja Mellule külma vett peale viskas. Tõusin ahhetades istukile ja vaatasin enda riideid seejärel voodist maha kukkunud Mellut, kes uuris voodi ees seisvat isikut pöörasin pea sinnapoole.
Kargasin püsti jooksin kiljudes voodi ees seisva isiku juurde ja kallistasin teda nii kõvasti kui vähegi suutsin...
Läksin oma tuppa ja viskasin märja pidžaama seljast ja kobisin kuuma dušši alla. Pool tundi hiljem ajasin sealt ennast siiski välja kuna ma ei tahtnud lennukist maha jääda. Läksin oma kohvri juurde ja võtsin selle pealt endale eile valmis pandud riided.
Korraga astus tuppa mingi poiss. See oli Mammu vend Henry. Ajasin silmad suureks ja tõmbasin saunalina endale tugevamini ümber. ,,Mida sa veel tahad, tähendab...Mammut ega Mellut ei ole siin. Henry ja Mellu käisid nad olid mega armas paar. ,, Kevin saatis sulle selle’’ta sirutas kotiga käe minu poole ,,ta ju läks ise Portugali.’’ Kevin oli olnud mu sõber väiksest saadik, ta oli mulle nagu vend, me teeme üksteisele pidevalt kingitusi. ,,Aitäh’’ ütlesin armsalt, Henry oleks peaaegu sulanud. Ta saatis mulle lõbusa naeratuse ja astus toast välja.
Avasin uudishimulikult koti, võtsin sealt välja imekena kleidi ja kingad. Uurisin neid silmad punnis need olid lihtsalt nii-nii mega kenad. Vaatasin mis kotis veel on seal oli veel pisike kotike kleidi juurde. Tegin koti lahti, kotiks olid: käevõru, mille peal oli isegi üks pisike teemant, sellega kuulusid kokku veel kõrvarõngad ja kaelakee. Kotis sees oli veel ka kiri, panin asjad kõrvale ja lugesin kirja läbi mul tikkus lausa pisar silma...
Heii pff
Oled mulle elu kallis,armas ja kõike, jään sind nii meeletult igatsema!!!
Hakkan tihti sinu juurs käima, sa mulle ju nagu õe eest!!!
Hüvasti õeraasuke (K)
Kevin : )
,,Appi kui armas’’ laususin vaikselt. Panin kirja õrnalt käekotii ühte taskusse, et see ei kortsuks.
Panin ennast riidesse, tegin kerge meigi, soengu ja lippasin alla. Mammu (tema oligi see kes meile vett peale viskas) rääkis Melluga juttu. Võtsin taskust telefoni ja vaatasin kella (7:38). Sammusin Mammust mööda ja kukutasin talle kokku käkertatud paberi sülle, kui olin peaaegu köögis vaatasin veel seljataha ja naeratasin Mammule lahkelt, samal ajal saatis ta mulle küsiva pilgu. Nägin veel kuidas ta kirja avas ja jättis Mellule mulje nagu otsiks ta midagi käekotist.
Kirjas:
Ma pean sulle midagi ülinunnut näitama!!! :D
Ära seda Mellule näita!!
Läksin kööki ja võtsin ühe pannkoogi moosiga ja sõin selle ära. Siis suundusin tagasi elutuppa Mammu ja Mellu juurde. Kui ma nende juurde istusin naeratas Mellu kavalalt ja Mammu tegi talle silma. ,,Nii-nii mis toimub, ma tahan ka teada?!’’ Mammu hüüdis kõvasti: ,,Ma saan ka teiega I...tähendab kaasa tulla natukeseks ajaks, aga ainult natukeseks!!’’ ,,Haa...sa tead kuhu me lähme ss jah, räägi mulle ka!!’’ hüüdsin ja suunasin kõrva tema poole. Ta sosistas: ,, Liiga vara’’ ,,Mhmm...sa oled paha’’, tegin solvunud näo pähe. Mellu kihistas naerda. ,,Niiet sina tead ka kuhu me lähme jah?’’ küsisin talt, et äkki saan selle talt välja pinnida. ,,Ei, kahjuks mitte ja Mammult ei saa ka midagi välja pressida, ta nagu mingi kibestund vanamutt, kes ainult sisiseb pahaselt teiste peale ja ei ole kunagi lahke.'' Mammu ajas selle peale silmad suureks ja suu vajus lahti. Ma hakkasin naerma, aga ma ei naernud üksi, see polnud ka Mammu ega Mellu, see hääl kuulus rohkem nagu poisile. Vaatasin toas ringi ja silmasin raamaturiiuli taga olevat...

No comments:

Post a Comment